Klaar voor de 1e..wie schrijft er gezellig mee?

Ik denk dat je genoeg geklust hebt rond de positieve ovulatietest RosieRoos ;-), daar kan het niet aan liggen.
Wij dit keer ook twee dagen achtereenvolgens geklust bij twee positieve ovulatietesten. Wij zitten in ronde 7 na stoppen met pil in augustus, steeds cyclussen van 31-36 dagen, maar de laatste keer ineens 54 dagen!!
Dus begonnen met testen van sensitest ook en gevonden!
Hopelijk raak, voelt toch wel lang nu na 8 maanden..
 
@Rosieroos ik zit nu op dag 32. Heb wel gevoeligere borsten mja kan ook dat ik ongesteld word. Khoop inderdaad dat het weer terug regelmatig word. Ik wil me nog niet aan de ovulatietesten wagen. Zeker nu ik totaal geen idee heb wanneer ik hem heb. Weet dus ook niet wanneer ik de testen kan gebruiken om wsl de meeste kans te maken. Afwachten dus......
 
Haha dat denk ik ook Aadeebee;) ik ben benieuwd! Spannend hè. Dan is het nu waarschijnlijk ook even afwachten wanneer je NOD is?

DeesjeP, hoop voor je dat er snel meer duidelijkheid komt. Ovulatietesten heeft inderdaad misschien weinig zin als je cyclus nog onregelmatig is.
 
Hoi meiden,

Nieuweling hier! Mijn NOD is 5 mei dus zit ook weer op het wachtbankje. Spannend!!!
Dit is al ronde 11 dus ik begin nu echt wel ongeduldig te worden...
Mijn cyclus is niet regelmatig (31-40 dagen) dus ik verslijt veel ovulatie testen. Ik gebruik de digitale van CB, met die smiley, maar heb de ene maand 1 dag een positieve test en de andere maand wel 4, terwijl de test er maar 2 zou moeten kunnen aangeven? Nog iemand hier ervaring mee?
 
@RosieRoos: omdat ik 18 en 19 april en positieve ovulatietest had, ga ik er van uit dat ik 2 mei kan testen met zwangerschapstest toch? 14 dagen erna... Of zit ik dan niet goed?

@Iris6688: ik test met sensitest, dus geen ervaring met die van CB. Ik had twee dagen achter elkaar (op twee momenten op de dag) een positieve ov-test.
 
@AaadeeBee: dan zou je eisprong ongeveer 19/20 april zijn geweest. Dus plus 14 ong zou het 3/4 mei zijn. Of je moet met een early testen.

Ik heb de afgelopen 2 keer wel met een early getest gewoon omdat het gevoel van nee ik ben niet zwanger alvast kon landen. Natuurlijk had ik nog een klein beetje hoop totdat de ongesteldheid kwam, maar eigenlijk wist ik wel dat het niet zo was die ronde. Dus ik vond het prettig.

Ben benieuwd voor je!!!
 
Voor de meiden misschien nog een tip!?

Mijn vriend heeft in de klusperiode minder bier gedronken en ik heb over een periode van 1-2 weken spinazie gehad (in smoothies, omelet of salade). Dat is goed voor oa ijzer (bloed aanmaak) na mijn ovulatie.

En ook een aankondiging van je ovulatie is (een veranderende) slijmproductie. Daar zag ik direct aan dat de klusperiode begonnen zou. Kan wellicht schelen in de kosten voor de ovulatietesten :)
 
Afgelopen maandag duidelijk ongesteld geworden. Dus hopelijk een goede cyclus na het stoppen met de pil. Ben er blij mee, eerste maand was het onduidelijk wanneer mijn menstruatie is geweest. Volgende week weerv testen en klussen!
 
Terug
Bovenaan