Klaar voor de 1e..wie schrijft er gezellig mee?

Uhhhh



ik ben heel erg in de war ene eet niet of ik nu wel of niet blij kan zijn. Vandaag omdat ik 3 dagen over tijd ben een test gedaan van clearbleu... Hij zegt zwanger... Nog een test gedaan en ook die zegt zwanger... We geloven het pas als de dokter het zegt maar zouden we echt zoveel mazzel kunnen hebben? Al de eerste maand van het proberen ? Ik ben bang dat die tests me gewoon voor de gek houden ofzo ... Ik probeer een logische verklaring te zoeken maar kan niks bedenken...

dames ik hoop dat jullie me niet egoïstisch vinden maar dit kan toch niet? Ik ben op 21 mei voor t laatst de eerste dag ongesteld geweest ..



help ik weet hier wat ik moet denken .. Mogen naar de dokter ?





Xxx
 
Rosita... Na 2 positieve testen durf ik je wel te feliciteren ;-) ik zou inderdaad maar even een afspraak maken bij de dokter. Wat ontzettend fijn voor jullie dat het zo snel is gelukt. geniet ervan!
 
Goedemorgen dames,

Ik heb alle verhalen  van jullie in mijn nachtdienst zitten lezen. Fijn dat dit er is.

Ik ben sinds 1 jaar gestopt met de oac en sinds oktober zijn we zonder condooms gaan klussen. Na het stoppen met de oac onregelmatige cyclussen  gehad. Maar sinds november netjes rond 24-25 dgn. En nu 22 dgn over tijd. Testen blijven negatief, tevens 1 bloedtest gedaan na 1 week overtijd te zijn. Voel me zo anders. En maak me n beetje zorgen.  Heb zo'n regelmatige cyclus en dan zomaar overtijd, zonder een aanleiding. Ik moet van de huisarts nog 2 weken wachten en dan nogmaals testen. Als er niks uit komt dan verwijzen ze me door naar de gynaecoloog.

Fijn om het even van me af te schrijven. Het is bijzonder om te zien hoe iedereen elkaar hier steunt!

Succes allemaal en gefeliciteerd voor de dames die zwanger zijn :)

 
Rosita24 wauw 2 positieve testen. Gefeliciteerd. Het kan echt zo snel. Ik ben benieuwd bij de dokter. Maar 2 positieve testen is een feit hihi.

Joy85 leuk dat je mee schrijft. Heb je het bloedonderzoek al binnen?  Je hoopt dat je gewoon een positieve test in handen hebt. Even 2 weken afwachten en anders naar de gynecoloog. Spannend. Houd ons op de hoogte.
 
Lieve dames,

zojuist een afspraak gemaakt bij de Ha. De kans dat t alsnog misgaat is blijkbaar erg groot in dit stadium dus echt blij kunnen we nog niet zijn. Toch was zelfs de doktersassistent verrast dat we al zo snel terugbelde ..

Alles staat ineens op z'n kop, we hebben allebei vannacht half geslapen en iedere keer als we wakker waren konden we alleen maar lachen naar elkaar.

Wij hebben een eigen restaurant waar we allebei 80 uur per week werken en denken nu gelijk : hoe moeten we dat regelen ... Maar overal komt vast een oplossing voor!

@MichelleN dankjewel voor je felicitatie! We kunnen het nog niet echt geloven maar net wat je zegt.. 2 testen ...
<p style="text-align: center;">Als ik t zo terugreken moet de bevruchting plaatsgevonden hebben tijdens ons 'weekendje weg' op 6 juni toen we ons 3-jarig huwelijk vierden.... Wat zou dat extra mooi zijn!</p>
<p style="text-align: center;"></p>
<p style="text-align: center;">@HDk84 ik herken dat wel wat je zegt over dat het fijn is hier erover te kunnen praten! Ik vind t allemaal zo spannend (of ik nou wel of niet echt zwanger ben) en tis zo fijn om met andere moeders to be te kunnen praten en overleggen en het gevoel krijgen dat je niet gek bent omdat je aan niks anders meer kunt denken!</p>
<p style="text-align: center;">dank julliewel voor de steun en fijne tips tot nu toe dames, ik hoop dat jullie snel ook een positieve test in handen hebben en er dan blij om zullen zijn in plaats van keihard te huilen zoals ik deed hahahhaha</p>
<p style="text-align: center;"></p>
<p style="text-align: center;">dikke kus en ik hou jullie op de hoogte!</p>
<p style="text-align: center;">x Rosita</p>
 
Hoi dames

Rosita gefeliciteerd wat heerlijk de eerste keer al raak. je wordt een hoop bespaard geloof ons maar.

ik zit inmiddels op dag 50! ik wordt langzaam gek hoor ben er zo klaar mee. ik heb de vorige cyclus al mega lang gehad ik wil nu normale cyclussen hoor.

ik heb wel mega pijnlijke borsten de afgelopen 3 dagen maar ze doen alleen rondom pijn (waar ze vastzitten aan het lichaam zeg maar hahah)

ik heb het ook al een aantal keer echt heel heet gehad van binnen maar ik ben bang dat dit nog steeds hormonen zijn van het "ontpillen".

We zijn sinds januari begonnen en nog maar 2 keer ongesteld geworden echt irritant. ik heb vorige week nog getest (action) en negatief dus deze week nog maar een keer testen met de kruidvat test. ik ben ook begonnen aan de teunisbloem olie en heb nu al 2 dagen af en toe ongesteldheids pijn waardoor ik hoop krijg dat ik ongesteld word.

Ik wil misschien ook temperaturen mijn volgende cyclus maar werk onregelmatig dus weet niet of dat ideaal is maar misschien kan ik dan beter ovulatietesten pakken.
 
Ik zou de ovulatie testen wel aanraden, de dipsticks van sensitest zijn niet heel duur en erg duidelijk. Ik ben ook onregelmatig maar nu wel de eisprong gevonden, geeft je toch meer kans :)

Ik weet dat vandaag m'n eisprong is, nu 2 weken wachten.. Spannend!
 
Hallo dames!

Oh wat ben ik blij!  Vandaag ongesteld geworden na de mk. Nu eindelijk weer opnieuw kunnen beginnen.  Ga van de week de ovulatietest bestellen van sensitest .

Hopelijk is het snel raak! Succes iedereen.

Liefs
 
Terug
Bovenaan