Klaar voor de 1e..wie schrijft er gezellig mee?

Gefeliciteerd R1988 en Tiggy! Wat lijkt me dat bijzonder om dan toch eindelijk zo'n positieve zwangerschapstest in handen te hebben!

@Deesje: lastig he dat wachten...
@San89: goed dat je nu duidelijkheid hebt, een cyste is in principe ongevaarlijk maar hij moet inderdaad geen eigen leven leiden en als je zwanger wilt worden kun je 'm er niet bij gebruiken! En nu je er mee naar huisarts bent gegaan wordt je menstruatie tenminste ook opgewekt. Anders had je er misschien nog langer op moeten wachten.

Ik heb vorige week positieve ovulatietesten gehad voor het eerst dus nu wachten tot mijn NOD, volgens mij 2 mei.
 
Vanmorgen een test gedaan. Helaas Negatief. We blijven het om de dag doen tot mn menstruatie of zwangerschap. Kzal vrijdag of zaterdag nog eens een test doen mits ik niet ongesteld ben geworden. Toch vervelend als je je cyclus niet weet.

@san23 hoe gaat het bij jou? Binnenkort testen?
 
Heee meiden,

voor mij weer poosje geleden druk druk met werk en achtertuin!

@r1988 en Tiggy gefeliciteeeerd :D:D:D super nieuws!!

Hier weer in de klusweek gister positieve ovu test gehad en sochtends geklust dus weer afwachten... straks weer ovu testje doen.

Hoe gaat het verder hier met de dames?

 
Sanniee we lopen gelijk! Ik had gisterenochtend ook een positieve ovulatietest. Gebruik die van kruitvat en vind ze erg fijn, ze lopen op en na de piek weer af, heel duidelijk.

Ik ben heel benieuwd hoe jullie het doen want ik vind het allemaal maar lastig, haha. Wil het ei niet missen dus we doen het gewoon even elke dag, maar goed ik hoor ook weer verschillende verhalen over de kwaliteit van het zaad als je het elke dag doet. Aan de andere kant hoor ik ook weer dat mensen zeggen dat het niks uitmaakt omdat er uiteindelijk maar 1 zaadje nodig is voor bevruchting.

Ok, gisterenochtend dus een positieve test. Vandaag was hij al iets lichter. Het ei zou dus vandaag of morgen komen?

Wij hebben za middag, zo middag en vanochtend geklust. Eigenlijk wil ik morgenochtend ook weer, je weet maar nooit;)

Zitten pas in ronde 3 na mirena hoor. Ook al is dat pas kort, het duurt   nu al lang. Zijn jullie ook pas zo kort geleden begonnen?



Groetjes,

Roos
 
ahhh cool Roos haha kunnen we elkaar mooi op de hoogte houden. Ik heb net ff gekeken nod zou 10 mei moeten zijn :)

Ik gebruik altijd sensitest ben gister begonnen gelijk positieve test, is ronde 4 dat we ovu testen gebruiken dus wist al ong wanneer deze zou zijn. En ronde 5 dat we bezig zijn na 13 jaar aan de pil te zijn geweest en gelijk regelmatige cyclus dus mag nog niet klagen.

Wij hebben gisterochtend geklust en heb rond 15.00 test gedaan dus zit sowieso goed. vanavond weer aan de bak :D

 
Ja leuk! Mijn nod is ook 10 mei. Ik heb nu 2 keer een cyclus van 31 dagen gehad, positieve ovutest op dag 16 en dan denk ik dag 15/14 eisprong. Wel regelmatig maar de menstruatie is nog niet zoals ik vanuit vroeger gewend ben. Zal vast komen door het jarenlange gebruik van pil en mirena.

Laten we duimen!
 
Sanniee en rosieroos wat fijn dat jullie een regelmatige cyclus hebben. Had ik die maar. Voor de pil had ik dat ook echter door het ontpillen enzo is mn lijf van streek. Best frustrerend. Hopelijk zijn jullie snel zwanger! Ik moet nu afwachten of ik ongesteld word. Hopelijk duurt het nu niet weer 3 maanden, maar daar ga ik niet vanuit. Ik hoop dat het ontpillen zo'n beetje klaar is. Hier kan ik niks mee met deze onzekerheid....
 
Vervelend DeesjeP, 3 maanden is erg lang. Het kan goed zijn dat je lichaam na het ontwennen gewoon weer regelmatig de ongesteldheid laat komen. Ik duim voor je hoor!! Op de hoeveelste dag na je laatste menstruatie zit je nu?

Ik heb de laatste 3 maanden ook wel last gehad van het ontspiralen;) Krampen al vanaf d'r eisprong tot aan de menstruatie, eerste cyclus hele pijnlijke borsten, 2e cyclus geen gevoel en slappe borsten. Hormoonhoofdpijn komt helaas ook weer terug. Maar goed ook dat is misschien na deze eisprong wel minder. En misschien is het wel gewoon raak
 
Terug
Bovenaan