Klaar voor de 1e..wie schrijft er gezellig mee?

@patricia: ben nog onregelmatig. Mijn nod dacht ik vorige week vrijdag te hebben. Heb dus een week later dit slijmverlies gekregen.  Had er net wel een klein beetje bloed  bij zitten dus denk toch dat het een soort  van ongesteldheid is. Borsten zijn nog steeds gespannen en gevoelig. Heb afgelopen woensdag een test gedaan en die was negatief.
 
Ik volg jullie verhalen de hele tijd maar schrijf niet elke dag iets terug. Ik gebruik geen ovulatie testen omdat ik geen regelmatige cyclus heb. Ik weet dus ook niet wanneer ik mijn eiersprong heb. Ik kan dit ook niet ontdekken door meer slijm of buikpijn. We zijn vanaf januari bezig. Mijn cyclus is 43-37-31 dagen. Ik zit nu op dag 29. Dus even afwachten. Ik vind het elke maand weer super spannend maar tot nu toe nog geen positieve test. In mijn omgeving zijn veel zwangere vrouwen. Dit is heel erg confronterend. Als ik niet ongesteld word voor donderdag ga ik testen, maar de vorige keren werd ik ervoor steeds ongesteld. Ik ga niet te vroeg testen want de teleurstelling is anders steeds zo groot. We wachten geduldig af.
San89 ik snap helemaal hoe jij je voelt. Telkens die teleurstelling van die negatieve test. Terwijl je lichaam allemaal symptomen laat zien. Hopelijk is het snel raak. Ondertussen al ongesteld geworden?

Patricia deV niet leuk dat je lichaam je zo voor de gek houd. Ik heb zelf nooit bruin of rood bloed verlies gehad voor mijn echte ongesteldheid. Ik houd niet bij wanneer mijn eiersprong is omdat ik nog geen regelmatige cyclus heb. Ik zou ook niet weten wat het is. Ik wist ook niet dat je lichaam je zo voor de gek kon houden. Ik wist dat zwanger worden lang kon duren maar daar ga je niet vanuit en dat hoop je natuurlijk niet, maar dat je lichaam niet meteen weer een normale cyclus had wist ik van te voren ook niet. We hopen donderdag op een positieve test. Ik ben benieuwd. Houd ons op de hoogte.

Littlerebel niet fijn dat je op je vakantie zo last hebt van misschien wel blaasontsteking. Hopelijk kun je iets vinden tegen de misschien wel blaasontsteking zodat je nog even kan genieten van je vakantie. Ik hoop voor je dat je woensdag een positieve test in je handen hebt. Dat je voor gevoel klopt. Heb je nog steeds dat gevoel? Fijne vakantie nog.

DeesjeP raar dat je lichaam steeds een beetje bloed verliest en niet zoals een ongesteldheid dat maakt je nog onzekerder. Je kunt dan beter ongesteld worden vind ik zodat je volgende ronde weer verder kan. Hopelijk weet je snel meer.
 
@sanniee gefeliciteerd! Wat goed nieuws zeg!! Ik ben net terug van vakantie en moet woensdag weer voor controle naar gyn.  Hopelijk is het hcg hormoon uit mijn lichaam en krijg ik mijn cyclus weer terug. Kunnen we opnieuw beginnen.
 
@DeesjeP is je ongi nu doorgezet? Ik dacht vanochtend ook het zet door maar t was weer loos alarm. Klein beetje rood met afvegen en verder alleen wat bruinverlies... Ik heb nu zoiets laat t maar doorzetten dan kunnen we door naar de volgende ronde en weet ik waar ik aan toe ben...



@MichelleN Ik  ben expres ovulatie testen gaan doen, was ook wat onregelmatig. Ik merk aan mezelf dat ik daar veel meer rust door krijg. Hopen dat je menstruatie uit blijft en dat je vandeweek positief mag testen!

@LittleRebel Wat vervelend dat je misschien een blaasontsteking hebt en dan ook nog als je op vakantie bent... Hoop dat je nog kan genieten van de laatste dagen en dat je vandeweek positief mag testen

@R1988 Succes woensdag ik duim met je mee dat jullie groen licht krijgen om opnieuw te gaan proberen!
 
Hoi dames,

Wat een leuk forum is dit! Ik zal me eerst even voorstellen, mijn naam is Nina en ik ben 26 jaar.

Heel spannend, maar ik heb vanmorgen de dokter gebeld om een afspraak te komen om mijn spiraal te laten verwijderen!! Woensdag is de grote dag :)

Vandaag begonnen met davitamon foliumzuur + vit D12

Ik vindt het allemaal erg spannend. Helemaal omdat niemand het weet!

Heeft iemand ervaring met het verwijderen van een spiraal? Ik vond het inbrengen niet zo'n pretje :(

X N. ♡
 
Welkom nina! Leuk dat jij je bij ons aansluit. Succes! Heb geen ervaring met spiraal verwijderen.

@patricia: nog steeds bruin slijm.wel nu 3 dagen op rij dus denk toch dat het ongesteldheid is. Wacht ff af of de pijnlijke borsten afnemen nadat ik geen bruin slijm verlies meer heb. Is normaal namelijk zo als ik ongesteld ben geweest. Anders is er mss toch iets anders aan de hand...
 
Hallo dames, ook ik zou graag net als Nina mezelf willen voorstellen en meeschrijven hier!



wat ontzettend leuk om dit allemaal te lezen en ervaringen met anderen te kunnen delen!



mijn naam is Rosita en ik ben 24. Mijn man en ik zijn nu 3 jaar getrouwd en ruim 5 jaar samen. We hebben een eigen restaurant en een zeer druk leven maar hebben vorige maand eindelijk de knoop doorgehakt dat we dit toch heel graag willen..



lang getwijfeld of dit het juiste moment was enzo, jullie kennen dat vast wel: 'zijn we er klaar voor' ' niet beter wachten op...' Etc.. Maargoed conclusie was dat we er nooit klaar voor zijn en dat we nu gewoon graag willen beginnen met proberen.. Je weet maar nooit hoelang het wel kan gaan duren..



ik heb zelf op 18 mei mijn spiraaltje laten verwijderen en geloof me, dit was echt he-le-maal niet vervelend. Je voelt het echt nauwelijks terwijl het plaatsen ervan absoluut niet prettig was...



ik hoop dat jij dat ook hebt Nina!

mijn periode zou weer koeten beginnen rond de 18e maar ik weet eerlijk gezegd nog niet of mijn cyclus sinds het verwijderen alweer betrouwbaar is...

hou jullie op de hoogte en lees gezellig met jullie mee!

x Rosita
 
@DeesjeP ik wacht t verder ook maar af, als t zo blijft dan donderdag toch maar testen, ik weet bijna zeker dat ie negatief is maar je blijft hoop houden haha

@Nina85 Wat leuk dat je ook mee komt schrijven. Ook ik heb geen ervaring met een spiraaltje, hoop dat t mee valt maar het is voor het goede doel zullen we maar zeggen. Ik gebruik dezelfde vitamines als jij. Helaas zijn het bij mij geen magische pillen haha

@Rosita24 Wat spannend allemaal zeker met een eigen zaak, maar net wat je zelf aangeeft je weet nooit wanneer het goede moment is. Ben benieuwd of je cyclus gelijk netjes op gang komt. Zou erg prettig zijn :)
 
Terug
Bovenaan