Klaar voor de 1e..wie schrijft er gezellig mee?

@Ch001 ik heb 24 testen en ga elke dag savonds een test doen vanaf dag 12 tot dag  20. Vorige cyclus was 35 dagen. Ik vloei wel maar 3 dagen en dan is het klaar. Ik heb het gevoel dat ik namelijk een cyclus van 35 dagen heb en wil weten of ik daadwerkelijk een eisprong heb. Zoja dan stelt me dat meer gerust. Ik had bij beide menstruaties die ik gehad heb precies een week van te voren pijnlijke/gevoelige borsten en tepels.
 
DeesjeP, aah zo oke. Ja begrijp dat het je rust geeft is toch fijner om te doen. Is namelijk heel lastig om het maar op de loop te laten haha.. mijn dokter zei al ik zou nog geen ovulatietesten gebruiken dan wordt het zo medisch ....( makkelijk praten heb jij dacht ik )

zou wel fijn zijn als je precies weet met je symptomen wanneer je ongesteld wordt inderdaad.. ik heb nu nergens meer last van, twee weken terug paar daagjes pijnlijke tepels verder niks meer..

voor iedereen die dit handig vindt : bij www.sensitest.nl heb je een hele makkelijk berekenaar.. moet je naar kopje ovulatie testen gaan en daar op pagina kun je alles invullen (heel makkelijk ) 
 
Vergeten te zeggen..

Ik zit nu op dag 44 van mijn cyclus..wilde ook graag ovulatie gaan testen maar heeft denk ik nog weinig nut en zal moeten wachten wanneer ik ongesteld ben en daarna gaan testen? Is mijn eerste cyclus pas, sorry heb niet echt geduld haha!  Ook doe ik temperaturen en heb nu 4 dagen temperatuur van 37,1 dat is dus wel stabiel..
 
Ch001 hihi ik was ook zo ongeduldig. Nu nog steeds hihi. Mijn eerste cyclus kwam na 43 dagen. Maar daarvoor had ik al getest. Wat natuurlijk een kleine kans was op een positieve test. Maar je lichaam houd je vaak ook voor de gek. Ontpillen heeft  dezelfde symptomen als zwanger zijn.

Ik las dat je eerst 3 maanden moest temperaturen voor je zeker wist wat je temperatuur was omdat het maar 0,2 bij een eiersprong verschild. Maar dit weet ik niet. Want ik doe het zelf niet.

Ik had 3 dagen hele erge buikpijn. Gevoelige tepels en nu echt een griepje te pakken. Ik heb mezelf voorgenomen als ik voor juni niet ongesteld ben dat ik 1 juni ga testen. 15 april was mijn eerste dag van mijn laatste menstruatie. Maar mijn cyclus is heel erg verschillend. Dus valt geen peil op te trekken. Hopelijk heb jij snel een regelmatige cyclus. Ik hoorde dat andere pas na 70 dagen of langer hun eerste menstruatie hadden. Dus bij mij viel het nog mee.
 
Hoi allemaal,

Goed om te lezen hoe iedereen met de kinderwens en de weg er naartoe omgaat.

Zelf zit ik in ronde 1. Sinds november gestopt met anticonceptie, sindsdien cyclus bijgehouden. Redelijk stabiel, 28 of 29 dagen.  Spannend om er nu echt aan te beginnen! Voor nu zonder ovulatie testen.

Succes allemaal!

Groetjes,

Sunna
 
Ook ik en mijn vriend zijn klaar voor ons eerste kind, ik ben nu 33 jaar oud en ik vind het wel tijd worden. Vanaf December bezig, zeg maar, maar tot nu toe nog vrij weinig. Ik heb een cyclus van rond de 28 dagen. Sinds we bezig zijn doet mijn lichaam overduidelijk anders, ik heb nu eigenlijk altijd tussen de ovulatie en de menstruatie erg veel last van buikkrampen. Die ik voor de December eigenlijk nooit had. En dat is erg verwarrend. Want je weet niet of het iets betekent of niet. Ik ben 2 keer een week te vroeg ongesteld geworden, dus is de cyclus een beetje van slag sinds December, terwijl ik daarvoor juist een hele regelmatige cyclus had.

Maar goed, ik denk dat ik niet de enige ben die soms bang is dat het misschien nooit gaat lukken. Mijn zus heeft zelf 2 kinderen en heeft sinds kort laten weten dat zij en haar nieuwe man graag ook samen een kind willen en dan eind van het jaar ervoor willen gaan, ik ben eigenlijk gewoon bang dat het haar eerder lukt dan mij. Maar goed, ik houd moed en hoop dat het me toch gegund gaat worden ooit. :)

 
Michellenicky, ik had afgelopen 4 dagen temperatuur van 37,1 en vamdaag 36,7 dus dat betekende dat ik ongesteld moest worden volgens internet.. hele dag al menstruatiebuikpijn maar niks.. en net ging ik naar de wc en ja hoor!! Me eerste cyclus is 45 dagen! Ben zo blij haha.. nu ga ik denk ik ovulatietesten vanaf dag 10..  en wie weet is het bij jou wel een positieve test?



 
Terug
Bovenaan