Klaar voor de 1e..wie schrijft er gezellig mee?

Dankjewel Sunna87. Lief van je.

Heb trouwens gebruik gemaakt van ovulatietesten. Lees vaak dat mensen schrijven dat er dan meer drukt op komt, maar ik vond juist dat juist niet zo. Je weet precies op welke dagen je het beste kunt vrijen, en de rest van de maand doe je het gewoon wanneer je wil, 5 dagen geen zin in dan niet erg. Wilde ik nog even kwijt;)
 
Ch001 ik kijk ook niet elke dag op dit forum, in het begin wel maar dan wordt je gek!

Hoi Zeep, je cyclus moet op gang komen en van overslaan is dan geen sprake. Ik werd ook pas na 90 dagen ongesteld de eerste. Maakte me toen zorgen dus naar de dokter. Zij vertelde me dat dit kon en dat ik me geen zorgen hoefde te maken. Nu zit ik in mijn 2e cyclus op 45 dagen ongeveer dus hoop dat ik snel ongesteld mag worden, heb nog geen test gedaan aangezien de vorige 90 dagen was.

Mijn advies is om er niet teveel mee bezig te zijn, je kunt krampen hebben en steekjes hier, hoort er allemaal bij. Lees al vanaf december mee en tis heel herkenbaar. In het begin zat ik iedere dag op het forum, nu laat ik er dagen tussen om me er niet te zeer op te focussen, druk en stress wordt dan te groot en dan lukt t nooit denk ik haha.



Rosieroos gefeliciteerd, heel erg fijn  voor jullie! Op naar je eerste echo! Had je verschijnselen of hoe kwam je erachter? Had je wel een regelmatige cyclus?

liefs San
 
He San, dankjewel!

Heb 1 dag voor nod getest met Kruidvat 2v5. Was opvallend was waren mijn borsten die echt groot waren. Plus mijn buik was opgezet (darmen). Achteraf duidelijke symptomen maar op dat moment had ik geen idee. Had voor mijn gevoel ook ongesteld kunnen worden. Hoewel...ik had ook geen hormoonhoofdpijn. Laten we zeggend dat ik twijfelde...
 
@NickyMichelle Gister was m'n buikkramp best wel hevig, ik had echt het gevoel dat ik ongesteld moest worden. Ik zei nog tegen mijn vriend: 'Ik zal eens deze dagen wel gaan bloeden'. Maar vandaag was het erg rustig daar beneden. Geen bloeding tot nu toe. Vaag. Ik heb nu al zeker 6 maanden elke maand minimaal een halve week/week buikkramp, ik raak er bijna aan gewend. Ik heb één keer eerder, in de tweede maand echt de menstruatiepijn gevoeld (Die je meestal voelt op de eerste dag van de Menstruatie voelt) waar ik eigenlijk een week later pas bloedde, wat best vreemd was. Kan innesteling geweest zijn, maar zeker weten doe je het niet. En wat rozig/slijmerig bloed is ook bekend bij me. Maar dat was in mijn geval niks.

@Sunna87 Mijn NOD zal de 20ste of de 21ste zijn.

@RosieRoos Gefeliciteerd! Spannend hoor;-)

 
@RosieRoos Wat fijn, gefeliciteerd! En spannend zeg! Jouw berichtje geeft mij ook een beetje hoop voor het geval mijn menstruatie ook een middelvinger naar me blijft opsteken haha!

@San23 Dankje voor de uitleg, we wachten gewoon rustig af hier. Geen stress of onzekerheid, wel lichte irritatie omdat mijn lijf het niet gewoon direct weer goed doet. Ik heb wel sterk het idee dat mijn ovulatie is geweest en zolang die gewoon komt vind ik het prima. Als mijn menstruatie uitblijft (tegen verwachtingen in) begin ik gewoon met temperaturen en/of ovulatietesten voor extra zekerheid.

Spannend allemaal meiden! Gaf je lijf maar gewoon een seintje zodra je zwanger bent he..
 
Rosieroos gefeliciteerd met je zwangerschap.

G-G ja helaas houd je lichaam je telkens weer voor de gek. Ik had ook een paar dagen buikpijn en dan weer over.

Het leek gisteren echt niet op een ongesteldheid dat rode/vocht. Maar ik las ook dat dit begin van ongesteldheid kon zijn. En dat was bij mij. Ik ben ongesteld geworden. Is altijd weer een tegenvaller. Maar nu kunnen we wel weer verder. Het is al 31 dagen in plaats van 37 en 43 dagen.

Hopelijk heb jij meer geluk en blijft je menstruatie weg omdat je zwanger bent.
 
Ik had vanmorgen bruine afscheiding met slijm. Denk het begin van mijn ongesteldheid, dan zou mijn cyclus gehalveerd zijn naar 48 dagen! Ben benieuwd of het doorzet, zou hier al erg blij mee zijn, meer zekerheid en makkelijker tellen/bijhouden!

 
Terug
Bovenaan