Klaar voor de 1e..wie schrijft er gezellig mee?

NathalieLA, gefeliciteerd! Wat fantastisch. Geniet ervan samen.

San23, ik dacht inderdaad m'n eisprong ontdekt te hebben. Maar daarna ben ik toch weer heel erg gaan twijfelen, omdat het resultaat natuurlijk niet heel duidelijk was. Ik zit nu op dag 45, dus heb in ieder geval weer een lange cyclus..

Nou heb ik afgelopen zaterdag één druppel bloedverlies gehad. Dus ik dacht dat m'n menstruatie dan wel zou beginnen (daar was ik al lang blij mee geweest aangezien het zó lang duurt dat m'n cyclus op gang komt, en heb al langer het gevoel dat het eraan komt door zeuderig gevoel in m'n buik). Maar er gebeurde verder niks, daar is het ook echt bij gebleven. Ik kan het alleen niet laten om te denken dat het misschien met een innesteling te maken kan hebben? Zou dan wel precies kloppen als ik vorige week wel m'n eisprong had. Maar het kan natuurlijk ook puur toeval zijn en verder niks betekenen. Ik merk dat ik er heel erg onzeker van wordt, want ik zou zo graag willen dat het wél iets betekent maar ik wil mezelf ook niet voor de gek houden..
 
@NathalieLA Wauw, dat is goed nieuws! Spannend zeg en gefeliciteerd natuurlijk!!

@Anna311 Wat vervelend dat je zo'n lange cyclus hebt.. Dan heb je ook geen houvast wat betreft eisprongen, mogelijkheden om te testen etc. Het zou leuk voor je zijn als het een innestelingssymptoom is! Ik duim in ieder geval voor je :)
 
@NathalieLA: gefeliciteerd! Wat leuk! Fijne zwangerschap toegewenst.

@Anna311: ik wil je niet onzeker maken, maar toen ik gestopt was met de pil kreeg ik ongeveer na 2,5 maand ook een klein beetje bloedverlies. Ik dacht eerst dat het met de eisprong te maken had (dan kun je ook een beetje bloed verliezen), maar daarna bleef mijn menstruatie lang uit, dus er was geen eisprong geweest, en er was helaas ook geen zwangerschap. Ik heb de dokter toen gebeld en die gaf toen aan dat het ook een "midden-bloeding" geweest kan zijn. Ik begreep eruit dat mijn lichaam bijna klaar was voor de eisprong, maar door verkeerde hormoonwaardes dit niet lukte en er een beetje bloed vrij kwam. Ik hoop dat het in jouw geval een innesteling is, daar moet je natuurlijk ook rekening mee houden als je geen conceptie gebruikt :)

Wie zit er - net als ik - nog meer op het wachtbankje? Ik ben ongeduldig!
 
@belle30 ik zit op het wachtbankje. Vrijdag zou ik ongesteld moeten worden, maar ben benieuwd,p. Normaal heb ik ongeveer week van tevoren pijnlijke borsten maar merk er nu niet veel aan. Wel gevoel dat ik een opgeblazen buik heb, meer plassen dan normaal, af en toe menstruatie achtige krampen en voel me gewoon beetje raar. Mja durf nergens op te hopen ben bang dat ik mezelf voor de gek houd. Mn schoonzus en drie vriendinnen zijn zwanger dus je wordt er wel veel met geconfronteerd. Kga zaterdag pas testen eerst ff afwachten. Ben bang dat het toch negatief is...
 
Hey Nathalie gefeliciteerd! Super nieuws.

Anna, het kan inderdaad je innestelling zijn geweest. Volgende week dan maar gaan testen! Spannend he! Veel succes de komende dagen!

Deesje, ook spannend dus, ben benieuwd! Laat je iets weten zaterdag?

Mijn afscheiding is meer aan het worden dus ik verwacht binnekort mijn vruchtbare dagen. Tis nog niet zoveel slijm maar zal wel komen. Zit nu op dag 15.  We vrijen nu ook steeds meer dus ik hoop zo dat het snel mag gaan lukken!
 
@san23 fijn dat jij aan het slijm merkt. Dan zou jouw cyclus weer een stuk korter zijn geworden toch. Ik zal je iets laten weten maar kga maar van het negatieve uit.
 
hey hey

NathalieLA gefeliciteerd!!! wat fijn!



ik zit op dag 30 van de cylcus. ik heb rond 21 mei heel veel pijn gehad weer en dacht dat het mijn eisprong kon zijn maar het voelde ook weer hetzelfde als bij die cyste maar gelukkig was de pijn na een paar dagen weg we hebben sex gehad wanneer wij zin hadden en niet laten bepalen wanneer het moest mijn app gaat nu uit van een cylcus van 35 dagen maar ik weet niet wat mijn cyclus nu is dus zit even te twijfelen wanneer ik moet testen gisteren avond had ik ook even 20 minuten een steekje aan de rechterkant weet niet wat dat betekent. ik weet helemaal niet wanneer ik moet testen dus hoop dat mijn lichaam mij het zelf laat weten ahahah. iemand misschien tips? ik merk trouwens niets aan mijn slijm voor vruchtbare periodes helaas bij mij is het altijd melk achtig
 
Het is inderdaad precies wat Zeep zegt, ik heb helemaal geen houvast wat betreft eisprongen, testmomenten etc. Dat maakt het erg lastig en ik weet totaal niet waar ik aan toe ben :( Wel goed om te weten dat zo'n 'midden-bloeding' bestaat, dan kan ik daar ook rekening mee houden. Ik ga voor de zekerheid maandag testen, maar als die negatief is dan ga ik toch eens naar de huisarts.. (nu dag 47 van tweede cyclus)

Ik duim voor iedereen die op het wachtbankje zit! Zou zó leuk zijn! En San23 fijn dat je merkt dat je vruchtbare dagen eraan komen, ook voor jou zal ik duimen!

San89, ik heb helaas geen tips voor je. Als je verwacht dat je 21 mei je eisprong hebt gehad dan zou je denk ik het beste na het weekend kunnen testen?
 
Terug
Bovenaan