Klaar voor de 1e..wie schrijft er gezellig mee?

Ja, heeeel spannend. Ik heb de test van de action gebruikt. Heb er nu een van clear blue in huis gehaald, ik ga die woensdag proberen. Dus ik wacht heeeeeeel ongeduldig af.
 
Ben heel benieuwd Dionnevl. Heb je symptomen  van een evt zwangerschap? Ik zou donderdag ongesteld  moeten worden maar heb zon vermoeden dat dat niet gaat gebeuren. Ik ga dit weekend testen als er niets gebeurd is. Vraag me alleen af of je in dit vroeg  stadium al perse symptomen  moet hebben?  Voel namelijk  niks raars aan mezelf
 
Volgens mij hoef je niet perse iets te voelen. Bij iedereen is dat natuurlijk anders. Ik moet vandaag mijn NOD hebben. Vanacht krampen gehad maar nog geen ongesteldheid.  Ben afgelopen dagen ziek geweest/ en ook heel erg misselijk.. We gaan het zien! Ik hoop op het positieve.
 
Sommige vrouwen hebben wel last van vroege kwaaltjes, maar hoeft idd niet. Ik heb wel eens gelezen dat de meeste kwaaltjes met 6 weken komen. 

Ik had wel wat krampjes, maar dat had ik wel vaker door mijn pcos. Verder had ik wat meer afscheiding als normaal.

Ik heb vandaag een cb test gedaan en ook deze zei zwanger. Dus ik denk dat ik voorzichtig blij mag worden. Yeeeeeyyyy
 
Gefeliciteerd Dionne! Hartstikke fijn voor je/jullie. Leuk hoor!

Deesje hoe is het ondertussen met jou? Ik zit op dag 21 vandaag... Nog geen tekenen van slijm dus vruchtbare dagen. Hoop dat mijn cyclus korter is dan de vorige, maar neem niet aan dat hij al 28 dagen gaat zijn. Ben al blij met alles onder de 90! :)

R1988 al ongesteld of over tijd? Ben benieuwd.

Ben even een weekje offline geweest maar ga weer volgen. Blijft er toch mee bezig ondanks dat je het niet wilt!
 
@Dionnevl gefeliciteerd!!!

@san23 ik hoop dat je nu een normale cyclus hebt ja ik zit nog steeds hier te wachten op mijn ongesteldheid pffff kan wel janken dag 72..... grrr begint wel aardig op jouw cyclus te lijken he. mijn zus is al 1,5 jaar gestopt en die heeft iedere keer super lange cyclussen ik hoop van harte dat het niet in de familie zit. ik wil ook van huisarts wisselen en hoop dat als ik dan half jaar geen ongesteldheid heb dat ik dan doorgestuurd mag worden en niet een jaar hoef te wachten...



gelukkig ben ik er niet te veel mee bezig af en toe ongv 1 x in de week denk ik oja, even op het forum kijken hahaha....
 
@san23 ik heb niet op mijn slijm gelet. Zou morgen ongesteld moeten worden maar dat zit er niet in. Heb wel last van kramp rechts in mn onderbuik en af en toe pijn in mn onderrug. Ik wil maandag een test doen als ik dan nog niet ongesteld ben. Hebben tussen dag 10 en dag 24 gemeenschap gehad om de dag. Hoop idd niet dat we weer zon lange cyclus hebben maar denk het niet. Neem aan dat het ontpillen klaar is en mn biologische hormoon huishouding weer enigszins op peil is. Voor de pil was ik vrij regelmatig dus hoop nu ook weer. Afwachten...voor de rest voel ik me niet echt anders of meer moe.
 
Terug
Bovenaan