Klaar voor de 1e..wie schrijft er gezellig mee?

@Nina85 wat vervelend zeg dat je nu naar een gynaecoloog moet mja tis voor een goed doel.

@San89 Ik heb mijn eisprong ook niet gevonden met de ovulatietest. Was weer een week later dan de cyclus van 35 dagen ongesteld dusja...had ik inderdaad lang kunnen testen. En ik had al twee weken getest. Ik heb volgende week mijn afstudeergesprek en ik hoop dat ik dan geslaagd ben en ik een relaxter leven heb. Ik probeer het nu los te laten en te vrijen wanneer we zin hebben. Het valt me wel op dat ik bij alle drie de cyclussen tot nu toe in het weekend ongesteld word, wellicht kan ik daar wel iets mee. Mja we zien wel.
 
Hallo allemaal,

Even voorstellen, mijn naam is Eva, 19 jaar, en mijn vriend en ik proberen het ook sinds deze maand. Alle laatste puzzelstukjes om dit te realiseren zijn dit jaar op z'n plek gevallen en we zijn er helemaal klaar voor!
Ik lees hier graag mee!

Groetjes!
 
PatriciadeV wat een super goed nieuws. Gefeliciteerd. Nu lekker genieten.

Nina85 wat vervelend dat ze je spiraaltje niet eruit kunnen halen bij de dokter. Hopelijk lukt het de gynecoloog met niet te veel pijn.

Eva97 leuk dat je mee schrijft.

DeesjeP hopelijk ben je volgende week geslaagd. Zodat je minder stress hebt. Ze zeggen dat van stress ook je menstruatie kan uit blijven.

Ik zit nu op dag 33. Vorige keer een cuclus van 31 dagen. Ik hoopte dat mijn cyclus minder zou worden. Ik durf niet goed te testen. Ik heb niet echt klachten. Lichte menstruatie buikpijn al paar dagen af en toe. Maar dat is alles. Misschien morgen vroeg toch testen. Ik twijfel nog.
 
Hallo,

Ik ben 25 jaar en sinds Oktober 2015 gestopt met de pil. Mijn cyclus is nog steeds zeer onregelmatig..

33, 53, 29, 39, 44 dagen..

Ik ben op 1 Mei ongesteld geworden, en zou dus allang weer ongesteld moeten zijn, maar ben het nog niet..

Afgelopen zaterdag een test gedaan..maar die was negatief..

Iemand tips? Blijf maar testen kopen..

Het kan toch niet normaal zijn dat het na 8 maanden nog steeds zo onregelmatig is..

Alvast bedankt voor de reacties.
 
Wauw @PatriciadeV super gefeliciteerd !!! Wat leuk dat het gelukt is om zwanger te raken. !! Zo spannend en gave periode nu! Hebben jullie lang geprobeerd als ik vragen mag?

Zelf ben ik echt o-ver-al baby's en zwangere dames aan het zien.. Om gek van te worden hahahah

ik probeer mezelf voor te houden dat t wrsch lang gaat duren maar toch hoop je stiekem dat t toch ineens heel snel gaat en ik t goede nieuws krijg.

Vandaag is de dag dat ik weer ongi moet worden dus we zullen het wel zien. Wat denken jullie ? Stel nou dat ik t niet wordt en de komende dagen ook nog niet? Moet ik dan testen of gewoon wachten tot ik daadwerkelijk symptomen of toch ongi krijg?



ik wil mezelf niet steeds de spanning van het testen aandoen dus ik denk dat ik t gewoon afwacht ... Als ik t wel ben merk ik t vanzelf wel denk ik. Maar ik drink wel af en toe bijv een wijntje dus als ik t wel zou zijn wil ik daar gelijk mee stoppen! Eerst dacht ik dan uit voorzorg gewoon te stoppen met drinken maar voor hetzelfde geld duurt het een paar maanden en als ik het eenmaal ben mag ik a 9 maanden niet drinken enzo dus heb ik eig ook zoiets van : nu het nog kan.....



is dat egoïstisch ?



x Rosita

 
Hallo allemaal! Leuk, zo'n forum en dit topic! Mijn man en ik hebben al langer een kinderwens maar afgelopen week besloten dat we nu echt niet langer meer willen wachten met proberen. Klaar voor de 1e dus.... Dus ik schrijf graag gezellig mee!
 
Nine ik heb gehoord over Teunisbloemolie dit zou de menstruatie opwekken. Maar of dit helpt geen idee of dat het tussen je oren zit. Ik heb dit nog nooit gebruikt. Je kunt altijd aan de dokter vragen hoe of wat met je menstruatie misschien heeft hij tips



Rosita in mijn omgeving zijn ook super veel zwangere vrouwen of bevallen. Dit is erg confronterend. Ook zie je op Facebook veel over baby's voorbij komen. Waarschijnlijk ook omdat we er op letten. Je kunt testen maar het risico dat je elke maand test voor niks is aanwezig. Maar ik snap dat je het wel doet zodat je zekerheid hebt. Ik zei ook ga niet elke maand testen, maar uit eindelijk deed ik het wel omdat ik allerlei symptomen had. Wat dus door het ontpillen kwam. Je kunt een wijntje drinken. Dat is niet egoïstisch. Je kunt anders idd misschien dadelijk 2 jaar niks drinken. Ik zou het alleen in de gaten houden zodra je denkt dat je zwanger bent niks drinkt.



HDK84 leuk dat je mee schrijft.



Mijn cyclus is ook nog steeds onregelmatig. Ik had gehoopt dat het sneller zou gaan. Dat alles weer normaal was zoals voor de pil. Maar helaas. Ik zou rond een deze dagen ook ongesteld moeten worden. Dus vanochtend getest maar helaas negatief. Ik word er chagrijnig van. Ze zeggen probeer het los de laten maar ik kan het niet. Mijn vriend zegt ja maar je moet niet denken dat je meteen zwanger bent. Dat weet ik maar ergens hoop je het wel elke keer. Misschien voor mannen makkelijker om het los te laten. Nu heb ik al een paar dagen menstruatie buikpijn. Nu had ik vanochend bij het afvegen licht roze bloed en vanavond had ik licht bruin met vocht. Als ik ongesteld moet worden prima maar zet dan door. Dan weet ik waar ik aan toe ben. Pff mijn lichaam Houd mij voor de gek.
 
Terug
Bovenaan