Klaar voor de 1e..wie schrijft er gezellig mee?

Paulien, wat leuk!! Gefeliciteerd!!!

Ik heb vorige week zo en ma een positieve ovulatietest gehad. Sinds gisteren weer kramp in onderbuik dus dacht meteen dat er volgende week dinsdag wel weer een menstruatie aan gaat komen. Maar nu heb ik sinds vandaag tijdens het afvegen een beetje roze bloed. Echt heel weinig maar het is er echt. En die kramp ook. Stiekem hoop ik dat dit een teken van innesteling is (week nu ovulatie). Maar goed ik probeer maar niet te veel te hopen.

Sanniee nog een weekje, spannend he!
 
Sannie, begrijp je helemaal! Ik kijk ook minder op het forum anders ben je er naar mijn gevoel zoals je al zegt idd teveel mee bezig! Spannend dat wachtbankje, ik duim voor je! Mijn eerste cyclus was 90, zit nu op dag 34 dus ik kan niks zeggen over mijn cyclus. Hoop van harte dat het niet weer 90 dagen is maar dat lijkt me sterk! Toen ik 16 ofzo was heb ik een onderzoek bij de gyn gehad en daar was alles goed dus maak me niet al te veel zorgen. Willen heel graag maar het komt wanneer het komt!

Hey Belle, fijn dat er nu wat meer regelmaat in zit. Ik heb je toen ook al eens gesproken, hoop dat het voor jou ook snel raak is!

Roos, balen zeg! Maar kan evengoed goedkomen deze ronde! Spannend allemaal zo!
 
hoi hoi,



gefeliciteerd alle dames met een positieve test wat fijn zeg!

ik heb sinds gisteren geen pijn meer van die kieste en net is mijn ongesteldheid begonnen na dag 85 van mijn cyclus dus gelukkig net niet de 90 gehaald san23 hahah. nu hopen net zoals jullie dat mijn cyclus weer normaal wordt of dat het meteen raak is ik zit te twijfelen om sensitest te kopen om mijn ovulatie op te sporen. heb er wel een goed gevoel bij aangezien de gynaecoloog laatst kon zien dat in ieder geval 1 van mijn eierstokken mooi eruit zag.

zo blij met de ongesteldheid en de pijn die ik altijd zo vervelend vond herinnert mij er nu steeds aan dat ik ongesteld ben wat mij heel blij maakt haahaha.



succes allen x
 
Hallo,

ik ben nieuw op dit forum en wil graag mee kletsen. Leuk om al jullie verhalen te lezen.

Ik ben zelf eind januari gestopt met de pil na 7 jaar. Ik heb erg veel last van puisten waar ik voorheen nooit last van had. Ook heb ik allerlei zwangerschap symptomen. Erg vervelend als je lichaam je elke maand weer voor de gek houd. Mijn eerste menstruatie kwam na 43 dagen en mijn 2de menstruatie kwam na 37 dagen. Maar ik lees al dat er andere veel langer moesten wachten. Ik heb zitten kijken naar ovulatie testen, maar ik denk dat ik mezelf dan helemaal gek maak. Hebben jullie ook veel last van puisten/kleine bultjes op je voorhoofd en decolleté?
 
San89 wat fijn! Eindelijk he, begrijp je helemaal! Ik zelf heb ook ovulatietesten gekocht bij de action maar ik blijf er voorlopig vanaf. Tis heel erg moeilijk om mijn ovulatie te testen aangezien ik niet weet wanneer het is. Maar ik heb gisteren en vandaag erg veel slijm dus ik denk dat ik nu in die periode van ovulatie zit! Als ik over 2 weken ongesteld ben dan klopt het! Ik zou je aanraden je volgende cyclus ook even af te wachten dan kun je het beter pijlen qua ovulatietesten!

Fijn dat je van de pijn af bent, nu alleen nog maar ongesteldheids pijn haha dan zit je goed!

Hoi michellenicky, fijn dat je zon korte cyclussen hebt meteen! Je kunt vast en zeker snel je ovulatie gaan herkennen. Ik had de eerste drie maanden ook wel wat bultjes op mijn gezicht en droge huid. Maar zo minimaal, ik heb er normaal nooit last van dus t viel me wel op. Heeft met je hormonen te maken die weer op gang moeten komen. De pil houdt dat allemaal tegen. Zoals je hierboven kunt lezen test ik ook nog niet met ovulatietesten. Pas als het langer gaat duren en ik regelmaat heb wil ik misschien wel een poging wagen maar wil er ook niet te veel mee bezig zijn want je maakt je idd helemaal gek! Wens je veel succes, leuk dat je meekletst!
 
@San23 nu hopen dat het klopt, en je niet weer de 90 dagen aantikt! Mijn eerste cyclus na het stoppen was 65 dagen, maar daarna werd het steeds minder!

@MichelleNicky, Ik had geen last van puistjes, maar wel wat andere klachten zoals veel last van afscheiding, rugpijn, buikkrampjes etc. Dat is sinds een maand of 2 allemaal over, ik ben nu een half jaar gestopt.

Ik ben zelf helaas ongesteld geworden vanmorgen. Het gekke is dat ik dacht dat ik komend weekend pas mijn nod zou hebben, maar niet dus! Het positieve is dat mijn cyclus dus echt steeds beter wordt: vandaag dag 31!
 
@San89 wordt er bij jou iets gedaan aan die kieste? Ik heb er ook last van maar vind mijn gyn erg afwachtend, gaat wel over zegt ze... Maar loop al een jaar met buikpijn...

@MichelleNicky Ik heb geen last van puistjes, maar wel duidelijk een vettere huid vooral in mijn gezicht.

Ik lees hier dat veel van jullie de sensitest ovulatie testen gebruiken, zijn die beter dan van clearblue? Weet iemand wat het verschil is?

En heeft hier iemand ervaring met multivitaminen/mineralen om het zaad van de man te verbeteren? Ik heb nu Orthica multi 4 men in huis, maar kan er weinig ervaringen over vinden.
 
Terug
Bovenaan