Klaar voor de 1e..wie schrijft er gezellig mee?

Hoi hoi,



Gefeliciteerd dionne! Wat een super nieuws :)!

De laatste 2 dagen heb ik wat last in me onderbuik.

Herkennen dit meerdere of weet iemand waar dit op kan wijzen.

Ongeduldig :(!



Liefz
 
Hier hetzelfde. Vooral rechts zeurende pijn meer menstruatieachtig en niet continu. Morgen zou de dag moeten  zijn maar heb zon gevoel  dat er niks gaat gebeuren qua ongesteldheid.  Vorige x ontzettende gevoelige  tepels een week voor mn menstruatie  en nu is er nog niks loos.
 
Dankjewel meiden,

vervelend he die lange cyclussen, gelukkig ben ik wel snel doorgestuurd naar de gynaecoloog. Was oktober gestopt en omdat ik niet ongesteld werd in februari al doorgestuurd.

Ik ben wel heeeeeel bang voor een miskraam, gewoon omdat ik er te veel over lees en hoor. Het moet allemaal nog even tot me door dringen. Ook voel ik nog helemaal niks. Pas 31 mei moet ik heen voor een echo, hoe moet ik ooit die tijd doorkomen haha

@R1988 ik ben vandaag overtijd. Maandag had ik al een heeeeeeel klein streepje op mn test. Gister was ie overduidelijk positief. Hoe is het bij jou?
 
DeesjP; herkenbaar! voor mijn gevoel zijn me borsten ook wat gegroeid! Maar of dat nu ook echt zo is..ik weet het niet.

Ik wacht en hoop met je mee!
 
San89, lijkt inderdaad op de mijne! Zal snel komen let maar op, ik duim  voor je! Hoop ook dat je geen lange verdere cyclussen krijgt, tis afwachten. Zelf wordt ik er al zenuwachtig van als ik er aan denk nu weer zo lang te moeten wachten op duidelijkheid. Maar we gaan het zien..

Deesje zit je morgen op 28 dagen of hoeveel? Hoop ook dat het ontpillen klaar is maar denk niet al op 28 dagen te zitten.

Marianne dat heb ik ook regelmatig. Wilt niks zeggen naar mijn weten!

Dionne die tijd kom je wel door met lekker dromen over je kleine! Niet teveel stressen en doe geen gekke dingen dan komt het vast goed! Geniet!

Ik ga rustig afwachten wat mijn cyclus gaat doen deze periode. Vind het spannend en hoop zo dat ik weer slijm ga hebben en het kan herkennen weer! We komen er allemaal wel!!
 
@san23 ja vandaag dag 28. Afwachten nu anders dit weekend testen. Maar kga ervan uit dat het negatief is. Kan het altijd meevallen.

@R1988 jammer dat de test negatief is. Kzou over een paar dagen nog eens proberen. Heb je wel kwaaltjes van een evt zwangerschap?
 
Terug
Bovenaan