Klaar voor de 1e..wie schrijft er gezellig mee?

@Nina85

Jeetje wat een vervelend verhaal zeg! Dan zie je er al een beetje tegen op en dan gaat t ook helemaal niet zoals gepland! Ik ga voor je duimen dat het die andere dokter vrijdag wel lukt en dat ze m zonder al te veel ongemakkelijkheden kan verwijderen. Vandaag inderdaad lekker op de bank en even bij komen van dit hele gebeuren.

Morgen mag ik gaan testen, al denk ik dat t negatief is maar heb ook nog wel een beetje hoop. Heb de laatste dagen best veel hoofdpijn nu maar hopen dat t een leuke oorzaak heeft
 
@Nina85 wat een vervelende ervaring! Hopelijk gaat het vrijdag wel lukken. Ik heb zelf geen ervaring met een spiraal. Succes!

@Rosita24 dankje! :) Temperaturen werkt inderdaad zoals Ch001 zegt. Ik gebruik het dan ook om te ontdekken of ik uberhaupt een eisprong heb. Ook hoef ik niet te verwachten dat ik zwanger ben of er een menstruatie aan komt, zolang m'n gemiddelde temperatuur niet omhoog gaat. Ik heb ook een app om alles bij te houden, waarbij ik gelukkig zelf de instellingen kan aanpassen :)
Na het stoppen met hormonale anticonceptie (in mijn geval de pil) kan het inderdaad zijn dat het langer duurt voordat alles op gang komt. Je lichaam moet het weer zelf gaan overnemen. Al vind ik dat het bij mij wel érg lang duurt.. Maar van de huisarts moet ik toch nog blijven afwachten.

@Ch001 bedankt voor de tip! Misschien dat ik dat binnenkort eens ga uitproberen.

@San89 ik hoop dat je cyclus snel korter wordt! Lastig om in te schatten wanneer je zou kunnen/moeten testen he. Ik ben benieuwd hoe het gaat met ovulatietesten.
 
Goedemorgen dames!

Na 2 rare weken met wat bruinverlies was t vanochtend zover om te mogen testen.

Ik had mezelf al aangepraat dat t raak was deze x, volgende ronde beter.

Vanochtend met gierende hartkleppen getest en ben hartstikke zwanger!

Heb nog steeds hartslag 300 en t idee dat ik nu zwanger ben moet even op me inwerken..

 
patricia deV

gefeliciteeerd!!! laat het maar goed inwerken wat fijn zeg!

ik heb toevallig net negatief getest maar dan weet ik tenminste dat ik die teunisbloemolie kan gaan kopen en hopelijk snel ongesteld.
 
Super gefeliciteerd Patricia!

Ik heb ook goede ervaring met teunisbloemolie:
in augustus gestopt met de pil, toen een paar cyclussen gehad van rond de 31-36 dagen. Op een gegeven moment een cyclus van 54 dagen... Daarna begonnen met teunisbloemolie en prompt twee keer een cyclus van 32 dagen gehad. Toeval of niet, toch fijn!
Ik gebruik de teunisbloemolie tot de ovulatietest postitief is (heb ik op meerdere forums gelezen).
Succes!
 
@PatriciadeV van harte gefeliciteerd!!  Geniet ervan

Ik kom net weer bij de dokter vandaan, en helaas ook zij kon mijn spiraal niet vinden. Gelukkig heeft ze niet lopen wroeten of trekken dus helemaal geen pijn gehad! Nu heb ik over twee weken een afspraak staan bij de gynaecoloog!

X N.
 
@Aaadeebee ja moet ik dan nu  er nog niet mee beginnen dan? ik heb niets gelezen of en wanneer je er mee moest stoppen. ik zit nu op dag 46 van mijn cylcus dus weet even niet zo goed wat ik moet doen dan. als ik moet gaan zoeken naar mijn eisprong dan ben ik bang heel lang te moeten testen/zoeken
 
Terug
Bovenaan