Klaar voor de 1e..wie schrijft er gezellig mee?

Belle, hoop inderdaad dat het klopt en dat het net zoals je zegt steeds minder wordt! Jou cyclus dus ook steeds beter, hartstikke fijn!

Hoi Iris, geen ervaringen mee en of het echt werkt, zo'n pillen, vraag ik me af! Heb er eerlijk gezegd ook nog nooit over gehoord, ook op de forums waarin ik schrijf hier niet. Waar heb je ze gehaald?

 
Hee dames

heb af en toe was geschreven maar zo toch ff een vraagje

@R1988 wat heftig!niet leuk om te lezen! Heel veel sterkte ermee en hopelijk heb je snel weer goed nieuws!



Ik ben in april gestopt met de pil en zit nu op dag 40 en nog niet ongesteld geweest helaas.. alleen sommige hielden hun baarmoedermond in de gaten dus dacht ga ik ook doen.. heel apart want weet echt niet wat ik moet voelen haha.. maar ik voel af en toe een bobbeltje op me baarmoedermond en vannochtend voelde ik er eentje meer en het leek wel of het opgeschoven was ( ook me baarmoedermond) en pas voelde ik bij ingang van me vagina een raar lelletje maar die is nu weg? Oke vind het raar om dit de delen met jullie maar goed kan niks op internet vinden eigenlijk..



 
Hmm vergissing t lelletje zit er nog..

ik moet trouwens ook zeggen dat ik niet echt ontpillen verschijnselen heb.. alleen pas weekje pijnlijke tepels gehad.. maar buikkrampen etc kan ook door me eten komen ( koemelk/soja intolerrantie
 
@R1988 Wat een heftig nieuws!! Heel veel sterkte!! Ik was heel blij voor je en nu dit....leef erg met je mee!! Hopelijk ben je snel weer aangeteld!!
 
Terug
Bovenaan