Klaar voor de 1e..wie schrijft er gezellig mee?

LittleRebel wat zou dat mooi zijn als je gevoel het goed heeft. Ik ben erg benieuwd of je zwanger bent. Spannend wat duren 2 weken dan lang.

Ik heb nu als ik het goed heb mijn vruchtbare dagen. Ik heb geen ovulatie testen maar ik heb meer slijm en dat heb ik normaal niet. Ook kan het wel kloppen met de dagen. Dus even afwachten. Ik hoop zwanger te zijn voor de zomer vakantie. Sowieso omdat ik niet ongesteld wil worden op vakantie en ik wil zo graag. Maar dat heeft iedereen hier hihi. Maar dat zal wel niet zo zijn. Wij gaan begin juli al op vakantie dus dat is al bijna.

Ik heb woensdag bloedtesten gedaan omdat ik al een paar maanden last had van moe,duizelig, wazig zien en hoofdpijn. Ik ndacht misschien komt het van het stoppen met de pil. Maar nu toch maar even voor de zekerheid laten testen. Je hoort zoveel nare verhalen de laatste tijd. Maandag bellen voor uitslag. Spannend.

 
Michelle, spannend! Laat je even weten wat de uitslag is? Het lijkt me stug hoor dat het nu al raak is, maar ik kan mijn onderbuikgevoel niet negeren. Helemaal toen ik erachter kwam dat ik waarschijnlijk inderdaad mijn eisprong had.

Ach ik zie het vanzelf, we hebben geen haast. Volgende week eerst lekker op vakantie en als ik na de vakantie nog niet ongesteld ben, maar een testje doen. Wel lastig inschatten, omdat ik geen idee heb wat mijn cyclus is.

iedereen heel veel succes
 
Hoi san89, geen idee wat je kan doen. Sorry

Anna, ik had dit precies hetzelfde! Komt goed, is heel frustrerend.. Eerste was 90, tweede 48 en nu afwachten.

Spannend MichelleN, hou ons op de hoogte! Ben ook wel benieuwd.

voor jou ook spannend littlerebel, zou snel zijn maar you never know!

Mijn slijm is nog niet meer geworden dus gok nog niet mijn vruchtbare dagen want normaal zou het veel meer moeten zijn. Zit nu op dag 18 dus ben benieuwd.

Toi toi toi!!
 
Al een week me raar gevoeld, veel plassen en opgeblazen buik. Vanmorgen getest maar helaas negatief. Gisteren zou ik ongesteld moeten worden dus nu een dag overtijd. Pffff mensen raken maar allemaal zwanger om je heen. Best frustrerend. Ik test over een paar dagen nog eens als ik dan niet ongesteld ben geworden. Maar kheb er een hard hoofd in. Denk dat ik me de symptomen inbeeld ofzo.
 
Balen Deesje! Nog even afwachten dus. Ik ga heel hard voor je duimen dat je gewoon te vroeg hebt getest!

Ik ruik sinds vandaag alles (vooral de kattenbak) Gadverdamme! Zou wel heel vroeg zijn, aangezien woensdag mijn eisprong was, maar feit is wel dat die bak nog nooit zo gestonken heeft als nu. Zelfs als deze net geleegd is, ruik ik het nog. Mijn vriend daarintegen ruikt de bak helemaal niet. Verder geen opvallende klachten, maar dit valt wel op. Lijkt me stug dat je dat zo snel al merkt. Ach we gaan morgen lekker op vakantie en tegen de tijd dat we terug zijn ben ik ongesteld of mag ik testen, dus de aankomende 1,5 week kom ik wel door ;-)
 
Goedemiddag dames!

Ik lees al een tijdje mee en vind het toch wel prettig om wat ervaringen uit te wisselen.

Wij zitten nu in de 3e ronde. Heb afgelopen donderdag m'n eisprong gehad en rond die dagen gezellig geklust. Heb na m'n eisprong af en toe wat kleine krampjes en wat wit slijm maar niks bijzonders eigenlijk.

Gisteravond had ik wat bruin slijm, vanochtend niks en vanmiddag wat rood/bruin verlies. Volgende week woensdag (de 15e) is pas mijn nod.

Iemand enig idee wat het zou kunnen zijn?? Lijkt mij te laat voor een ovulatie bloeding maar te vroeg voor een eventuele innesteling. Die onzekerheid vind ik maar niks. Moet zeggen dat ik het redelijk los kan laten en er niet zo veel mee bezig ben maar dit soort dingen maken me onzeker. Hoop dat iemand iets dergelijks heeft mee gemaakt en dat iedereen op dit forum snel een positieve test in handen heeft.

Fijne zondag, groetjes Patricia
 
Hoi Meiden,

Hoe gaatie hier? Ik ben een poosje afzijdig geweest, omdat ik er wat minder mee bezig wil zijn. Heb deze ronde (6) ook geen ovulatietesten meer gebruikt. Zit nu op dag 30 en  sinds vrijdag enorm zere borsten beetje beurs.. werd zaterdag ineens zwaar beroerd uit het niks alsof ik zo van mn stokkie kon gaan, en gister rekbaar slijm.

Nu heb ik elke maand voor mn nod zere borsten dus daar zoek ik eigenlijk nog niks achter maar dat slijm voor nod heb ik nog niet eerder gehad? kennen jullie dit?

@ Deesje hoe gaatie nu? Al een test weer gedaan?

@ San23 ook nog steeds in hetzelfde schuitje?

 
Terug
Bovenaan