Klaar voor de 1e..wie schrijft er gezellig mee?

@Ch001 zo, wat goed! Dat werkt dus heel duidelijk, dat temperaturen. Is het voor jou voor het eerst dat je ovulatie testen gaat gebruiken? Ik ben wel benieuwd..zelf nog niet van plan maar misschien over een tijdje.
 
G-G gebruik je geen ovulatietesten of een app op je telefoon?deze app geeft aan wanneer je vruchtbaar bent.. is fijn om bij te houden:) en ik herken je probleem met je zus.. mijn zus wil over paar maanden ook weer gaan proberen en ik heb dat gevoel ook wat jij hebt.. maar het lijkt me wel super leuk om samen zwanger te zijn maar toch beetje jaloezie denk ik hihi!..



Sunna87, haha ja merk het ook. Alleen zoals michellenicky al zegt om je ovulatie te temperaturen ben je wel eventjes bezig.. ik las ook op internet dat je met temperaturen meest te laat bent met je ovulatie? Nee dit wordt mijn eerste keer ovulatie testen want wilde eerst wachten totdat ik omgesteld werd dan is het makkelijker.. ik ga denk ik hetzelfde als DeesjeP doen alleen dan om de dag testen.. heb ze via sensitest gekocht en bij de action.. sensitest zal zeker wel werken en als de action dan ook pakt dan haal ik ze vortaan bij de action..
 
Is inderdaad lastig om er niet mee bezig te zijn. Toch wacht ik met ovulatietesten omdat ik het denk te herkennen aan mijn slijm.

Dat slijm had ik vorige week dus best veel, als het klopt volgende week dan ongesteld! Nu tweede cyclus vandaag dag 41 dus ik hoop volgende week echt ongesteld te worden. Dan zit ik rond de 50 dagen. We gaan het zien! Zou er in ieder geval erg blij mee zijn.

Fijn van je cyclus Ch001!! Hoop voor je dat hij nog kleiner wordt.

hoe gaat het bij jou deesje en san89?

Liefs San
 
Ik heb zelf het idee dat ik mijn ovulatie kan voelen. Een soort pijn of gevoeligheid in m'n onderbuik. Ik weet het dus niet zeker omdat ik geen test gebruik. Wel een app en daarmee kan het kloppen.

Succes met testen Ch001! En San23 hopelijk volgt je menstruatie volgende week zoals je wil!
 
@san23 het gaat goed. Gisteren begonnen  met ovulatietest. Uiteraard  negatief maar wil duidelijk verschil zien tussen de testen zodat ik zeker weet dat ik ovuleer en niet streepjes ga zien die er niet staan of wazig.  Momenteel druk met school dus ben er niet zo mee bezig. Was de test zelfs bijna vergeten te doen.
 
<p style="text-align: left;">Sann23 , vind het knap van je dat je nog niet de ovulatietesten wolt gebruiken maar snap het wel! Hopelijk wordt je next week ongesteld en heb je het juiste gevoeld! En dan is je cyclus mooi aam het verkorten :). Ik kan me alleen herrineren dat ik het weekend dat schijnbaar me ovulatie was heel veel afscheiding twee dagem erna had maar verder niks? En controleer het elke dag..</p>
<p style="text-align: left;">Sunna87 thanx! Dan zou het goed je ovulatie kunnen zijn geweest want denk wel dat zo'n app goed werkt ( mits je cyclus dus regelmatig is ) en als je dan je ovulatie hebt kun je alsnog voor zekerheid alleen die dag een ovulatietest doen zodat je het zeker weet? Ik heb ze bij de action 5 voor €2,50 ofzo.. ik kijk wel altijs goed om me heen of er niemand bekends is hihi..</p>
<p style="text-align: left;"></p>
<p style="text-align: left;">Vraagje algemeen.. hoe zijn jullie mannen eronder.? De mijne vind het overduidelijk spannend en is er niet zo veel mee bezig. Hij zegt dat hij dat wel is alleen niet laat zien( zo is hij dan ook weer ) hij zit nu momenteel in het buitenland voor z'n werk en is eind mei klaar dus is zowieso lastig nu.</p>
 
Hoi Ch001, bij jou zal je het denk ik moeilijk gaan vinden omdat het pas je 2e cyclus is en je niet weet uit hoeveel dagen je regelmatige cyclus bestaat. Dit advies kreeg ik dus ook van mijn huisarts, doe het daarom ook niet. Dat slijm kan het inderdaad zijn geweest, kan een week zijn maar ook twee dagen. Ik zelf heb dit 5 dagen gehad en de vorige cyclus wat langer.

Deesje, hebt gelijk het beste kun je er ook niet continu mee bezig zijn. Levert alleen maar stress op en dan gebeurt het vaker juist niet zeggen ze.

sunna87, je kan deze goed gevoeld hebben dit heb ik bij meerdere gelezen. Ik dacht het vorige week ook te voelen aan wat steken in mijn zij. Wie weet!

Ik heb wel ovulatietesten liggen van de action maar wil deze even afwachten zodat ik meer een richtlijn heb hoelang mijn cyclus gaat zijn en wanneer ik dan kan gaan testen. Mijn huisarts raadde me aan om gewoon alles goed in de gaten te houden en na een tijd met ovulatietesten te beginnen. Maar eerst wat cyclussen afwachten anders maak je je veel te gek door zomaar te gaan testen terwijl je geen regelmaat hebt je cyclus is mij verteld dus ik blijf er deze cyclus nog vanaf en hoop maar dat ik onder de 90 dagen blijf deze keer.

Maar aan de pil wil ik liever niet meer haha wat een rotzooi dat je lichaam van slag kan brengen!

 
San23, klopt heb je ook helemaal gelijk in alleen ik ken me eigen en ik weet van mezelf dat ik daar rustiger van wordt haha.. maar ik probeer het gewoon lukt het niet en is het echt niet te doen deze keer dan stop ik dat ook maar dan heb ik het wel geprobeerd :)

ik weet wel dat ongesteld zijn zonder de pil mijn buik minder leuk vindt hihi auw..
 
Terug
Bovenaan