Klaar voor de 1e..wie schrijft er gezellig mee?

@caro89 ongeveer halfjaar.. ik snap inderdaad dat het lang kam duren voor je gevoel. Hier hetzelfde maar ik ga het loslaten.
 
Sannie wat balen en dan ook nog zo hevig. Op naar de volgende! Komt helemaal goed, positief blijven!

Spannend Caro die meting, hopelijk is alles helemaal prima. Tis inderdaad lastig om los te laten, denk dat niemand dit helemaal los laat als je eenmaal bezig bent. Iedere dag denk je er wel aan, ik tenminste wel haha! We wachten (on)geduldig en positief af wat het geven gaat.



 
Jaa ik word er al beetje moedeloos van terwijk we helemaal nog niet mogen klagen want gaan nu ronde 5 in. Maar als ik dan rond kijk in mijn omgeving zijn de grootste klaplopers zo patsboem zwanger die verneuken zich 1 keer (sorry voor taalgebruik). En dan zul je zien dan het ons niet lukt terwijl we zo graag willen en alles op de rit hebben :(

spannend Caro!! Ben heeel erg benieuwd!! Super dat het jullie nu wel gelukt is!!

9 mei is mijn volgende nod :)
 
Sannie haha moet om je reactie lachen maar je hebt inderdaad gelijk! Met ons komt het ook goed, positief blijven denken! Ben eens benieuwd wat mijn cyclus doet deze ronde.. Denk echt niet weer 90 dagen.. We klussen er maar op los haha tis wat!
 
@sanniee ik moet nu wachten op mijn  NOD die is dinsdag dus ook best spannend. Ik heb wel last van krampen in mijn onderbuik vanaf gisteren maar geen idee of daf wat is. Ik ga ervan uit dat ik ongesteld wordt zodat ik niet teleurgesteld wordt. Je hebt inderdaad gelijk dat veel mensen snel zwanger zijn en het bij ons eventjes duurt voordat het lukt. . Mijn omgeving is er ook mee bezig en vraagt er best wel vaak naar .. vandaag appte mijn vader dat hij graag kleinkinderen wilt:p.. ik denk dan je moet eens weten;-) gelukkig ken ik mijn vader:) we gaan het zien. Voor jullie ook een volgende ronde. . Wil je nog laten weten voor ovulatie test Sanniee ik Denk dat ik die ook ga bestellen weet alleen niet hoeveel?
 
@San23 hahaha ja sorry maar dan ben je zo gefrustreerd! Denk echt niet dat het weer 90 dagen duurt inderdaad ben benieuwd hoe snel je volgende nod is mooiste zou zijn over 9 maand ;)

@R1988 spannend hou je ons op de hoogte??!! Ik kocht er meestal 12 kun je lekker optijd beginnen en doorgaan tot je hem vind. Sensitest.nl
 
Terug
Bovenaan