Klaar voor de 1e..wie schrijft er gezellig mee?

<p style="text-align: left;">@HDK84 Als ik het goed heb... Als je bij Sensitest besteld heb je het de volgende dag in huis, zou nu dan zaterdag worden. Gemiddeld is de eisprong rond de 14e dag van je cyclus maar kan zomaar een paar dagen later zijn. Je ben dus nog op tijd om te starten deze ronde. Ik ben toen ik gestopt ben met de pil gelijk begonnen met foliumzuur. Je bent natuurlijk al zwanger voordat je positief getest hebt dus dan heeft je kindje gelijk alle vitaminen enzo ter beschikking.</p>
 
Patricia: Ik ben sinds januari gestopt met de pil en eind april begonnen met foliumzuur, dus ook al even. Ik denk dat ik morgen dan toch maar ff ovulatietesten ga shoppen
 
Hoi meiden,



woww in 1 dag zoveel nieuwe verhalen!

ik moet ook iedere x opnieuw inloggen inderdaad en dat is wel errug irritant aan het worden zeg!

Een whatsapp groepje ben ik helemaal voor!!

Dat dagboek is echt leuk hoor, vandaag weer een heel stuk vol onnozele onzekerheid geschreven hahaha

ook bij de prenatal geweest vanmiddag ; dat had ik beter niet kunnen doen denk ik want ik zag door de bomen echt het bos niet meer... Allemaal super zwangere vrouwen en ik ... Tjah bij mij zie je het natuurlijk nog niet en dus had ik echt het idee aangestaard te worden enzo...



Was natuurlijk niet zo maar toch... Was een beetje te vroeg denk ik maar ik wilde gweoon even een beetje rondneuzen.

heb wel keileuke slofjes gekocht met i love opa en u love oma erop... Die willen we graag geven om het de ouders te vertellen...



nu nog de vraag wanneer, ik wil het zo graag met mijn moeder delen maar martin wil liever wachten tot na de intactheids echo ... Wat natuurlijk ook verstandiger is maar toch ... Ik weet t pas 4 dagen en ik word ni al helemaal gek!!
 
Dag dames!

San 89 gefeliciteerd!

Rosa,  lijkt me zo'n heerlijk gevoel om samen met je man een geheimpje te te hebben.

Leuk om al die ervaringen te lezen.

Ik dacht echt wat stom dat ik er zoveel mee bezig ben, maar gelukkig ben ik niet de enigste.

Heeft iemand van jullie ook altijd regelmatige cyclussen gehad en dan ineens geen menstruatie meer? Wordt er gek van. 6 mei was de eerste dag van mijn  laatste menstruatie. En nog steeds niks.. wordt er zo onzeker van

:(



Groetjes
 
Oja michelle,



Mijn bloedtest na 1 week overtijd te zijn was negatief.  Dus zwanger ben ik niet, maar wat.veroorzaakt dan die lange menstruatie.
 
Wow ineens veel reacties zeg!

Het inloggen is inderdaad super irritnt:(

@PatriciaV

Wij hadden bedacht om bij een chocolaterie een champagne fles te laten maken (dit kon bij ons) met een hun naam als embleem.  En dan roze en blauwe confetti in de fles laten doen en sokjes blauw en roze met opa en oma en als ze de fles open breken aan de onderkant komt het confetti eruit. En zit er nog een cadeautje in.

Je hebt ook puzzels met jullie worden opa en oma.

Je kan online een chocolade reep bestellen met de echo boven op

Of een choco tablet laten maken met jullie worden opa en oma.

Mocht het ons gegund zijn dan willen we nog steeds de bovenste doen bij onze ouders.

Ik hoop dat ik je een beetje heb geholpen qua ideeën.

Liefs
 
HDK84 ja ik vind het super spannend. Ik ga denk ik toch van het weekend testen hihi. Dan weten we het zeker. Ik gebruik ook vanaf de eerste dag dat ik gestopt ben met de pil foliumzuur. Ik had eerst foliumzuur van de Kruidvat. Maar daar zat van alles bij wat je niet nodig had. Dus nu die van flinndal internet site. Daar zitten echt alleen vitamines in.

Rosita echt leuk zo'n dagboek. Een goede tip.

Joy85 balen zeg dat je al zo lang geen menstruatie hebt en dan ook nog negatieve bloedtest. Heb je dit besproken met de huisarts? Ik heb nog steeds onregelmatige cyclus gehad. Dus ik weet niet waarom je opeens niet meer een regelmatige cyclus hebt.

R1988 wat een speciale ideeën zeg. Erg leuk. Hopelijk mogen we snel een positieve test in handen hebben.
 
R1988: leuke ideeën zeg!

Michelle: ik slik Davitamon compleet mama plus omega-3 visolie. Verder gewoon gezond eten en minimaal alcohol enzo. Denk trouwens dat ik daar vanaf vandaag (echt kans om zwanger te raken) helemaal mee stop, zou niet willen dat ik per ongeluk toch drink als er zo'n kleintje een start maakt.

Dat opnieuw inloggen (en steeds weer het juiste onderwerp en de juiste pagina enzo moeten opzoeken) is inderdaad bloedirritant. Vind app groep ook prima!
 
Terug
Bovenaan