Klaar voor de 1e..wie schrijft er gezellig mee?

Paulien gefeliciteerd! Wat leuk voor jullie! Niet te veel zorgen maken, probeer vooral heel veel te genieten!

Hoop dat ik ook snel goed nieuws heb, het wachten duurt altijd zo lang, al doe ik nog zo mijn best er niet te veel mee bezig te zijn blijft het toch altijd in mijn gedachte... Ik val ook onder de categorie "controlefreak" en voeg daar ook maar ongeduldig aan toe dus.... Aaarrggg!
Ik voel me totaal niet zwanger dus denk niet dat het raak is deze ronde, maar toch blijft er altijd een beetje hoop, en anders op naar ronde 12...

@Jill - Ik weet niet of het uit maakt welke strips je gebruikt, ik gebruik de roze, met de roze strips, er zijn ook volgens mij geen losse strips en er zit altijd zo'n indicator bij...
En je lichaam kan je soms vreselijk voor de gek houden, ik had deze maand ook vlak na mijn eisprong (bijna) alle symptomen gevoeld maar nu merk ik niets meer... Maar ik hoop voor je dat het goed nieuws is!

@Paulien, gefeliciteerd met dit mooie nieuws! Hopelijk lukt het inderdaad om ervan te genieten!

@Jill90, ik heb mij de afgelopen maanden meerdere keren zo gevoeld. Toen was ik er van overtuigd dat ik zwanger zou zijn, wat helaas niet het geval was. Hopelijk betekent het voor jou goed nieuws! Ik probeer me de laatste tijd niet teveel aan te trekken van al mijn lichamelijke signalen. Vooral omdat ik daardoor voor mijn gevoel nog meer bezig ben met het wel of niet zwanger zijn.

@meisjemeisje85, dat is inderdaad een heel tekenend voorbeeld! Laten we hopen dat het ons niet in de weg gaat staan 0:)

@San23, wat cyclus betreft mag ik absoluut niet klagen. Ik zit zo rond de 26-28 dagen. Een cyclus van 90 dagen lijkt me ontzettend lastig 'plannen' en overzien. Ik weet na vier weken in ieder geval waar ik aan toe ben.

Hier ook veel alles-of-niets-verhalen in mijn familie.
Mijn moeder werd 2x door de pil heen zwanger (mijn broertje en ik zijn positieve 'ongelukjes'). Maar er zijn ook voorbeelden waarbij er ruim drie jaar geprobeerd is voordat het raak was.

Ik zit nu op dag 20, voel me niet anders, dus we wachten het weer rustig af!

Waauw gefeliciteerd Paulien, bijzonder gevoel lijkt me!

Ik heb vandaag bruinverlies,  en klein beetje rood..

zit er echt van te balen! (Logisch, wie niet...)

Na 7 onregelmatige cyclussen toch maar eens gaan testen met ovulatietesten, als een kind zo blij toen ik twee dagen positief testte, op het juiste moment geklust, en shit dan toch ongesteld...!

Sorry ladies ff baalmoment!

Op naar de 8e ronde, en we houden de moed er in :)

@AaadeeBee: Ik doe mee met je baalmoment! Ben vandaag toch echt ongesteld geworden :( Mijn cyclus begint nu wel langzaam aan regelmatig te worden, nu al 2 cyclussen van 31 dagen, dus we gaan positief ronde 12 in... 18 mei naar de gyn vanwege cystes dus misschien gaan we de natuur dan toch een beetje helpen.

Gefeliciteerd Paulien! Heerlijk voor je, geniet er lekker van.

Pris, dat is inderdaad fijn. Maar die 90 was mijn eerste cyclus dus ontpillen kan het zijn geweest. Zit nu op dag 32 dus wacht het even af. Ontpillen kon wel even duren volgens mijn huisarts dus we gaan t zien. Ben eindelijk van mijn hoofdpijn af maar wel enorme stemmingswisselingen kan soms niks hebben merk ik haha erg he!

Aaadeebee hou de moed erin he! Ook jij en iris krijgen goed nieuws!

Ik probeer zelf het wat meer los te laten door me te richten op leuke dingen met vrienden en familie. Heb enorm last van gedoe met mijn schoonfamilie vandaar denk ik ook de oververmoeidheid en prikkelbaar. Nu lekker aan mezelf denken en genieten van de mooie en leuke mensen om me heen!

Hoi Meiden

ik begeef me ook ff wat minder op het forum omdat ik wil proberen er iets minder mee bezig te zijn.. Zit nu in de laatste wachtweek en heb sinds een aantal dagen wat menstruatie achtige buikpijn. Maandag zou mijn nod ongeveer zijn dus duurt nog even..

paulien gefeliciteerd super gaaf!!

San spannend hoelang duurt je cyclus normaal?

Hoi Dames!

Ik heb een paar maanden terug een tijdje mee geschreven, maar op dat moment was mijn cyclus erg lang (65, 49, 39) en nu lijkt het dus beter te gaan. Ik ben begin november gestopt en probeer zwanger te worden sinds begin januari. Ik dacht vorig weekend mijn eisprong te hebben gehad (steken in mijn buik en enorm rekbaar slijm), dus zit nu 'op het wachtbankje'. Behalve dat mijn borsten een beetje gezwollen zijn (maar dat was in mijn vorige cyclus ook in de week voorafgaand aan menstruatie), voel ik verder helemaal niets vreemds. Super spannend!

Terug
Bovenaan