Klaar voor de 1e..wie schrijft er gezellig mee?

Bedankt voor jullie lieve berichtjes. Ik ben ook benieuwd wanneer mijn eerste ongesteldheid komt.

Heel lief van je Deesjep. Hopelijk is het bij jou ook snel raak. ♡
 
R1988 heftig, wens jou en je partner veel sterkte! Hoop dat je snel weer blij mag wezen met een nieuwe zwangerschap! Na hoeveel rondes was het eigenlijk gelukt?

Ch001, ik zou me niet al te veel zorgen maken. Iedereen zegt wat anders! Ik ben na 90 dagen mijn eerste cyclus ongesteld geworden, ben nog naar de huisarts geweest en dat kon allemaal voorkomen moest na de zomer maar eens terug komen als het dan nog niet gelukt was of nog zo'n lange cyclussen. Ontpillen hoef je niet persé verschijnselen van te hebben of ze te merken vertelde ze me, maar kon best een half jaar tot een jaar duren. Dan zijn 40 dagen niet zo lang. Zelf zit ik nu ook weer op dag 36 dus het is bij mij ook afwachten. Ik snap je ongeduld wel, heb er zelf soms ook last van maar het is minder dan toen ik net gestopt was, toen lette ik werkelijk op aaaaaalles haha! Gewoon lekker genieten en op z'n tijd klussen dan mogen wij ook een wonder verwelkomen! Ben er van overtuigd! Zet 'm op!

ps. Denk dat als dat lelletje pijn gaat doen je wel even moet bellen. Maar ik heb er nog nooit van gehoord of op gelet dus voor t zelfde geld was dit altijd al!

Liefs San
 
@san23 ik ben begin december gestopt. 4 rondes ongeveer.  Had ook geen last van kwaaltjes etc. Vanochtend bloed geprikt.. de hcg waarde is nog niet genoeg gedaalt.. dus moet volgende week weer prikken ze kunnen niks uitsluiten:( (buitenbaarmoederlijke zwangerschap) dus nog spannend
 
@R1988 ik schrik me rot! wat heftig wat een nare periode nu voor jullie ik hoop mee voor je dat het snel weer raak mag zijn.

@Iris6688 ik kreeg de pijn na de sex en toen bleef die aanhouden en deed bij lopen en zitten veel pijn maar nu was ik het na 1,5 week de pijn kwijt en begon mijn ongesteldheid dus ik denk dat de cyste is geslonken maar mijn man herinderde mij eraan dat die pijn van de cyste dat ik die af en toe wel eens vaker voelde tijdens de sex dus misschien dat er dan ook een cyste was maar dan kleiner. als je cyste googled dan vindt je duidelijke informatie erover. maar als het zo lang aan blijft houden zou ik gewoon naar mijn gynaecoloog gaan en eisen dat er iets wordt gedaan en anders second opinion dat mag altijd.



Mijn hormonen na de pil zorgde voor vele rare krampjes waardoor ik vaak dacht dat ik ongesteld ging worden heel vervelend maar het ergste is nog dat ik regelmatig gevoelige tot pijnlijke borsten en tepels heb. niet echt handig want ik werk in de zorg en clienten stoten nog wel een s met regelmaat per ongeluk of onbewust tegen je borsten aan. en mijn man die mijn dan een hele stevige knuffel geeft en ik dan begin te gillen aaauuuuwwwieee! hahaha. heerlijk he hormonen. ik jank ook steeds sneller heel vervelend.



@san23 ik ga inderdaad denk ik ook even een nieuwe cylcus afwachten ben benieuwd naar de jouwe. mijn zusje heeft helaas wel cylcussen van 3 maanden of meer dus hoop niet dat ik daar op lijk ;)
 
@san23 is je menstruatie al begonnen? Of heb je al bepaalde kwaaltjes? Ben benieuwd. Ik zit inmiddels op dag 10 van mn nieuwe cyclus. Vanaf komende dinsdag ga ik ovulatietesten doen om te kijken of ik mn eisprong kan vinden.
 
@san23

Is best lastig om er niet aan te denken etc haha.. ik zie wel hoe en wat, kan er helaas toch niet meer aan doen. Maar ik heb niet zoveel geduld haha..

Toen ik aan de pil zat heb ik al een keer een uitstrijkje moetem laten maken en een onderzoek nog moetem doen want im had tussen tijdse bloedingen tussen de pil door en wat bloedverlies na de seks.. dus vandaar dat ik er meer mee zit..

@deesjeP hoe ga je dit doen? Doe je dit een keer in de drie dagen of? Ik ga het namelijk ook doen want dat geeft me toch meer rust :)
 
Ch001 ik vind het ook moeilijk om er niet aan te denken.

Maar ik ga nog geen ovulatie testen doen. Want ik ben pas 2x ongesteld geweest. Mijn cyclus is nog niet goed op gang. Dus misschien geen eiersprong. Dan vind ik het zonde van de ovulatie testen.

Maar nu heb ik al 3 dagen buikpijn en gevoelige tepels. Nu las ik dat dit kan komen door een eiersprong maar ook dat je menstruatie eraan kan komen. Dus ik wacht even af. Iemand meer deze klachten? Ik zit nu op dag 24. Ik had hiervoor na 37 dagen en na 43 dagen. Dus nog erg onregelmatig. Ik ben sinds januari gestopt met de pil.
 
MichelleNicky. Ik heb ovulatietesten bij sensitest gekocht maar die gebruik ik nog niet dat is inderdaad zonde. Ik heb ze nu van de action die zijn niet zo duur.. dus ik probeer het daar een maandje mee kijke of het lukt.. geeft mij wat meer rust :) ik zit nu op dag 43 met me cyclus, zie wel hoe het gaat lopen ( goede gedachte he haha )

ik moet wel zeggen dat ik pas ook paar dagen gevoelige tepels heb gehad verder niet.. moet je een keer een testje doen, wie weet zijn het klachten van iets anders ;) hihi....

 
Terug
Bovenaan