Klaar voor de 1e..wie schrijft er gezellig mee?

San89 een cyclus van 50 dagen is echt lang zeg en zeker als je van die kwaaltjes hebt. je lichaam houd je soms zo voor de gek. Het zou fijn zijn als je gewoon een normale cyclus meteen hebt. De Teunisbloemolie helpt dus bij jou nog niet.   Ja je zou dan denken heb ik wel een goede test. Hopelijk heb je toch nog een positieve test van de week en anders hopen dat je menstruatie snel komt zodat je verder kan.  Ik zit ook met zou ik temperaturen ja of nee. Ik heb ook flexibele werktijden waardoor ik het ga vergeten en je moet het wel elke dag doen ongeveer zelfde tijd stip. Je kunt ook ovulatie testen gebruiken, maar ik wilde daar nu nog geen geld aan uit geven aangezien ik pas vanaf januari bezig ben. Gemiddeld duurt het een half jaar tot een jaar het ontpillen en uit eindelijk zwanger worden. Ik heb ook al een paar dagen last van buikpijn dat ik denk en nu komt het.

Clue spannend wat duren 2 weken dan lang hihi. Succes met wachten.

R1988 Fijn dat je ongesteld bent geworden. Dat is dan een hele opluchting dat je lichaam weer in orde is. Hopelijk is het bij jullie ook snel raak. Succes.



 
@Rosita24

Na 2 positieve testen ga ik je ook feliciteren met jullie zwangerschap! Wanneer was de eerste dag van je laatste menstruatie? Ik denk dat we bijna gelijk lopen :)
 
Gefeliciteerd Rosita! Twee positieve testen zegt wel genoeg! :D En natuurlijk zit je nog in een kwetsbaar stadium, maar dat is de eerste fase toch altijd? Komt vast helemaal goed.

Meiden met een onregelmatig me cyclus; ik kan me de frustratie zo goed voorstellen. Ik gun jullie echt dat er snel wat regelmaat in komt!

Ik vind mezelf vrij irritant omdat ik nog maar in de eerste ronde zit en me nu al zoooo ongeduldig voel, de dagen mogen voorbij vliegen van mij tot einde van de cyclus... Dan weet je tenminste iets zeker hè? Heb ook nog steeds de neiging om ovulatietesten te halen, gewoon om nog beter te kunnen 'mikken' en iets van houvast te hebben. Maar mijn man vindt dat echt onzin en anderzijds; als je vanaf 7 dagen na de eerste dag van je menstruatie om de dag klust tot zo'n 16 dagen erna dan zit je toch vrij goed? Beter 'mikken' wordt dan toch lastig. Wel vermoeiende business haha ;))
 
HDK84, bedankt voor je begrip ;) vandaag dag 67 en nog steeds niks in zicht.. Ik vind mezelf af en toe wel een zeur haha, maar weet soms echt niet meer wat ik er mee aan moet..! Je gaat van alles denken en voelen en het geduld raakt op. Het is dus ook helemaal niet gek dat je ongeduldig bent, in welke ronde je ook zit het blijft een spannend iets! Met om de dag klussen in die periode zit je inderdaad vrij goed denk ik.

Voor de meiden die denken aan temperaturen, ik ben er nu 2 weken mee bezig maar zie er nog weinig regelmaat in. Ik zal jullie op de hoogte houden. Ovulatietesten zijn dan misschien handiger, maar kosten inderdaad meer geld. Ik heb die van Test It wel eens gebruikt, die zijn best goedkoop. Kan alleen niet zeggen of ze goed werken, want heb zelf geen eisprong gehad. Ik kreeg wel telkens netjes een heel licht streepje dus de testen doen in ieder geval wel 'iets'.

R1988, wat fijn! Dan kun je nu eindelijk weer verder. Succes!

Clue, wat spannend! Succes met wachten en houd ons op de hoogte.

San89, dat is ontzettend frustrerend. Ik weet het.. Hopelijk word je nu snel ongesteld en wordt je cyclus dan korter en regelmatiger! Ik ben heel benieuwd hoe de teunisbloemolie bevalt. Ik zit er ook aan te denken dat te gaan gebruiken. Ik ga voor je duimen.

