Klaar voor de 1e..wie schrijft er gezellig mee?

Helaas helaas helaas. Ik ben vandaag mega hard ongesteld geworden. Ongesteld zijn is al niet leuk, en nu helemaal niet. Kortom op naar de volgende . ronde. Dag 1 zit er alweer op!

ja, ik had het afgelopen maand ook. Het is ook bijna een gewoonte om het heel veilig te doen ofzo. Heel raar.

veel liefs felice
 
Hoi Suusje, welkom!

Ik ben ook vandaag ongesteld geworden. Ik was er wel even ziek van maar nu kan ik ook weer verder kijken. Ben wel dankbaar dat na het stoppen met pil mijn cyclus gewoon goed en netjes loopt. Volgende ronde zijn/gaan wij lekker op vakantie. Wie weet doet die rust ons erg goed :)

Veel succes dames die nog moeten testen.. en de andere ongestelde dames.. trakteer jezelf nog maar op een biefstukje, sushi of broodje filet (met een wijntje) we gaan er volgende ronde weer voor toch?
 
Welkom gebruiker 81261, wellicht handig als je naam aanpast of vertelt hoe je heet, is gemakkelijker voor ons ik wil nog wel eens gebruikersnamen door elkaar halen 😊

@Felice&Pilaf, wat balen voor jullie, maar volgende ronde weer lekker klussen.

Hier nog niet ongesteld geworden, net getest met cb digitaal dacht probeer andere maar er stond echt niet zwanger.  Nu afwachten wanneer het hier begint. Raar als je al 5 jaar regelmatig bent en nu met klussen opeens niet...😐
 
Ik doe het even zo want weet niet alle namen meer. Welkom alle nieuwe dames en sterkte voor degene die nog aan het wachten zijn. Balen voor degene die toch ongesteld zijn geworden.

<span style="line-height: 1.5;">Gisteren uitslag bloedtest gehad en niet zwanger :-( Assistente verteld dat menstruatie na het stoppen van de pil ineens maanden weg kan blijven. Het maakt dan niet uit dat de eerste cyclus 30 dagen was. Je blijft voorlopig dus heel onregelmatig. </span>

Ik merk dat ikecht mezelf gek maak terwijl wij natuurlijk hopen dat het snel raak is maar het ook prima zou zijn als het nog tijdje zou duren. Ik heb daarom besloten het weer even los te laten en wel te zien hoe het komt.ik zal dan ook minder op dit forum zitten komende weken / maanden.  Heb dat echt nodig om weer beetje rust in mijn hoofd te krijgen
 
Welkom hier gebruiker 81261 en suusje-25.

Leo'tje, het is idd vreemd dat het nu met 'klussen' dat je verlaat bent.

Voor de dames die ongesteld zijn geworden, super jammer en balen, op naar de volgende ronde.



Na vorige week met vage klachten, steken in de rug ed. Gisteren toch ongesteld geworden, rare is dat dit niet is gebeurt met de klachten die ik normaal heb. Was best prettig eigenlijk. Maar ook nog steeds niet in de hoeveelheden wat het normaal is, maar in mijn ogen denk ik teveel voor een innesteling. De vage klachten zijn ook weg, dus ik ga er vanuit dat ik er de volgende ronde ook weer bij ben hier.
 
Dag dames,

Wat fijn om jullie verhalen te lezen. Mijn man en ik hebben besloten om ook te gaan proberen zwanger te raken en wij willen het net als de meeste meiden hier nog tegen niemand zeggen. Dan is het wel fijn als je er ergens over mag praten!

Mijn naam is Mirjam, ik ben 28 en ons plan is om vanaf morgen te stoppen met de anticonceptiepil.

Ik ben heel benieuwd hoe het ons afgaat om onze omgeving niets te vertellen. Over twee weken hebben vrienden ons uitgenodigd voor een dagje Walibi en een bierproeverij. Het geen alcohol drinken kan ik wel verklaren met de actie 'Veertig Dagen Zonder Alcohol' want daar heb ik ook in eerdere jaren wel aan meegedaan, maar als ik dan ook nog eens geen achtbaan in ga... :D
 
Welkom Mirjam2015! Leuk dat jullie het ook gaan proberen. Spannend. Idd de afspraken met vrienden zijn het moeilijkste.

Mag ik vragen wanneer je NOD is? Is er dus al een kans dat je zwanger bent?

Ik ben inmiddels weer aan het idee gewend dat het deze keer niet gelukt is. Dus gister weer lekker een wijntje gedaan. Maar zo ongeduldig als ik ben, wordt ik wel gek van al die wacht/niets doen weken. Vorige week, week voor NOD dus kan niets doen. Deze week ongesteld. Kan dus niets doen, volgende week, week na ongesteld. Die heeft ook niet zo veel zin....... Ect, ect, ect. Het houd me wel bezig zoals je leest.

Liefs Felice
 
Terug
Bovenaan