Klaar voor de 1e..wie schrijft er gezellig mee?

Ik heb tussen de middag ff ovulatie testje gedaan omdat ik die toch nog had liggen en die gaf 2 streepjes aan.. niet zo duidelijk als de controle streep maar ook geen tuur streep..

Dus toch maar naar de KV 2 voor 5 euro gehaald.. op het werk getest.. en

ZWANGERRRR :D:D:D

Nu hopen dat het goed blijft gaan en ik niet alsnog ongesteld word..
 
Ik zou jullie nog laten weten wat de uitslagen waren van het bloed onderzoek. Gelukkig was mijn bloed allemaal goed. Altijd fijn als alles goed is, maar helaas zijn de klachten dan niet weg. Maar dan komt het misschien toch door de pil.

ik zit nu op dag

Deesjep hopelijk heb je snel een positieve test in je handen en niet die onzekerheid telkens. Misschien heb je te vroeg getest. Dus even afwachten.

Littlerebel hele fijne vakantie. Geniet ervan. Lekker even er tussen uit.

Patriciadevos je lichaam doet rare dingen als je stopt met de pil ben ik al achter gekomen. Ik weet niet precies wat het kan zijn.

Sannie gefeliciteerd wat een goed nieuws. Leuk hoor.

 
@Sanniee gefeliciteerd wat fijn zeg!! Ik heb helaas afgelopen zaterdag negatieve test gehad. Heb vandaag wel veel afscheiding gehad. Voor de rest zijn mijn klachten weer wat afgenomen qua veel plassen en opgeblazen gevoel. Ik denk dat ik het me verbeeld heb. Ik doe woensdag nog eens een test, maar weet bijna zeker dat die ook negatief zal zijn. Ik heb ook niet het gevoel dat mijn menstruatie eraan zit te komen. Ik krijg dan een week van tevoren pijnlijke borsten en daar heb ik nu nog geen last van.
 
Sanniee Wat leuk joh, Gefeliciteerd!

Bij mij is er weer een einde gekomen aan het wachten en de onzekerheid; vanmorgen ben ik ongesteld geworden. Zoo jammer!
 
Sanniee wat super, gefeliciteerd!

Hier helaas nog geen nieuws. Niet zwanger en ook niet ongesteld. Ik zit nu op dag 53 (tweede cyclus). Wat ik eerder beschreef is dus toch niet m'n eisprong geweest. Voor de zekerheid naar de huisarts geweest, maar die maakt zich nog geen zorgen (al eerder bloedonderzoek gehad en dat was in orde). Advies om het nog een paar maanden aan te kijken en het vooral los te laten. Wat ik juist ontzettend moeilijk vind! En ik kom zwanger worden/zijn veel tegen in m'n omgeving wat het ook niet makkelijker maakt.
 
@anna31 ik snap helemaal hoe jij je voelt. Hier hetzelfde...mensen waarvan je het niet verwacht raken zwanger en jezelf niet...ik zit nu op dag 39 van mn 3e cyclus na de pil. Vorige keren 97 en 35 dagen. Afgelopen  zaterdag negatieve test gehad. Ik doe morgen nog eens een test maar denk dat ik niet zwanger  ben en gewoon  moet wachten en door oefenen. Komt goed! Wachten wordt ooit  beloond en idd proberen meer los te laten hoe moeilijk  dat het ook is. Vorige week was ik er van overtuigt dat ik zwanger  was maar na zaterdag niet meer en ben ik ook  veel relaxter om de een of andere reden.
 
@Anna311 en DeesjeP, idd zo voel ik me ook weleens helaas :-( maar het is ook wat jij zegt DeesjeP; Ooit wordt ons wachten beloond!
 
Terug
Bovenaan