Rosita24, wauw gefeliciteerd!! En wat een mooie timing ook, rond jullie 3-jarig huwelijk :) geniet ervan
 
Lieve dames,

heel erg bedankt voor jullie lieve woorden en felicitaties! Ik kan me voorstellen dat t super frustrerend is als je al erg lang bezig bent en ineens komt er een nieuwe die 'gelijk raak' heeft...

ik ga me best doen jullie op de hoogte te houden maar wil het allerliefste dat jullie ook zsm een posi test in handen hebben!!!

@Clue wat spannend dat je precies wist wat de dag van je eisprong was! Dan heb je vast veel meer kans en is het klussen misschien wel des te leuker geweest ;)

@PatriciadeV dankjewel !! 21 mei was de dag van mijn laatste menstruatie. Ik denk ook dat het weinig scheelt en ik weet nog dat ik jou vorige week feliciteerde en hoopte dat ik ook snel zou worden gefeliciteerd hahahha wat kan er dan een hoop veranderen!!

@ HDK84 ik denk niet dat je jezelf irritant moet vinden want iedereen die hier schrijft doet dat om steun bij elkaar te vinden en al zit je pas in de 1e ronde ook jij denk wrsch helemaal nergens anders meer aan! Ik hoop  zo met je mee....!

@Anna311 oooooh wat ontzettend balen zeg dat je cyclus zo lang duurt!! Ik leef met je mee en hoop dat je snel wat regelmatiger wordt... Het lijkt me erg frustrerend om continu maar door je lichaam voor de gek te worden gehouden,je wilt gewoon door en valt iedere keer in een teleurstelling maar ik weet zeker dat als jij straks dat positieve testje in handen hebt je een van de beste moeders zult worden!!!



overigens heb ik mijn afspraak voor de eerste echo gepland staan bij de VK op vrijdag 15 juli. Ik ben als de dood dat er in de tussentijd iets 'misgaat' en ookal weet ik dat het nu nog ienieminie is probeer ik zo voorzichtig mogelijk te doen... Als ik eenmaal die 8-10 weken heb voel ik me hopelijk een stuk zekerder....



dikke kus vanaf hier! X Rosita
 
HDK85 je hoeft jezelf echt niet irritant te vinden. We zijn juist op dit forum om naar elkaar te luisteren en ons verhaal kwijt te kunnen. Het is zeker spannend. Jammer dat de dagen dan zo sloom gaan hihi. We zijn er zoveel mee bezig hihi.

Anna311 je bent zeker geen zeur. Ik vind het fijn om iedereen hun verhaal te horen en zelf ook mijn verhaal kwijt te kunnen. Daarom zit ik op dit forum.  Het blijft idd spannend zeker na zoveel dagen en je begint idd van alles te voelen. Ik zit op dag 37 wel vocht verlies gehad met licht bruin paar dagen geleden, maar heel minimaal zeker geen menstruatie. Daarna niks en nu nog niks dus ik wacht af. Wel buikpijn dat ik dacht nu komt mijn menstruatie.

Rosita spannend zeg. Super leuk dat het je zo snel gelukt is. Echt een wonder. Maar je hoeft je niet schuldig te voelen naar ons, want ieder lichaam is anders. Ik ben super blij voor je. Even afwachten dat jullie je kleine wonder mogen zien 15 juli. De dagen duren dan lang.
 
