Klaar voor de 1e..wie schrijft er gezellig mee?

Gefeliciteerd Dionne!

Ik heb al een dag of drie zeurende pijn in mn onderbuik, wat menstruatie-achtige klachten. Ik had twee dagen een positieve ovulatietest (ma en di) dus dat zal het wel zijn. Soms wel gevoelige borsten voor menstruatie maar soms ook niet dus daar kan ik geen pijl op trekken.
Hopelijk ook een keer een positieve zwangerschapstest nu, eindelijk mn eisprong kunnen aantonen en op het juiste moment geklust!
 
Het is wel andere pijn dan menstruatie.  Dit is blijvend. Zaterdag opnieuw een test doen. Ben benieuwd.  Mijn man is op internet wezen zoeken.  Ongesteldheid kan ook uitblijven bij stress.. maar denk niet dat dat het is... We gaan het zien
 
<p style="text-align: left;">R1988 het kan inderdaad uitblijven als je je te druk maakt! Hoop dat het raak is voor je</p>
<p style="text-align: left;">Deesje wij liepen gelijk toch? Ik denk niet dat we bij een eerste lange cyclus nu meteen op 28 dagen gaan zitten. Zou wel een hele verandering zijn tov 90 dagen en dan nu 28. Ik ga er iig niet vanuit, heb nog geen vruchtbare dagen ontdenkt met slijm in ieder geval. Wil je natuurlijk niet ontmoedigen haha, het lichaam doet gekke dingen met je!</p>
<p style="text-align: left;">Aaadeebee wanneer mag je testen? Zou best ovulatiepijn kunnen zijn zoals je het omschrijft! Hoop het ook voor je. Blijft spannend!</p>
<p style="text-align: left;"></p>
 
Ik dacht in eerste instantie dat ik niet zwanger zou zijn. Ben afgelopen weekend erg ziek geweest. Probeer mij ook niet druk te maken. Hopelijk weet ik snel meer... heb wel echt last van mijn onderbuik en die pijn heb ik nog niet eerder gehad. Ik ga ervan uit dat hij negatief is maar hoop natuurlijk positief
 
Hee dames

Ik heb een tijdje terug mee gepraat maar ben eventjes stil geweest..

Gefeliciteerd voor de dames die zwanger zijn, wat leuk!!

ik ben aan het ontpillen,zit nu op dag 26.. ik had afgelopen zaterdag 4 uurtjes lang elke keer hevige steken in mijn buik soort aanvalletjes geen idee of dit mijn ovulatie was? Nu rommeld me buik enorm echt heel raar haha.. ik heb verder nergens last van als alleen me linkerborst af en toe..

het klussen moet nog gaan beginnen na me cyclus..

Voor degene die een langere cyclus hebben, had gelezen dat teunisbloemolie goed werkt als je cyclus onregelmatig is. Dit houdt je stress tegen ofiets ( geen idee of het werkelijk helpt). staat ook bij foliumzuur in het rek..
 
@san23 ik ga denk ik maandag testen. Als mn cyclus 28 dagen of 35 dagen is dan moet ik dan de beste uitslag krijgen denk ik. Mits ik niet ongesteld ben geworden ondertussen.
 
hoi dames ff een update:

ik zit nog steeds zonder ongesteldheid en op dag 75 van mijn cyclus nu is er alleen heel hevige pijn bij gekomen aan de linker kant.

eerst dacht ik dat het misschien ovulatie pijn was maar het bleef aanhouden en vooral als ik liep of ging zitten, op het moment dat ik ging zitten en mijn lichaam de bank raakte was het het heftigst en moest ik even bijkomen. dit bleef zo 3 dagen aanhouden en ben donderdag einde dag nog snel even naar de dokter kunnen gaan. deze heeft mij onderzocht en doorgestuurd naar het ziekenhuis voor een echo om te kijken wat mij zo een pijn doet. in het ziekenhuis bij afd gynaecologie een inwendige echo gekregen (vrijdag al, de dokter zette er wat druk bij gelukkig) daar zag ze dat mijn rechter eierstok er goed uitziet en zo te zien volgens haar ook pas een eisprong was geweest en de linker eierstok kon ze niet zien daar was iets gevuld met vocht voor.... blijkt een kieste te zijn die mij zoveel ongemak geeft fijn!

nu weet ze niet of die kieste bij een mogelijke zwangerschap hoort of niet dus moest ik vanochtend even testen en anders kan mijn huisarts mij maandag iets geven om de menstruatie op te wekken. nu was vanochtend de test negatief en ga ik maandag de huisarts opbellen voor mijn menstruatie op te wekken.

aan de ene kant fijn dan kan mijn menstruatie opgewekt worden en hoef ik niet te wachten zo lang en mijn rechter eierstok is goed. maar aan de andere kant ben ik niet blij met die kieste ik moest ook bellen naar huisarts (en dan naar ziekenhuis gaan) zodra ik opschiet van de pijn omdat dan de kieste is gedraaid wat ik zelf dan ook zou voelen wat dus niet goed is. mag even niet sporten. ik maak mij wel een klein beetje zorgen en mijn moeder zei dat ook al want mijn moeder heeft een tijd geleden ook een kieste gehad die zo had zitten wringen en draaien tegen haar eierstok dat de eierstok eruit gehaald moest worden. en ik wil ze alle 2 nog behouden graag.

dus dit was mijn update...
 
Terug
Bovenaan