Klaar voor de 1e..wie schrijft er gezellig mee?

Hier ook aan het testen met dipsticks van sensitest, ik heb er meteen maar 24 besteld;-). Ik zit nu op dag 16 van mn cyclus (ben op de 10e dag begonnen met ovulatietesten), maar helaas nog geen positieve test.

Wat is jullie ervaring met ovulatietesten? Vind je eigenlijk altijd wel je eisprong daarmee?
 
@sanniee uiteraard hou ik jullie op de hoogte.

Ik ga ze bestellen bij sensitest als ik ongesteld wordt

@aadeebee ik heb kruidvat gebruikt maar was niks nu proberen van sensitest
 
Sannie op welke dag begin je? Heb er hier ook 10 liggen volgens mij maar denk dat het bij mij weinig zin heeft. Herkende mijn vruchtbare dagen wel aan het slijm want 14 dagen daarna was ik ongesteld...
 
<p style="text-align: left;">San de app clue geeft bij mij aan dat de 25e me eisprong is, dan begin ik de 18e week eerder met testen. Ik kon het dit keer ook aan mijn slijm zien maar toen kwam mijn menstruatie al na 10 dagen.</p>
 
Mijn vriend en ik hebben om de dag gemeenschap. vriendin van mij (inmiddels   6 maanden zwanger) adviseerde me geen ovulatietesten te doen had de gynaecoloog ook afgeraden. Dan ben je er zo mee bezig. Tip was om tussen de 12 en 20 dagen na de eerste dag van je ingesteldheid om de dag te vrijen. Dus dat zijn we nu aan het proberen. Volgende week donderdag moet ik ongesteld worden maar kga ervan uit dat mn cyclus nog onregelmatig is en ik niet netjes na 28 dagen ongesteld word. Afwachten dus . Ik ben nu vooral aan het genieten van mn vriendins zwangerschap zo leuk om van dichtbij mee te maken. Bij ons en de rest van jullie dames komt het ook vast goed!
 
Hoi deesje, hoelang ben jij nu al bezig? Hoelang zijn je cyclussen?

leuk he om dat van dichtbij mee te mogen maken, mijn beste vriendin is vorige week bevallen, zo mooi om mee te mogen maken want een uur daarna moest ik al komen van haar haha lag ze nog op de verloskamer moet je nagaan. Super dus!

ik wil liever ook geen ovulatietesten gebruiken, maar als het me uiteindelijk helpt dan wel. Kijk het nog even aan, wij hebben inderdaad ook afgesproken om de dag te vrijen. We gaan het zien, komt uiteindelijk allemaal goed je hebt gelijk! Veel succes
 
Hallo dames,

Even een vraagje.  Mijn nod is a.s. dinsdag. Normaal sport ik 3-4x in de week.. maar afgelopen week viel het mij toch erg zwaar.. gisteren zei mijn lichaam gewoon stop.. en vanacht ben ik bijna flauwgevallen op de badkamer.. ik werd misselijk wakker wilde even naar het toilet en ik dacht dit gaat niet goed. Manlief geroepen. Heb ook de afgelopen dagen last van mijn buikm. Hebben jullie enig idee? Hopelijk trekt het weg:(
 
Terug
Bovenaan