Klaar voor de 1e..wie schrijft er gezellig mee?

Hier is het allemaal nog steeds een beetje vaag. Nog steeds geen menstruatie (19 apr spiraal laten verwijderen) en ook niet de indruk dat het binnen nu en 2 dagen komt. Wel testen gedaan maar die waren keihard negatief.

Ik heb alleen heel sterk het idee dat begin deze week mijn eisprong was. Steken in m'n buik, twee dagen veel cervixslijm... Zou betekenen dat mijn menstruatie rond de 23e zou moeten komen deze maand. Ik heb het idee dat mijn lijf de eerste menstruatie na het verwijderen van het spiraaltje gewoon heeft overgeslagen. Zou wel verklaren waarom ik nu nog niet ongesteld ben en mijn eisprong begin deze week was. Irritant dat het nog steeds een kwestie van afwachten is.
 
Sunna87 ik hoop ook dat we snel positief nieuws hebben maar wachten duurt zo lang.

G-G hoe is het met je buikkrampen? Ik had vorige week ook een paar dagen last van buikkrampen uit eindelijk heb ik buikgriep gehad.

Nu weer een paar dagen buikpijn zoals dat de menstruatie er aan komt. Maar tot nu toe nog geen menstruatie. Ik zit nu op dag 32, maar heb tot nu toe geen regelmatige cyclus. Vandaag heel licht roze vocht/bloed bij het afvegen en heel weinig. Dus geen idee wat dit is. Iemand dit ook gehad?
 
@ G-G wanneer is jouw NOD? Mijne is 24 of 25 mei. Ik heb sinds vrijdag al kramp, lijkt op menstruatiekramp. Dit heb ik nog nooit gehad in voorgaande cyclussen waarbij we een condoom gebruikten. Nu bij onze eerste poging dus wel al een aantal dagen.

@ Zeep ja dat kan misschien wel, dat je een menstruatie hebt overgeslagen. Vervelend dat wachten!

@ michelleNicky ik heb er geen ervaring mee...sterkte met afwachten! Of een testje doen?
 
Sunna87 als het een innesteling is. De klachten lijken erop. Dan zou ik vrijdag pas kunnen testen anders te vroeg. Maar ik heb dit nog nooit gehad. Dus ik heb geen idee. Het is ook weg nu.
 
@MichelleNicky ja ik dacht omdat je op dag 32 zit..lastig met een onregelmatige cyclus om te bedenken wat iets kan zijn. Ik vind deze vrije dag wat dat betreft niet bevorderlijk, haha. Ben steeds aan t denken en online lezen wat de buikkramp kan zijn die ik heb. En nog een ruime week geduld om te zien of ik ongesteld word..
 
Sunna87 ja heb daarom ook echt geen idee. Of dat het überhaupt wel een innesteling kan zijn. Je ziet en voelt alles als je wacht op je menstruatie. Jij hebt dus wel een regelmatige cyclus omdat je jou menstruatie volgende week verwacht? Wat duurt een week lang dan. Ja vrije dagen ben je er nog meer mee bezig.
 
Ja vrij regelmatig, ik houd altijd 28 dagen aan. De afgelopen maanden sinds stoppen met anticonceptie is het altijd 27, 28 of 29 dagen geweest. Ik probeer het morgen weer uit mijn hoofd te zetten als ik ga werken ;)
 
Hallo dames!

In de afgelopen aantal maanden heb ik hier gezellig meegelezen en een aantal berichtjes achtergelaten. Nadat ik eind januari mijn mirena heb laten verwijderen ben ik 3 keer een beetje ongesteld geweest. En hoewel ik dacht dat een zwangerschap pas zou komen als ik eens een keer goed ongesteld zou zijn geweest, had ik vorige week een dikke positieve test in handen! YES! Zo blij. Meteen ook wat onzeker, als het maar goed blijft gaan.

Ik wil jullie allemaal veel succes wensen en hoop dat jullie ook snel zwanger zullen zijn! Xxx
 
Terug
Bovenaan