Klaar voor de 1e..wie schrijft er gezellig mee?

Zoooo daar zijn we weer even. Drukke dagen gehad, maar net eens even bijgelezen (en nu proberen alle namen te onthouden, want terugkijken op telefoon is niet zo handig :)).

Allen: thanks voor jullie berichten dat ik niet 'zeur'. Super (!!) fijn om op dit forum alles te kunnen delen in zo'n leuke groep meiden!

San: wat fantastisch dat je zwanger bent, van harte! Heel leuk dat Patricia, Rosita en jij ongeveer gelijk lopen! Ik duim voor jullie dat alles lekker goed blijft gaan en jullie volop kunnen genieten!

Rosita: wat een leuk idee van dag dagboek! Ik houd in een app nu alleen een beetje bij wanneer ik volgens mijn laatste cycli ovuleer en wanneer we klussen. In de app kan ik overigens wel meer kwijt, dus best een geinig appje!

Lentezunke: welkom hier en super spannend voor jou ook! Nog 2 daagjes geduld en dan heb je hopelijk een positieve test in handen.

Hier zit ik inmiddels op dag 11 na de eerste dag van mij menstruatie. Volgens mijn berekeningen (en app) begin morgen dus zo'n beetje mijn vruchtbare fase (met een uitloop van 2 dagen). Ik verwacht dat ik ergens maandag of woensdag ongeveer ovuleer. Nu is het de kunst om het geen 'moeten' te laten worden vanaf vandaag... Dat vind ik toch wel een lastige want je bent er toch continu mee bezig... Hoe gaan jullie hier mee om?
 
@HDK84 Ik vind het ook lastig dat het toch een beetje ''moeten'' wordt, aan de ene kant wil ik dat niet, aan de andere kant vind ik het ook echt zonde om die dagen voorbij te laten gaan ;). Gelukkig willen we het allebei heel graag dus dat maakt het wat makkelijker!
 
Wat goed nieuws san89!  Super zeg! Echt super blij voor jullie!

Ook voor de rest die zwanger zijn. Hopelijk hebben we binnenkort allemaal een positieve test in handen.

Voor diegene die originele ideeën wilt om het te vertellen. .ik heb nog wel een idee:)

Als je het wilt weten hoor ik het graag.

Xxx
 
Clue: Dat vind ik dus ook zonde en mijn man ook wel, want we willen het allebei super graag. Maar de 'druk' haalt het spontane er wel af...
 
@HDK84 Ik ben de tweede ronde ovulatie testen van Sensitest gaan gebruiken. Ik kreeg er meer rust door omdat je je 2 vruchtbaarste dagen vind waardoor je maar een paar x 'moet' klussen. De rest van de maand kun je het gewoon door wanneer jullie zin hebben. Bij mij bleek ook mijn eisprong 6!!! dagen later te zijn dan ik dacht en dan de app aan gaf.

R1988 Ik ben nog op zoek naar een leuk idee om het aan mijn schoonouders te vertellen. Voor mijn moeder en broer laat ik een taart maken die m'n moeder volgende week mag gaan snijden. Verheug me er nu al op haha. Dus mocht je leuke ideeën hebben die je wil delen, heel graag!

 
@san89 wat fijn! Gefeliciteerd! Jij had toch ook die enorme wisselende en lange cyclussen toch? Fijn dat het bij jullie toch snel gelukt is. Ik ben nog aan het wachten... Heb wel sinds maandag zere tepels best veel afscheiding de laatste dagen maar weer niet wat ik ervan moet denken. Weet iemand wat dat kan betekenen? Kben twee  weken geleden 'ongesteld' geworden. Best weinig en eigenlijk alleen bruin slijm verlies. Pfff wat je lichaam toch rare dingen doet..
 
HDK84 het scheelt dat ik niet precies weet wanneer mijn vruchtbare dagen zijn omdat ik geen regelmatige cyclus heb. Ik merk wel dat ik meer zin in seks heb als het rond de eiersprong is. Dus dat scheelt dan is het niet zo omdat het moet. We doen het wanneer we zin hebben en niet omdat het moet. Hopelijk kun je er van genieten en denk je niet telkens ik seks omdat het moet.
<p style="text-align: left;">R1988 ik wil graag weten welk idee jij hebt om het bekend te maken. Ik ben erg benieuwd.</p>
<p style="text-align: left;">Ik wacht nog steeds met spanning af. Vandaag dag 39. Wij gaan over 2 weken op vakantie. Dus wil graag weten als ik zwanger ben ervoor. Maar nadat ik zaterdag negatief heb getest. Durf ik niet meer te testen. Bang dat ik weer teleurgesteld word. Ik heb vage klachten. Buikpijn en sochtends vlage van misselijk. Duizelig en moe. Maar dat wil niks zeggen. Helaas heb ik die klachten ook al een paar keer gehad voor mijn menstruatie.</p>
 
Patricia: ik denk dat ik dat een evt. volgende ronde (hoop niet dat die nodig is, maar toch ;)) ook maar doe. Denk dat het nu te laat is om die testen toe te passen toch?

Michelle: ik heb mijn ovulatie nog nooit echt gevoeld. Wel spannend wat jij allemaal voelt nu! Zou het? Ik zou gewoon testen denk ik; nee heb je, ja kun je krijgen ;).

Gebruiken jullie al foliumzuur trouwens?
 
Terug
Bovenaan