Klaar voor de 1e..wie schrijft er gezellig mee?

Hoi dames,

de eerste keer dat ik ongesteld werd na de implanon was 35 de tweede ongesteldheid liet lang op zich wachten en ik was er toen ook erg veel mee bezig pas na 84 dagen kwam de tweede ongesteldheid en kwam er 1,5 week ervoor achter dat ik een cyste had van 4 cm doorsnee. erg vervelend en pijnlijk. nu ik ongesteld geworden was kon ik het wel allemaal beter loslaten. alleen nu zit ik op dag 37 nog niet ongesteld en ik moet nog testen denk dat ik het vrijdag even test maar ik merk niets van een eventuele zwangerschap dus denk ook niet dat ik zwanger ben en het ergste is dat ik nu aan mijn rechterkant dezelfde pijn voel als toen ik met die cyste had..... ik wil dat niet nog een keer pffff....

@anna311 ik denk als jij dalijk ongesteld geworden bent je het meer los kan laten. alleen kan het dus even duren voordat je ongesteld wordt kijk maar naar deesje en san23.

We wachten zoals gewoonlijk weer erg veel af.... pfff...
 
San89 wat vervelend! Hopelijk geen cyste maar een zwangerschap! Hou je ins op de hoogte?! Ik begin weer gevoelige borsten te krijgen wat zeer waarschijnlijk betekent dat ik binnenkort ongesteld word. Ik zit nu op dag 41. Ben nu bijna een half jaar geleden gestopt met de pil dus hoop dat ik hierna een regelmatigere cyclus krijg.
 
hoi hoi ik heb net getest maar helaas negatief ik vindt het ook gewoon niet meer leuk om te testen ik zou veel liever willen wachten totdat ik aan het kotsen ben en mijn tieten op ontploffen staan en ik kei vaak moet plassen zodat ik zeker weet dat mijn test positief gaat zijn hahahah. maar helaas heeft niet iedereen die symptomen dus kan ik daar niet op blijven wachten. de hevige pijn is gestopt gisteren nog wel een tijdje in bed gelegen met een flauwe menstruatiekramp en voor de zekerheid een tampon in gedaan maar niks gekomen.
 
@san89 ik begrijp het. Ik ben na een cyclus van 42 dagen ongesteld geworden. Zoals ik al voospelde door mijn pijnlijke borsten. Merk wel dat ik iedere x op een vrijdag en nu op een zaterdag  ongesteld word dus altijd  rond het weekend. Dat is de enige regelmaat  die erin zit. Hopelijk  word mn cyclus  hierna korter en regelmatig .
 
Hallo dames,

Zoals eerder verteld zitten wij in de 3e ronde, donderdag is mijn nod. Heb sinds m'n ovulatie af en toe wat bruinverlies met heel soms wat rood. Iedere x het idee dat ik al ongesteld aan t worden ben en dan stopt t weer. Had van te voren nooit verwacht dat je lichaam van die rare dingen zou doen. Aan de ene kant spannend om donderdag te mogen testen maar heb de hoop voor deze ronde al een beetje opgegeven. Probeer het zoveel mogelijk los te laten omdat je t toch niet in de hand hebt maar door die rare dingen die mijn lichaam aan t doen is word ik er erg onzeker van....

Fijne avond!
 
@patricia ik snap je onzekerheid. Mijn lichaam snap ik ook niet helemaal. Ik heb sinds vrijdagavond bruin slijm verlies. Dacht dat ik ongesteld was heb een beetje buikkramp gehad vrijdagavond voor de rest geen last. Hoef maar 3x per dag mn tampon te verwisselen en dan zijn ze nog niet eens 'halfvol' om het zo maar ff te zeggen en tis voornamelijk bruin slijm en geen bloed. Normaal ben ik heftiger ongesteld. Mja weet niet of ik dit als ongesteldheid moet bestempelen. Weet niet of dit nog lang aanhoudt... Iemand ervaring hiermee?
 
@DeesjeP

Hier precies hetzelfde.... Af en toe denk ik het begint terwijl ik pas donderdag m'n nod heb. Doe ik een tampon in, als ik m een paar uur erna eruit haal zit ie bij lange na niet vol, is ook alleen maar bruin slijm en heb dan weer een paar uur of zelfs een dag niks en dan komt er weer wat. Wanneer is jou ovulatie geweest en wanneer is je nod??
 
Hier een korte update vanaf m'n vakantie adres. Vanaf gisteren verschijnselen van blaasontsteking, kleine beetjes plassen en daarna het gevoel dat ik heel nodig moet. Woensdag ben ik weer thuis en ga ik even langs de huisarts (dus waarschijnlijk ook een testje als ik uitleg dat we aan het proberen zijn) morgen eerst op zoek naar cranberry sap, naar mijn ervaring helpt dat ook goed. Wel bloediritant pfff

@sanniee dat rekbare slijm had ik 2/3 dagen terug ook opeens, laten we hopen dat het bij mij hetzelfde betekend
 
Terug
Bovenaan