Klaar voor de 1e..wie schrijft er gezellig mee?

Hee dames,

Wat een teleurstelling dat er toch ook weer een hoop ongesteld zijn geworden. Succes met verdere pogingen. Ik hoop dat jullie aandacht kunnen geven aan andere dingen, werk, familie, boek lezen of serie kijken. Alleen wachten lijkt me ongezond en ook niet echt helpen.

Hier is mn lijf behoorlijk van slag, donkerbruine afscheiding, hoofdpijn, buikpijn alles tegelijk. Ik heb een vermoeden dat mn lijf eerst een maandje gaat opruimen voor ik zwanger wordt, haha. Misschien maar goed ook, is alle troep eruit. Leuk om jullie verhalen te lezen!!
 
Hallo allemaal,

Leuk om jullie berichtjes te lezen. Ben zelf net gestopt met de pil en vandaag ongi geworden (met pil zou ik morgen worden). Hoop dat mijn cyclus zo blijft! Wat zijn jullie ervaringen?

Ik heb het tegen twee vriendinnen verteld dat we gaan klussen. Mijn vriend wil het ook vertellen aan mensen, maar ik vind het geen fijn idee. Het zijn toch mannen, haha. Is dat raar van me? Dan heb ik het gevoel dat ze gaan vragen: En is ze al zwanger? Nee ze is alweer ongesteld...

 
@gebruiker81261 ja, hier hetzelfde. In de eerste week na het stoppen met de pil bruine afscheiding en de week erna een slijmpropachtig iets. Ook heel vaak het gevoel gehad dat ik ongesteld moest worden, pijnlijke tepels en 's avonds buikpijn en misselijk. 3 dagen na mijn onttrekkingsbloeding was ik zelfs helemaal depri, bizar wat het met je lichaam doet. Ben blij dat ik een maandje ben gaan ontpillen!
 
Welkom Mirjam2015!

Heb even forum dit weekend met rust gelaten. Maar ben inderdaad ongesteld geworden, later dan 'normaal' maar nu op naar ronde 4. Zaterdagavond maar extra genoten van de glaasjes wijn. Mijn man baalde ook wel maar hij noemde ook dat het klussen niet erg was, soms kunnen mannen zo nuchter reageren maar bedoelen ze het heel lief :)

@Ik1 bij mij dus ook andere klachten dan normaal wanneer ik ongesteld moest worden, minder heftig met buikkrampen enzo. Wel fijn, maar toch raar ;-)

Vanmiddag lekker naar de sportschool en ff de frustatie eruit sporten.
 
Welkom Mirjam15 en Cestlavie!

@Mirjam15: Misschien kun je berekenen wanneer je eisprong is. Misschien valt dit net na het weekendje Walibi. Dan zou je nog wel een achtbaan in kunnen...

@Cestlavie: Nadat ik gestopt ben met de pil (december 2014)is mijn cyclus eigenlijk regelmatig gebleven, behalve vorige maand - net nu we bezig zijn voor een kindje een week overtijd. Dat was echt een enorme teleurstelling toen ik een week later nadat ik eigenlijk ongesteld had moeten worden alsnog ongesteld werd. We zijn nu bezig voor poging 3 en we klussen regelmatig omdat ik nu dus niet meer met zekerheid durf te zeggen wanneer mijn eisprong is.

@Leo-tje: Jammer dat je toch ongesteld bent geworden! Mijn man probeert op die manier ook de positieve kant te zien ;-) Sportse vanmiddag!

Ikzelf zit ook met een vraag. Mijn man en ik zijn nu bezig voor ronde 3. Ik weet deze maand niet precies wanneer mijn eisprong is omdat ik vorige maand ineens een week later dan normaal ongesteld werd. We klussen daarom regelmatig. Gisteravond ging het door de warmte niet helemaal zoals gewenst. Ik ben dan gelijk alweer beetje down - terwijl er eigenlijk nog helemaal geen reden voor is, want grof berekend is mijn vruchtbaarste periode van 1 t/m 5 september - omdat je iets zo graag wilt waar je geen controle over hebt.
Mijn familie en vriendinnen weten niet dat we actief aan het klussen zijn dus daar kan ik mijn hart niet luchten of mijn verhaal kwijt. Herkent iemand dit gevoel?

 
Wat ontzettend jammer voor diegenen die toch ongesteld zijn geworden, ik had verwacht na het weekend wel iets meer positieve testen te lezen hier!! Hopelijk de volgende ronde meer succes!!

En aan alle nieuwe meiden, heel veel succes met deze spannende tijden! Ik vond het heel fijn om hier mee te kletsen, want op de een of andere manier ontlaadt het de spanning die erbij hoort wel een beetje...

Groetjes Suzanne

 
Welkom dames!

wat balen voor degene die ongesteld zijn geworden:(

jj1989; ik ken het gevoel wel wen beetje, zullen veel dames wel herkennen denk ik. Ik heb aan mijn tweelingzus wel verteld dat we actief bezig zijn. Ik deel eigenlijk altijd alles met haar en kan dit niet voor me houden tov mijn zus.

Wat ik lastig ga vinden is aan vrienden uitleggen waarom ik geen alcohol drink. Afgelopen weekend feestjes bij vrienden en was ergens blij dat ik moest werken en niet kon komen haha



ik zit nu vier dagen na mijn ovulatie en heb iets gevoelige borsten en vanmorgen dikke witte afscheiding. Vorige keer werd ik 9 dagen na eisprong ongesteld. Hopelijk nu niet weer te vroeg ongesteld..houdt in dat over 5 dagen ongesteld wordt als net als vorige keer gaat..maar gewoon weer afwachten!
 
Terug
Bovenaan