Klaar voor de 1e..wie schrijft er gezellig mee?

Hdk85 wij zijn vanaf januari 2016 bezig. We zijn heel erg bezig met onze kinderwens en vooral ik hihi. Mijn vriend is meer van het komt wel. Je moet er niet zo mee bezig zijn dan komt het van zelf. Maar ik ben helemaal geobsedeerd door baby's en kinderwagens. Ik werk in de kinderopvang dus zie veel baby's en kinderwagens waardoor het mij nog meer bezig houdt. Ik merk dat ik er erg gestrest door ben. Zeker nu ik dacht dat ik ongesteld zou worden een deze dagen en het er nog niet is. Ik kan het niet los laten. Ik weet dat het beter is, maar het lukt niet. Ik had cyclus van 43-37-31 en zit nu op dag 34 en nog niks. Ik heb heel af en toe met afvegen vocht met bruin verlies maar heel licht dus wat dit betekend geen idee.

Ik hoop dat jullie cyclus sneller regelmatig word en je snel een positieve test hebt

 
Hee dames die hier nieuw zijn:)

hopelijk hebben jullie snel leuk nieuws!

Hoe staan jullie mannen eronder? En in jullie vruchtbare periode? Ik wil het vooral geen moet laten worden maar de komende twee weken zal dat lastig zijn hihi.. tenminste als ik vruchtbaar ben want heb ook een onregelmatige cyclus gehad 44 /33.. nog niet lang bezig :)

ik merk dat met temperaturen ik het wel in de gaten kan houden. Is een tip vanuit mijn kant! Elke ochtend zelfde tijdstip meet ik en afgelopen keer had in na paar dagen rond de 37 ineens 36,6 dus wist ik dat ik helaas ongestd werd..

@michelleN hoop dat je snel duidelijkheid hebt.. wil je geen valse hoop geven maar kan het niet zijn dat je innestelingsbloedingen hebt? Misschien in temperaturen voor jou ook wel fijn..
 
CH001 mijn vriend zei we stoppen wel met de pil omdat ik het heel graag wilde en het toch nog een jaar kon duren. Nu dat er in onze omgeving veel mensen een baby hebben of zwanger zijn. Is hij er ook steeds meer mee bezig en merk ik dat hij het nu ook heel graag wil en snel. Maar hij heeft meer geduld dan mij. Je kan best geplande seks hebben maar dan moet je er wel allebei van genieten want dat is beter voor de bevruchting zeggen ze.

Ik heb al veel gelezen over het temperaturen. Maar dan moet je elke dag zelfde tijd temperaturen. Ik vergat eerst altijd al om telkens elke dag de pil in te nemen. Dus ik weet niet of het iets voor mij is. Maar ik kan het wel gaan proberen. Ja ik heb zitten Google en las over innestelingsbloedingen. Ik heb geen idee wanneer mijn eiersprong was. Ik denk wel dat ik het ongeveer weet. Maar ik heb zitten tellen en het zou dan niet helemaal kloppen. Ik ben 16-17 mei ongesteld geworden. Ik had 16 mei licht bloed verlies zoals nu volgende dag duidelijk ongesteld. Maar nu is het al een paar dagen zo. Ik denk dat ik tussen 31 juni en 3 juni eiersprong had. En dan zou ik ongeveer dit weekend ongesteld worden. Maar ik heb dus niks bij gehouden voor de eiersprong te meten het is puur op ongeveer tellen vanaf mijn ongesteldheid. Dus niks is zeker. Weet iemand hoe of wat?
 
Pffff hier ook al zo spannend. Deze maand heb ik in het begin niet zo goed de pil geslikt en ik heb een paar dagen terug licht bloedverlies gehad. Nu hebben mijn vriend en ik een enorme kinderwens en zou het dus wel eens zo kunnen zijn dat ik door de pil heen zwanger ben geraakt, omdat ik hem een paar keer achter elkaar ben vergeten. Ik heb last van allerlei beginnende kwaaltjes, maar voor hetzelfde geld houdt mijn lichaam me gewoon voor de gek. Dat zal namelijk niet de eerste keer zo zijn ;) Toch maar weer wat testjes in huis gehaald en over een week weet ik zeker dat ik kan gaan testen. Ik hoop het van harte natuurlijk... Blijven duimen dan maar.
En als het nu niet raak is, dan misschien snel wel. Hierna stop ik echt met de pil, dus we zullen wel zien!
 
Met temperaturen ben je toch telkens net een dag te laat? Of veranderd er iets aan je temperatuur voor de ovulatie?

ik heb net eindelijk een positieve ovulatietest, dacht dat het niet meer zou gebeuren na 1,5 week testen. De vorige twee rondes dus ook verkeerd uitgerekend want ik dacht dat t eerder was! Nu maar hopen dat t effect heeft!
 
Patricia gefeliciteerd!  Mijn voorgevoel was helaas niet juist, inmiddels ongesteld geweest. Zit nu aan de anti biotica voor m'n blaasontsteking.

ik moet zeggen dat ik (gelukkig) niet echt teleurstelling voelde. We willen het wel, maar gingen er al vanuit dat het niet in 1x raak zou zijn. We oefenen gewoon nog even lekker door ;-)
 
Michelle: spannend voor jullie nu dan zeg! Maar in principe kun je toch al testen op de eerste dag dat je ongesteld had moeten worden? Als ik je laatste cycli zo bekijk, dan kun je er volgens mij toch wel een beetje van uit gaan dat je nu officieel 'over tijd' bent? Nogmaals, spannend! Hoop op een positieve test voor je!

ch001: mijn man staat er iets nuchterder in dan ik. Ik merk echt dat ik er heel veel mee bezig ben. Zou het liefst per direct starten met ovulatietesten, maar dat vindt mijn man bij de eerste ronde nogal overdreven (heeft hij ook wel een beetje een punt). Maar ik herken dus wel dat ik enerzijds niet wil dat het een 'moeten' wordt en anderzijds in mijn vruchtbare dagen (berekend aan de hand van mijn menstruatie) zoiets heb van 'gas op die lollie!' Haha!

Scheelt al om het hier te kunnen delen en er over te kunnen kletsen met dames die er net zo mee bezig zijn. Val ik m'n man er ook  wat minder mee lastig, hihi :).
 
Eva97 ja mijn lichaam deed dat ook net na de pil allerlei kwaaltjes en mijn menstruatie kwam pas na 43 dagen. Hoop niet te erg want helaas hoort dit bij ontpillen. Maar misschien hebben jullie geluk en is het raak. Ik hoop het voor jullie. Nog even afwachten dan.

Littlerebel oh jammer dat je gevoel niet klopte. Wel fijn dat je niet teleurgesteld was en dat je nu weer verder kan. Balen van je blaasontsteking maar vaak na een antibiotica gaat het snel over.

HDK84 helaas heb ik afgelopen zaterdag een negatieve test gehad. Dus even afwachten wat mijn lichaam gaat doen. Ik heb ook niet echt klachten. Maar hoor ook wel is dat het niet hoeft. Dus wacht nog even af. Ik vind het heel spannend. Ik moet niet te veel hopen dat het raak is hihi want dat is dan een behoorlijke teleurstelling als het niet zo is.

Ik denk dat de mannen er nuchter in staan omdat het hun lichaam niet is. Wij voelen van alles en hun niet. Ook zijn wij er meer mee bezig.
<p style="text-align: left;"></p>
 
Terug
Bovenaan