Klaar voor de 1e..wie schrijft er gezellig mee?

Hoi Nathalie, gefeliciteerd met je huwelijk en veel plezier op jullie reis!

Bij jou kan het voor t zelfde geld nu al raak zijn omdat je al anderhalf jaar alleen een condoom gebruikt. Inderdaad spannend dan meteen. Vervelend van je cyclussen, normaal hoor je doorbraken alleen bij het slikken van de pil dus ik snap je onzekerheid wel. Maar als de Gyn zegt dat alles goed is moet je daar maar op vertrouwen. Komt vast snel goed bij jullie zolang je cyclussen met regelmaat zijn en je je vruchtbare dagen kunt herkennen.

Geniet en veel succes!
 
@San23 Eisprong is hier heel makkelijk te herkennen door de hoeveelheid slijm inderdaad. Al heb ik een appje op mijn telefoon dat het ook laat zien, hoewel je daar nooit helemaal van op aan kunt natuurlijk. We willen hier zo relaxt mogelijk omgaan met het hele zwanger worden. Zonder temperaturen en ovulatietesten dus, niet het gevoel hebben dat we verplicht moeten seksen op bepaalde momenten. We seksen wanneer we daar zin in hebben en niet omdat het moet :) Gelukkig blijkt uit de praktijk dat dit alsnog sowieso een paar keer in de vruchtbare week is, haha.
 
Wij denken precies hetzelfde, herken het ook aan meer slijm en dan klussen we vaker!

Ik heb ook een fijne app maar daar nemen ze het gemiddelde van de cyclussen dus dat klopt nog niet haha. Hoelang ben je nu bezig? Heb jij wel dezelfde cyclussen?
 
@San23 We hebben pas net de eerste ronde gehad dus eigenlijk net begonnen. Kan nog niet heel veel zeggen over de cyclussen dus. Vooralsnog verloopt de menstruatie voorbeeldig, precies zoals 2,5 jaar geleden voordat ik het spiraaltje liet plaatsen. Ik zit nu op mijn 4e dag en het lijkt ook echt wel zo te zijn dat morgen de laatste is. Dan maar afwachten wanneer de eisprong komt en de volgende menstruatie (al heb ik die laatste liever helemaal niet natuurlijk, haha).
 
@NathalieLA Spannend voor jullie! Vervelend dat je geen 'normale' cyclus hebt maar zolang de Gyn zegt dat er niets aan de hand is, is het goed? Veel plezier in Thailand!
 
Haha nee niemand van ons wil menstrueren! Maar zolang de cyclussen op gang komen mogen we ook al heel blij zijn, er zijn vrouwen waarbij dit dus niet vanzelfspreken is en dat lijkt me al frustrerend genoeg. Ik zit nu op dag  11 dus ben benieuwd wanneer mijn vruchtbare dagen zich melden, dus kom maar op met dat slijm hahaha!

 
Het allemaal,

ik dacht dat in Thailand m'n menstruatie was begonnen, maar was vooral oud bloed.. We tijdens de seks wat vers bloed, zoals normaal. Maar menstruatie kwam niet op gang.. Borsten blijven wat zwaarder en gevoelig, dus voor de zekerheid een 3e test gedaan vanochtend.. Positief!! En daarna nog éen en ook positief.. Shit, ben gewoon zwanger! Wat onwerkelijk! Ben behoorlijk geschrokken, had dat echt niet verwacht.. Pff moet het ff van me af schrijven hoor!
 
Wauw wat een goed nieuws. Gefeliciteerd. Ik denk dat als je het echt op de echo hebt gezien dat je het echt pas gaat geloven. Geniet ervan.
 
Terug
Bovenaan