Klaar voor de 1e..wie schrijft er gezellig mee?

@Sunna87 Nee, ik gebruik geen ovulatietesten, ze zeggen dat om de dag seks hebben ook enig effect kan hebben;-) Maar goed, ik ben deze maand wel met foliumzuur begonnen, schijnt ook wel te helpen. Ik zit nu volgens mij midden in m'n evolutieweek, dus ik moet maar afwachten.

@Ch001  het zou inderdaad leuk zijn om samen met m'n zus zwanger te zijn, maar goed toch hoop ik stiekem dat ik eerst aan de beurt ben. Ik zei laatst tegen mijn vriend nadat ze te kennen had gegeven weer zwanger te willen worden, ik weet niet of ik blij zou kunnen zijn als zij eerder zwanger zou zijn dan ik. Dat zijn inderdaad een beetje de jaloerse gevoelens, maar dat is wel normaal denk ik.
 
Hoi Ch001,

Mijn vriend is 36 en ik 29. Hij is er lang niet zoveel mee bezig als ik. Ook zijn kinderwens is groot. Hij wilde liever wachten tot na de zomer, we verhuizen volgende maand en ik moet nog afstuderen naast mijn werk. Dus hij is bang dat het meteen raak is en ik misselijk door de drukte ga ;) maar omdat ik het zo graag wil zijn we toch nu gestart... ik denk dus afgelopen dagen eisprong gehad te hebben.  Ergens rond 25e wordt het spannend of ik ongesteld wordt!



 
G-G ik snap je echt helemaal! Is ook normaal dat je zo denkt en voelt :). Ik zei zelfs tegen mij zus voor de grap niet eerder dan mij he?!(meende het wel beetje) en ze zat er echt mee want ze vondt het niet leuk dat ik het zei hihi oeps..

sunna87 haha ja dat zijn mannen denk ik?vinden veel dingen tegelijk samen niet prettig ofzo.. voor mannen is het natuurlijk ook heel anders.. moet je nog lang studeren?  Wel toevallig want mijn vriend wilde ook graag wachten tot eind deze maand met stoppen met de pil.. alleen ik wilde zo graag ontpillen etc. dus goed over gehad en toch maar eerder gestopt haha.. ooohh spannend! Hopelijk was het een ei sprong!

Ik had de gegevens ingevuld op mijn app dat ik gister ongesteld was geworden.. zag ik dat ik ook rond de 25e mijn eisprong had.. en we hadden de 28e geklust haha net te laat!
 
<p style="text-align: left;">Dat is ook wel weer waar Ch001! Mij is gewoon duidelijk dat als ik er teveel mee bezig ben het me stress oplevert omdat je zo graag wilt. Ik ben ook wel ongeduldig en baal er van maar ben ook al blij met een steeds kleine cyclus en herkenbare vruchtbare dagen zodat je goed kan tm</p>
sunny groot gelijk, de kans dat het meteen raak is, is ook al zo klein natuurlijk. Maar een kans is een kans!
 
Hi iedereen!

Na 100x het forum te hebben doorgespit ga ik toch maar een keer meeschrijven, dat maakt het allemaal wat echter. Leuk om al jullie ervaringen te lezen.

Hier gaan we nu voor de eerste keer op, spannend. Althans, ik wacht nog op mijn eerste menstruatie na het laten verwijderen van mijn Mirena spiraal op 19 april. Heel irritant allemaal. Alle menstruatiesymptomen zijn al voorbij gekomen maar de daadwerkelijke menstruatie heeft nog niet doorgezet. Aangezien ik ook niet precies weet wanneer mijn NOD moet zijn omdat ik met het spiraaltje niet ongesteld werd, is het momenteel vooral wachten, wachten, wachten..
 
@ Ch001 haha ja denk dat dat inderdaad iets voor mannen is..Ik moet in juni alles inleveren, dus bijna klaar! Ik hoop dat je je ovulatie gaat vinden met de testen!

@zeep Ik ben niet bekend met mirena, maar hopelijk hoef je niet te lang geduld te hebben!
 
@Zeep, Vooral dat wachten ja.. Om gek van te worden.

@Ch001 Ik heb juist niemand vertelt at we er mee bezig, anders krijg je elke keer weer die vragen, of het al gelukt is enzo. Ik vind het nu wel al eens vervelend als mensen vragen, wanneer wij eens beginnen met kinderen enzo. Want tja we zijn al meer dan 4 jaar samen en ik ben al 33 jaar, dus het wordt tijd. Dat vind ik alleen al vervelend. Ik zeg altijd, ik heb al een kind (wijzend naar mijn vriend) daar heb ik mn handen al vol aan. Haha.
 
@G-G Wij hebben inderdaad ook niemand verteld dat we zijn begonnen, precies om de redenen die jij noemt. Ik vind vragen als 'wanneer gaan jullie eens beginnen aan kinderen' wel zo verschrikkelijk irritant. De maatschappij legt het je bijna op dat je kinderen móet krijgen als je een x aantal jaren bij elkaar bent of een bepaalde leeftijd bereikt.
 
Terug
Bovenaan