Klaar voor de 1e..wie schrijft er gezellig mee?

@San23 wat fijn dat je cyclus nu zoveel korter is! Hopelijk is de volgende ook weer korter. En dankje! :) Het is afwachten.. Ik hoop in ieder geval ook op een kortere cyclus dan de vorige.

Tot nu toe heb ik nog niks gemerkt aan m'n slijm. Heb in februari een dag duidelijk ander slijm gehad, maar gezien de timing kan 't onmogelijk er iets mee te maken hebben gehad. Ik heb de afgelopen dagen (weer) het gevoel dat ik ongesteld moet worden, maar er gebeurt nog niks.

Ik ben afgelopen zondag begonnen met ovulatietesten, om te kijken of ik daar iets wijzer van word. Ik heb er nu dus 3 gedaan, allemaal hetzelfde: een licht streepje. Ben benieuwd wat ik straks krijg. Ik test de komende dagen nog even door om te kijken of er nog iets verandert. Zo niet, dan stop ik er weer mee want ik wil mezelf ook niet gek gaan maken.
 
RosieRoos Gefeliciteerd, wat leuk!

San23 mooi dat het niet weer zo lang duurde! Ik ben zelf een paar maanden bezig, maar tot nu toe zonder resultaat. Mijn cyclus is tot nu toe veel beter geworden, bij jou lijkt dat langzaamaan ook het geval. Als ik mijn laatste cyclus aanhoud (31 dgn) dan zou ik ergens deze week weer een eisprong moeten hebben. Ik ben begonnen met testen, maar net als Anna311 ook een licht streepje. Afwachten dus! Tot die tijd proberen we het om de dag te doen, en dan zien we wel.
 
Deesje, jammer dat je het niet kunt herkennen. Ik wel duidelijk en zei twee weken geleden nog tegen mijn vriend over 2 weken ongesteld en ja hoor het klopte. Ben blij dat ik het kan herkennen. 3 dagen lijkt me heerlijk! Ik heb er altijd 5 a 7 dagen last van eer het weg is. Hoop voor je dat je vrijdag je eisprong hebt en dus een regelmatige cyclus.

Anna311, bedankt ben er erg blij mee dat hij is verminderd. Gaat bij jou ook gebeuren let maar op. Na jaren pil is t best logisch dat een lichaam moet wennen en op gang moet komen lijkt me!

Belle fijn dat jou cyclus beter is geworden, hoeveel tijd zat er tussen als ik vragen mag? Ik wil zelf deze cyclus even afwachten en zien of ik weer de vruchtbare dagen herken aan het slijm. Gok bijna van wel. Zo niet dan de ronde daarna ovulatietesten. Ben benieuwd, hoop dat je snel je eisprong vindt. Wens je veel succes!

Zet 'm op! Liefs San
 
San23 mijn cyclus is sinds begin november 65-49-39-31 dus er komt duidelijk verbetering in. Bij jou dus gelukkig ook! in mijn vorige twee rondes herkende ik mijn eisprong idd ook (buikpijn en slijm) en probeer het deze ronde dus eens met ovulatietesten, om eens te kijken hoe dat gaat. Helaas gisteravond weer een licht streepje en ook nog geen andere signalen. Vandaag dag 16, dus het kan nog. Afwachten!
 
allereerst,

@RosieRoos gefeliciteerd even weer is fantastisch nieuws probeer ervan te genieten.

ik heb 6 jan de implanon(hormoonstaafje) eruit laten halen en werd een maand later voor het eerst ongesteld 9 februari (lekker snel dacht ik) daarna bleef het uit en 3 mei ben ik eindelijk ongesteld geworden en is mijn cyste ook weggegaan die ik ook bleek te hebben (noemen ze ook wel een eitje die zichzelf opblaast/vult met vocht)

Nu zou ik denk ik dit weekend ovuleren dus wij gaan om de 2 dagen vrijen en hopen het beste. een vriendin zei dat zei ook een half jaar bezig was en niets lukte en ook ovulatietesten gebruikte maar nog geen resultaat totdat mensen zeiden dat ze op vakantie moesten gaan en toen was het meteen raak. nu ga ik over een week een weekendje weg dus hoop dat dat ook wonderen voor ons doet. ik ben er al veel en veel minder mee bezig daarom ook al lang niet meer op dit forum geweest en dat is eigenlijk ook wel fijn. iedere keer denk ik oja even checken.



ik ben bijna een jaar getrouwd en al 11 jaar samen met mijn partner en daarom vragen mensen echt heel vaak wanneer wij zwanger worden. nou als ik dat toch is kon zeggen he hahahhaha.



dus we wachten rustig verder af en ik gebruik ook nog geen ovulatietesten en hoop dat mijn cyclussen ook korter worden de eisprong kan dan ook nog later plaatsvinden daarom moet je dan ook nog regelmatig testen als je nog niet ongesteld bent geworden.



iedereen heel veel succes en geluk toegewenst x
 
Belle, je cyclussen zien er inderdaad goed uit! Mijne ook steeds korter dus dat kan alleen maar goed zijn! Je zult deze week dan wel je ovulatie hebben inderdaad, hoop het voor je!

Hey San89, goed van je dat je afstand neemt van het forum, ik heb er zelf ook stukken minder op gezeten, even op andere gedachten komen! Even ertussen uit zal inderdaad goed doen, wij gaan ook over drie weken even een lang weekend weg.. Wel met vrienden dus hoe we gaan klussen moeten we maar even kijken ha ha! Ik hoop voor je dat je snel je vruchtbare dagen hebt en ook een normale cyclus. Je weet natuurlijk helemaal niks van hoelang hij duurt!? Zelf gebruik ik ook nog geen ovulatietesten omdat mijn cyclus 90 48 was en nu denk ik deze ronde nog korter. Maar wel te herkennen dus daar doe ik mijn voordeel misschien mee. Hoop dat dit jou ook snel lukt en je het kan herkennen.

Snap je helemaal soms is het niet leuk om die vragen te moeten beantwoorden ook al worden ze niet serieus gesteld. Mijn beste vriendin is pas bevallen en vraagt me iedere keer wanneer wij eens gaan beginnen, gelukkig heeft ze niks door anders blijven ze aan het vragen en je hebt het nu eenmaal niet voor het zeggen wanneer het je gegeven is en lukt!

Fijn dat je laatst naar de dokter bent geweest en geholpen werd. Hoop snel voor je dat je ovuleert en een dikke + op je zwangerschapstest mag gaan zien! Blijft toch spannend!

Liefs
 
Hallo Dames,

Ten eerste, ik ben zo klaar voor de eerste.

December mijn spiraal laten verwijderen,  meteen ongesteld geworden. Toen na 8 weken pas weer ongesteld geworden. Daarna ben ik zwanger geraakt van een wondertje. Helaas is ons wondertje dinsdag  een sterretje geworden. Het is afgelopen in een miskraam. We zijn er vorige week woensdag achter gekomen, ik was toen 11 weken zwanger. Je denkt dan bijna uit de gevarenzone te zijn, maar helaas... Ik heb er veel verdriet om en ook omdat je eigenlijk je hele leven al zo uitgestippeld hebt. En het zo erg welkom is!!



Ik zal eerst moeten kijken of mijn cyclus nu ook helemaal in de war is en of ik straks tussen de miskraam en mijn volgende ongesteldheid ook weer een eisprong krijg. Denk wel dat ik een paar maanden ga wachten om deze moeilijke periode te verwerken.

Maar wil mij wel graag bij jullie aan sluiten om zo nu en dan er lekker over te kunnen kletsen..

Liefs FH
 
Terug
Bovenaan