Hoi allemaal,

Ik lees al even met jullie mee, en wil graag ook even mijn verhaal kwijt. Het is voor ons de wens om een 2e kindje te krijgen. We hebben een dochtertje van nu bijna 11 maanden. We hebben ervoor gekozen om er vroeg na de eerste voor te gaan omdat we niet meer dat allerjongste zijn. Voor mijn eerste zwangerschap heb ik 1 miskraam gehad, en meteen daarna was ik zwanger van ons dochtertje. Ik heb gelukkig het geluk dat ik snel zwanger wordt. Ik was gestopt met de pil en ben was meteen de 1e cyclus zwanger en na de miskraam meteen de cyclus erna weer. Beide keren had ik precies dezelfde symptomen al voor het testen, wat krampen, vlagen van misselijkheid, gevoel vreselijk ongesteld te worden en blaasontsteking symptomen. Toen we besloten om voor de 2e te gaan bleek ik weer meteen zwanger te zijn, ik ging 1 dag voor de NOD naar de huisarts om mijn urine te laten controleren weer op blaasontsteking en kwam met een lichtpositieve zwangerschapstest naar buiten, de dag erna (NOD) zelf thuis getest en duidelijk positief, helaas werd dit weer een miskraam. Hierdoor is mijn cyclus veranderd ik was altijd precies 28 dagen na de zwangerschap veranderd naar 24 dagen maar heel consequent, en na de miskraam weer terug naar 28 dagen (ik weet dat dit voor jullie een droombeeld is en jullie denken misschien wat zeurt ze nou) Maar inmiddels zijn we nu aan de 3e cyclus en nog steeds geen positieve test. Het is lastig voor mij omdat het de vorige keren zo makkelijk ging, dan wordt je heel snel ongeduldig omdat je daarin wat "verwend" bent geweest. Deze cyclus hebben we eerlijk gezegd helemaal niet goed getimed dus eigenlijk had ik het idee niet zwanger te zullen zijn deze "ronde". Maar nu de NOD datum dichterbij komt, weet ik het zo net nog niet. Ik ben weer met vlagen misselijk, ik vind pindakaas weer stinken en het lijkt erop of ik weer een blaasontsteking ga krijgen. (alle vorige keren had ik elke keer die blaasontsteking symptomen, en dit was dan niet zo maar wel zwanger of precies andersom en kreeg ik weer een kuur.) Ik wil me nu eigenlijk niet gek maken vanwege de slechte timing, maar ik merk dat ik er sinds gisteren toch weer meer mee bezig ben...zaterdag zou ik mogen testen...

Sorry voor het lange verhaal, maar ik wil graag even mijn verhaal kwijt.

Ik hoop echt ook voor jullie dat het snel een positieve test gaat worden! Is het voor jullie allemaal de 1e?

Veel liefs aan jullie allen, Lentezunke.
 
Hoi Lentezunke



welkom hier op t forum! Wat leuk dat je ook meeschrijft nu!! Voor mij is het inderdaad de eerste en ik denk voor de meeste hier omdat t topic ook zo heet...



wat heerlijk dat je een dochtertje van 11 maanden hebt en dat jullie dus alweer druk aan de slag zijn! Ik hoor vaak dat je de eerste jaren na de bevalling echt niet aan een tweede wil denken maar dat kan dus reuze meevallen!

Ook leuk om te lezen dat jij dus ook snel zwanger raakt , wel beangstigend dat je eerst een miskraam hebt gehad want daar ben ik dus echt doodsbang voor... Ik probeer mezelf steeds voor te houden dat ik pas echt blij mag zijn en mezelf  zwanger mag beschouwen als die 12 weken omzijn maar dat lukt gewoon niet! Ik zou kei verdrietig zijn als ik t 'sesamzaadje' nu verlies...(mijn man en ik noemen het stiekem ons sesamzaadje omdat t nu ong zo groot zou moeten zijn en niemand t weet hahaha)



zijn er eig meer dames hier die een soort zwangerschaps dagboek bijhouden? Ik ben begonnen met schrijven op de dag dat mijn spiraal eruit ging en tis echt keileuk om terug te lezen nu!! Ik ga t bijhouden tijdens de hele zwangerschap en ooit hopelijk aan mijn kindje laten lezen... Dat lijkt me zo bijzonder !



we zijn ook aan t nadenken hoe we t onze ouders gaan vertellen... Niemand verwacht het omdat wij steeds zeiden: nou nog een paar jaar echt niet hoor!!



Mijn ouders worden voor het eerst opa en oma en mijn grootvader heeft vorige maand zijn vrouw verloren en wordt dus voor t eerst overgrootvader.



Martin zijn ouders zijn al opa en oma maar ook voor heb willen we iets speciaals...

geen hele extreme dingen hoor maar gewoon iets leuks.. We denken aan ren cliché rompertje voor mijn vader ( hij is heel technisch) dus we denken aan: als opa het niet kan maken... Kan niemand het! En dan wachten tot het kwartje valt...



iemand nog leuke ideeën?



x Rosita





 
Terug
Bovenaan