Klaar voor de 1e..wie schrijft er gezellig mee?

San23,  ja daar heb je ook wel weer gelijk in als je er meer mee bezig bent dat het juist stress oplevert.. ik heb goed nagedacht en wacht deze cyclus nog af en dan ga ik de testen doen:) hopelijk wordt je cyclus echt minder! En herken jij je ovulatie symptomen goed ja? Dat vind ik nou lastig haha maar duurt ook paar maanden voordat je het ziet zeggen ze.. alleen de week dat ik pijnlijke tepels had was dus achteraf wel de week van mijn ovulatie dus dat is symptoom 1 als het nu weer voorkomt..

Sunna87 oke spannend! Succes!

Zeep, erg vervelend he! Doe je ook temperaturen? Bij mij werkte het met ongesteld worden heel apart..

G-G ja dat is ook echt vervelend als elke keer iedereen dat vraagt.. haha wel grappig wat je erop antwoord! En dan denk je bij jezelf wel zijn al bezig hihi.. nou bij ons weten het een paar in onze omgeving maar ook niet het precieze gelukkig.. maar dat kwam eigenlijk meer door me vriend die had dat tegen mijn moeder gezegd haha!ik zie het dan maar als een teken dat hij er meer mee bezig is dan ik denk :) en mijn zus weet wel bijna alles maar we zijn wel hecht samen en ik moet het toch aan iemand kwijt hihi.. maar heb tegen haar gezegd dat ik nu niks meer probeer te zeggen..

 
G-G ik slik ook foliumzuur vanaf het moment dat ik ben gestopt met de pil. Maar dit is goed voor de baby als die er is en je nog niet weet dat je zwanger bent. Daarom raden ze aan foliumzuur te slikken vanaf het moment dat je stopt met de pil. Voor de rest heeft het geen effect op meer kans om zwanger te worden helaas.

Ik snap dat je het niemand vertelt hebt het is nooit leuk dat mensen vragen en wanneer komen er kinderen. Terwijl je er mee bezig bent. Ik ben 22 jaar en mijn vriend 21 jaar. Bijna niemand verwacht het bij ons. Dus ik krijg die vragen niet gelukkig. Maar mijn ouders en zusjes en oma en vriendin weten dat ik ben gestopt met de pil. Ik was zo blij dat ik het niet voor mij kon houden. Zo kan ik ze ook op te hoogte houden. Ik vind het juist fijn dat ze het weten. Maar dat is natuurlijk iedereen voor zich.

CH001 mijn zus vond het ook niet leuk als ik eerder zwanger zou zijn. Dat heeft ze een keer gezegd. Maar zij heeft nu geen vriend meer. Dus het loopt zoals het loopt. . Zij is 25 jaar en ik 22 jaar. Het zou leuk zijn om samen zwanger te zijn. Zo kun je elkaar op de hoogte houden en vragen stellen.

Ik wacht op mijn menstruatie. Ik zit nu op dag 28. Maar ik heb nog geen regelmatige cyclus gehad.
 
@Ch001 Niet aan het temperaturen hier. Zal me er eens in verdiepen en wellicht mee beginnen als die menstruatie nog heel lang uitblijft. Thanks voor de tip!
 
michellenicky,  klopt het loopt inderdaad zoals het loopt:).. ik denk dat iedere vrouw eerder zwanger wil zijn dan wie dan ook. Leuk jullie zitten dus dicht op elkaar qua leeftijd! Ik ben 23 en mijn zus is 30 alleen schatten ze mij vaak ouder hihi.. mijn zus heeft al twee dametjes (nu nieuwe vriend) en heb nog een zus van 29 en die heeft 2 heren haha dus druk druk ( broer ook nog alleen heeft geen kinderen) ik heb al zoveel baby kleren van me zus van 29gekregen hoef bijna niks meer te halen haha.. we will see!



Zeep, ben benieuwd hoe het temperaturen bij jou verloopt als je dat gaat doen. Enigste wat ik zag was dat mijn temp. Daalde en ongesteld werd maar met ovulatie schommelde het dus no idea!
 
Ch001 als ik volgende week ongesteld wordt dan heb ik het net zoals de vorige cyclus kunnen herkennen aan meer slijm. Hoop het maar want dan is mijn cyclus met de helft gehalveerd t.o.v. de eerste!

Ik ben ook 23 en heb het alleeen tegen mijn moeder verteld, mijn vader en zusje weten het ondertussen ook maar we zijn ook een hecht gezin.

We gaan het hopelijk allemaal snel zien, doen ons best en meer kunnen we ook niet. Lijkt me heerlijk om snel goed nieuws te hebben, gun het jullie allemaal ook van harte!



 
San23, hoop het ook voor je, zou fijn zijn! En hoe reageerde ze? Mijn moeder zei denk je dat ik stom ben? Ik zie da ook wel hoor hoe jullie erover praten etc, hihi..

inderdaad meer dan ons best kunnen we niet doen.. gun het jullie allemaal ook van harte! Hopelijk lees ik snel leuke reacties :).

Ik denk eerlijk gezegd wel dat ik dadelijk eventjes een tijdje afwezig zal zijn.. anders ben ik er teveel mee bezig en wil dat toch eventjes laten rusten ( proberen ) hihi..
 
Bij mij weet niemand dat we nu echt ermee bezig zijn. Maar een verrassing zal het niet zijn, maak er geen geheim van dat we ouders willen worden. En ons echte grote mensen huis is bijna klaar ;) het houdt me wel flink bezig...  2 weken lijken nu ineens erg lang!

Hopelijk kunnen we allemaal snel iets positiefs posten!
 
En de buikkrampen zijn weer begonnen, net als in de voorgaande maanden. Dat mondde zich toen uit in een bloeding, dus veel hoop heb ik niet dat het nu wel blijft zitten. Dit keer ziet het ernaar uit dat ik deze keer gewoon weer een cyclus van 28 dagen aan hou, in plaats van een week te vroeg ongesteld. Maar goed, nog een weekje geduld dus.
 
Terug
Bovenaan