Klaar voor de 1e..wie schrijft er gezellig mee?

@San23 we zijn nu bijna 4 maanden bezig. Ben pas 1x ongesteld geweest en weet dus niet wat mijn cyclus is. Daarom maar voor de zekerheid zo lang mogelijk  om de dag vrijen tot een positieve test of ongesteldheid. We zullen zien. En idd als het bij  ons langer  gaat duren of ik ben onregelmatig  dan ga ik wellicht  ook ovulatietesten gebruiken, maar liever niet. Natuur doet zn werk maar
 
@R1988 sorry kan je niet helpen. Heb nog geen ervaring of deze symptomen  bij een zwangerschap  kunnen horen. Hopelijk  wel! Ben benieuwd  of je dinsdag ongesteld word of niet. Succes!
 
R1988 een testje wagen volgende week meer kun je niet doen! Zou kunnen maar hoeft niet, kan ook gewoon allemaal even teveel zijn.

Deesje dan lopen wij dus gelijk! Ik ook 4 maanden en 1x ongesteld geweest, wat denk ik bij het ontpillen hoorde. Wij gaan nu ook om de dag proberen, we gaan het zien. Blijft een spannende tijd hoelang je ook bezig bent...
 
Help! Maandag, dinsdag en woensdag positieve ovulatietest gehad. Nu heb ik wat bruin slijmverlies. Ik voel me verder niet ongesteld.

Weten jullie waar dit op kan wijzen?

Liefz marianne
 
Hoi meiden,

ik heb een tijdje terug met jullie mee gebabbelt, maar toen ben ik in de medische molen gegaan bij de gynaecoloog omdat het allemaal niet zo lukte.. Nu met behulp van clomid en pregnyl hoop ik dat het wel gaat lukken.

Nu heb ik zaterdag ( 4 dagen te vroeg ) een test gedaan, deze was negatief. Vanmorgen weer een test gedaan en er zit een heeeeeeeeeeeeel licht streepje ( 2 dagen te vroeg )

Wat denken jullie?
<p style="text-align: left;"></p>
 
Terug
Bovenaan