Klaar voor de 1e..wie schrijft er gezellig mee?

@san89 Dit lijkt mij best heftig om te horen! Fijn dat de menstruatie opgewekt gaat worden.  Wanneer weten ze het of het een kieste is?  Ik zou niet van het negatieve uitgaan!  Sterkte in ieder geval!
 
<span style="color: #000000; font-family: Calibri;">Gefeliciteerd aan alle zwangere dames.</span>

<span style="color: #000000; font-family: Calibri;">@san89<span style="mso-tab-count: 1;">               </span>Dat is heftig! Ik hoop dat het gaat werken!</span>

<span style="color: #000000; font-family: Calibri;">@1988<span style="mso-tab-count: 2;">                 </span>Dat is super!! Gefeliciteerd!</span>

<span style="color: #000000; font-family: Calibri;">Hier een update:</span>

<span style="color: #000000; font-family: Calibri;">Vorige week vrijdag begon ik hoofdpijn te krijgen, misselijk, vaker moe en meer eetlust. Maar omdat ik in januari ook zo’n periode had dat ik dacht dat ik zwanger was, wilde ik er nog niet aan. </span>

<span style="color: #000000; font-family: Calibri;">Mijn NOD was vrijdag en ik had donderdag (nog) geen opgezette buik of emo-buien. Vrijdagavond zag ik op de app dat mijn NOD donderdag was..!!! Dus ik was al 2 dagen overtijd... Gister hebben we een zwangerschapstest gekocht en door de drukke dag gister, hebben we vanochtend getest.</span>

<span style="color: #000000; font-family: Calibri;">De CB-test geeft aan “zwanger 2-3 weken”!!!<span style="mso-spacerun: yes;">  </span>Waaaahh!! Nu moeten we het nieuws nog op ons laten inwerken. En geheim houden, terwijl we het al wel van de daken willen schreeuwen..</span>

<span style="color: #000000; font-family: Calibri;">Nou, mijn buik trekt nu aan alle kanten en helaas ben ik de hele dag misselijk, niet heel erg gelukkig. De hoofdpijn is helaas nog steeds aanwezig. Maandag de verloskundige bellen.</span>

<span style="color: #000000; font-family: Calibri;">Aan alle andere dames: blijf lekker klussen, was bij ons raak in de 6<sup><span style="font-size: small;">e</span></sup> ronde. </span>

 
Gefeliciteerd Tiggy en R1988! Ik ga morgen testen. Heb gevoeligere borsten en pijn in mn onderrug met vlagen al een aantal dagen. Kan ook zijn dat ik ongesteld word maar afgelopen donderdag had ik ongesteld moeten worden bij een cyclus van 28 dagen. Echter weet ik mn cyclus niet en de vorige was 90 dagen door het ontpillen, dus geen idee wanneer ik moet testen. Heb dus maar voor morgen gekozen. Kga ervan uit dat het negatief is.

en jullie bepaalde kwaaltjes Tiggy en R1988?
 

<p style="margin: 0cm 0cm 8pt;">Hier nogmaals mijn tekst, niet leesbaar hierboven.. ;-S</p>
<p style="margin: 0cm 0cm 8pt;">Gefeliciteerd aan alle zwangere dames.</p>
<p style="margin: 0cm 0cm 8pt;">@san89 Dat is heftig! Ik hoop dat dit gaat werken.</p>
<p style="margin: 0cm 0cm 8pt;">@1988 Gefeliciteerd, dat is super!</p>
<p style="margin: 0cm 0cm 8pt;"><span style="color: #000000; font-family: Calibri;">Vorige week vrijdag begon ik hoofdpijn te krijgen, misselijk, vaker moe en meer eetlust. Maar omdat ik in januari ook zo’n periode had dat ik dacht dat ik zwanger was, wilde ik er nog niet aan. </span></p>

<p style="margin: 0cm 0cm 8pt;"><span style="color: #000000; font-family: Calibri;">Mijn NOD was vrijdag en ik had donderdag (nog) geen opgezette buik of emo-buien. Vrijdagavond zag ik op de app dat mijn NOD donderdag was..!!! Dus ik was al 2 dagen overtijd... Gister hebben we een zwangerschapstest gekocht en door de drukke dag gister, hebben we vanochtend getest.</span></p>

<p style="margin: 0cm 0cm 8pt;"><span style="color: #000000; font-family: Calibri;">De CB-test geeft aan “zwanger 2-3 weken”!!!<span style="mso-spacerun: yes;">  </span>Waaaahh!! Nu moeten we het nieuws nog op ons laten inwerken. En geheim houden, terwijl we het al wel van de daken willen schreeuwen..</span></p>

<p style="margin: 0cm 0cm 8pt;"><span style="color: #000000; font-family: Calibri;">Nou, mijn buik trekt nu aan alle kanten en helaas ben ik de hele dag misselijk, niet heel erg gelukkig. De hoofdpijn is helaas nog steeds aanwezig. Maandag de verloskundige bellen.</span></p>

<p style="margin: 0cm 0cm 8pt;"><span style="color: #000000; font-family: Calibri;">Aan alle andere dames: blijf lekker klussen, was bij ons raak in de 6<sup><span style="font-size: small;">e</span></sup> ronde.</span></p>
<p style="margin: 0cm 0cm 8pt;">@DeesjeP Dank je wel! Ben errug blij!! :-D</p>
<p style="margin: 0cm 0cm 8pt;">Ik weet dat menstruatie-klachten je op het verkeerde been kunnen zetten. Superspannend voor je! Het is echt rot dat je geen idee wanneer je NOD zou moeten zijn. Ik ga voor je duimen!</p>
<p style="margin: 0cm 0cm 8pt;">Ik wilde 's ochtends testen, omdat je dan nog niets gedronken hebt, dus is je urine puurder. Nu kunnen we samen de hele dag wennen. ;-)</p>
 
Ik heb niet veel klachten. Behalve pijn in onderbuik.  Soms vlagen misselijk! Ik heb 1 dag overtijd getest was negatief.  Nu vanochtend positief:) wel spannend
 
Dat weet ik dus nog niet.  En zir ook met een probleempje.  Pinksteren weekend gaan we weekend weg met fam .. meestal drink ik dan gezellig mee maar nu kan het niet.. moet een smoes bedenken waardoor het niet opvalt.. wij gaan eind mei op vakantie. Denk als we terug komen dat we het gaan vertellen.. ben al helemaal aan het bedenken hoe...
 
Terug
Bovenaan