Klaar voor de 1e..wie schrijft er gezellig mee?

Hallo allemaal,
Ik heb al wat vaker meegelezen en nu ook een berichtje van
mij. Wij willen vanaf nu ook heel graag voor de eerste gaan. Heel erg leuk, maar ook heel spannend! Ik ben 1 januari al gestopt met de pil om m’n lichaam de tijd te geven weer zelf op gang te komen. Ik heb vervolgens 106 dagen moeten wachten op m’n eerste menstruatie. En nu zit ik op 32 dagen en is het weer afwachten.. Ik had niet verwacht dat het zo lang zou duren, en ook niet dat het me zó erg bezig zou houden. Ik voel steeds van alles, maar tot nu toe heeft nog niks echt iets betekend. Geeft behoorlijk wat onzekerheid :) Niemand weet dat we er mee bezig zijn en dat willen we ook zo houden. Daarom vind ik het heel fijn om mee te kunnen lezen en schrijven. Er zijn ook veel dingen heel herkenbaar! (hoewel ik ook probeer er niet té veel mee bezig te zijn..)
Ik wens in ieder geval iedereen heel veel succes!
 
<p style="text-align: left;">Hoi Anna! Ik herken mezelf heel erg in je verhaal, leuk dat je mee komt kletsen!</p>
 
Hoi Anna, lijkt heel erg op mijn verhaal. 31 december gestopt en toen na 90 dagen ongesteld geworden en vanmorgen na 48 dagen weer ongesteld geworden. Ik herkende het wel goed aan mijn slijm, 2 weken geleden zei ik nog dat ik het over 2 weken zou worden en vanmorgen was het dan zover. Hoop dat het bij jou ook snel komt, bij mij is het ook goed gekomen dus hoop bij jou ook. Die onzekerheid is heel erg vervelend maar je wordt vast snel ongesteld!

Heel veel succes en probeer er niet om te stressen, las dat het dan juist uitblijft! Zet 'm op!
 
@rosieroos gefeliciteerd. Ik ben ook bezig met ovulatietesten. Zit nu op dag 18 en helaas nog steeds niet gevonden. Kheb idee dat ik wel paar dagen een heeel licht streepje zie mja dat duidt dus nog niet op een komende eisprong. Ik verwacht vrijdag mn eisprong als ik een regelmatige cyclus van 35 dagen heb.

Voor de rest vrijen mn vriend en ik vooral als we zin hebben. Zeker met die ovulatietesten voel je niet meer zo die druk van stel dat ik nu ovuleer...

@san23 fijn dat je cylcus is gehalveerd en je weer ongesteld bent geworden.

Klopt het trouwens dat als je een cyclus langer dan 35 dagen hebt, je waarschijnlijk geen eisprong hebt gehad?? Zoiets las ik ergens. Een cyclus korter dan 21 en langer dan 35 dagen heb je waarschijnlijk geen eisprong gehad.
 
Hey Deesje, was al benieuwd hoe het met je ging.

Ik geloof dat dat een fabel is, mij dokter zei dat er mensen zijn die een regelmatige cyclus van 90 hebben en zwanger werden dus dan ook een eisprong.

Ikzelf merk het ook aan het slijm, twee weken geleden weer gemerkt en vandaag dus ongesteld.

Wij vrijen ook wanneer we zin hebben en in de vructbare dagen meer. Merk jij niks aan meer slijm?

Hoe waren je cyclussen ook alweer, 90 en 35?
 
@san23 ja klopt. Oke khoop dat je gelijk hebt. Eerlijk gezegd let ik niet zoveel op mn slijm. Ik verlies niet zoveel eigenlijk. En meestal is het melkachtig wit. Nu in mijn vruchtbare  periode proberen we idd ook wat vaker te doen en hebben er dan ook echt zin in tis geen must. Heb trouwens de laatste 2x bij mn ongesteldheid  maar 3 dagen gevloeid. Tijdens  en voor pilgebruik  was dat gemakkelijk  5 dagen. Mja kzal maar niet klagen...viel me alleen wel op.
 
Terug
Bovenaan