Klaar voor de 1e..wie schrijft er gezellig mee?

nou dames,

Na een nacht het heel koud te hebben gehad en moeilijk naar de toilet te kunnen zere borsten en menstruatiekrampen heb ik vannochtend getest...

En zwanger!!!! super blij vannochtend voor het werk tegen mijn man verteld en beide super blij en hebben last van zenuwen. net na mijn werk clearblue gekocht met indicator. en super blij toen die ook zwanger aangaf en 2-3 weken dat betekent 4-5 weken zwanger!!!!



kan het amper bevatten huisarts heeft pauze tot half 2 dus nog 3 kwartier wachten. ondertussen verloskundige uitzoeken hahaha. zou het liefst om advies willen vragen aan vriendinnen maar dan verklap ik meteen dat ik zwanger ben

ik was gister ook zo beroerd en misselijk op het werk en wilde mij eigenlijk ziek melden. vandaag was het weer beroerd maar vroeg iedereen en hoe gaat het nu dat ik maar heb gezegd iets beter hahaha
 
Hoi,

Ja ik had de naam van de topic ook gezien vandaar dat ik eerst alleen maar las en dacht daar past mijn verhaal niet bij, maar dacht ik wil graag ook mee praten met jullie. Het lucht zo op om ergens even je verhaal kwijt te kunnen, hopelijk vinden jullie het niet erg dat ik er tussen "plop" omdat het voor ons om de 2e gaat.

@Rosita wat een leuk idee zo'n dagboek! En er zijn zoveel leuke ideetjes om het te vertellen aan de ouders en grootvader, ik heb zelf even geen tip voor je wij hebben een kaartje gekocht met een ooievaar erop en die aan de oma's geschreven vanuit de baby....begin van de tekst was "Lieve oma, u kunt mij nog wel niet zien maar dit is mijn eerste kaartje dat ik aan u schrijf"...enzo verder. De ene oma had het nodig om de tekst te lezen achterop en toen viel het kwartje pas de andere oma had aan de voorkant al genoeg...

En wat betreft nog geen behoefte aan een 2e, dat is voor iedereen verschillend. Het heeft voordelen en nadelen om ze dicht bij elkaar te hebben maar dat geldt ook als ze verder uit elkaar liggen qwa leeftijd.

 
Oo wauw san89 ben heel blij voor je! Eindelijk van die onzekerheid met rot cyclus ghehe! Gefeliciteerd meis geniet ervan!

ik mag weer nieuwe ronde in heb toch maar besloten om wel weer ovulatietesten te gebruiken.. vorige keer had ik namelijk een korte fase van 11 dagen tussen ei sprong en NOD.. temperaturen helpt me ook erbij maar dit moet je echt een volle maand(en) hebben gedaan wil je het in de gaten krijgen hoe en wat..

good luck meiden!

Sorry dat ik niet op iedereen reageer nu.. via me tel is dat lastig hihi
 
<p style="text-align: left;">Yessss San89 gefeliciteerd meis!!!</p>
<p style="text-align: left;">Dat betekent volgens mij dat PatriciadeV , jij en ik allemaal rond de 5 weken zitten nu!!!</p>
<p style="text-align: left;">Ik ben zelf zo in de war steeds .... Ik wil dit supergraag maar toch komt de ineens zoveel op je af...</p>
<p style="text-align: left;">Niemand ziet nog dat ik t ben maar ondertussen moet ik steeds plassen en barst ik ineens in huilen uit bij het zien van babykleding???</p>
<p style="text-align: left;"></p>
<p style="text-align: left;">wat een onzin he ... Maar toch is t zo en ik voel me d'r knap rot over...</p>
<p style="text-align: left;"></p>
<p style="text-align: left;">in ieder geval heeeeeel veel plezier met je zwangerschap!!! X</p>
 
<p style="text-align: left;">@san89 Super gaaf! Van harte gefeliciteerd met jullie zwangerschap! Net wat rosita24 zegt lopen we alle 3 ongeveer gelijk. Ik ben nu ruim 5 weken en heb 12 juli m'n eerste echo. Heel spannend!</p>
<p style="text-align: left;">@rosita24 Ik heb ook een 9 maanden dagboek gekocht en wil ook alles bij gaan houden. Dit is toch een bijzondere tijd. Wij gaan het volgende week aan m'n moeder en broer vertellen. Wij hebben een leuke taart besteld die m'n moeder mag aan snijden.</p>
<p style="text-align: left;">Misschien is t voor ons handig/leuk om een nieuw topic te openen ofzo. Moet zeggen dat ik een beetje gek word dat ik hier iedere x opnieuw in moet loggen. Vind t wel leuk om met iedereen die uit deze groep zwanger is/word om contact te houden aangezien t voor iedereen heel spannend is. Misschien dat een what's app groepje leuk is voor iedereen die er bij wil.</p>
 
Gefeliciteerd San en Rosita :), super spannend de tijd voor zo'n eerst echo!!

Ik vind de ovulatietesten echt heel handig, maar het kost wel veel tijd. En je bent er dagelijks mee bezig (naja zonder opzich ook in mijn hoofd :p), 5 juli is mijn NOD, duurt dus nog wel even...
 
Lentezunke leuk dat je mee schrijft. Wel fijn dat je snel zwanger word. Dan is het zeker spannend als het nu langer duurt. Maar misschien zaterdag een positieve test. Je bent er onbewust meestal toch veel mee bezig. Maar nog even afwachten dus. Ik ben benieuwd.

Rosita wat leuk een dagboek bij houden. Daar heb ik eigenlijk niet aan gedacht. Maar wel een erg leuk idee. Mag ik vragen wat je dan precies bij houd en op schrijft?

Ook wel leuk dat niemand het verwacht dan kun je er nog meer een verrassing van maken. Ik heb ook al zitten te denken hoe we het ooit als we zwanger zijn kunnen vertellen op een leuke manier. Mijn mama en papa worden voor de eerste keer oma en opa. Van mijn vriend zijn broer zijn net zwanger dus dat word bij hun het eerste klein kind in de familie. Ik zat aan een fotolijstje te denken met de tekst "je kan mij nog niet horen, je kan mij nog niet zien maar in februari word ik geboren". Dat vond ik er leuk. Ook rompertjes of stokjes met opa en oma altijd leuk. Maar dat zie je vaak. Dat hadden de broer van mijn vriend al. Dus niet meer zo speciaal.

San89 gefeliciteerd wat ontzettend leuk. Raar dat je dan zo'n gevoel hebt van te voren. Lief dat je collega's zo mee levend zijn, maar niet altijd handig hihi. Heb je een afspraak bij de dokter gemaakt? Verloskundige uit zoeken lijkt mij moeilijk. Heel veel succes met zoeken. Geniet ervan.
 
Terug
Bovenaan