Klaar voor de 1e..wie schrijft er gezellig mee?

Als iedereen die het leuk vind om hier een groeps app van te gaan maken even hun nummer achter laat maak ik een groep aan en kan ik iedereen die gezellig mee wil kletsen toe voegen :)

Liefs Patricia
 
HDK84 ja die slikte ik eerst ook. Maar mijn zusje is heel erg bezig met voeding en vitamines. Ze raadde mij de site flindal aan. ik heb zelf er niet veel verstand van. Ja het is wel dat je dan misschien een jaar of 2 geen alcohol meer kan drinken als het zwanger worden lang duurt en dan zwanger zijn. Ik drink geen alcohol dus dat scheelt hoef ik niet op te letten. Alleen op vakantie soms een cocktail, maar kan makkelijk zonder. Het inloggen is inderdaad heel vervelend. Ook staat er automatisch inloggen maar dat doet die niet op de iPad. Heel irritant.

R1988 ja super leuk. Ik houd ook niet van standaard. Ook met namen vind ik het leuk om namen te kiezen die je niet alle dagen hoort. Ik werk in de kinderopvang dus hoor veel namen voorbij komen. De namen ga je dan meteen linken aan kinderen. Dus nog moeilijker om straks een naam te kiezen. Ik ben in 21 januari gestopt met de pil. Mijn cyclus was tot nu toe 43-37 en 31 dagen. Ik zit nu op dag 39/40 en wacht nog af. Misschien van het weekend testen, maar de teleurstelling steeds vind ik erg moeilijk. Vorig weekend ook getest en toen negatief. Misschien een beetje raar maar ik had het idee dat mijn urine erg licht was in de ochtend terwijl ik dacht dat ochtend urine altijd donker is. Maar misschien maak ik mezelf gek omdat ik een positieve test wil.

PatriciadeV mag je ook in de groep als je nog niet zwanger bent?



 
@Michelle

Dat begrijp ik heel goed. Werk zelf in de kraam. Zelf hebben we al wel namen bedacht. Ik hou zelf niet van hele lange namen.. heb zelf geen makkelijke naam.

Het kan soms even duren. Bij mij was hij pas na 5 dagen positief.

Ik ben in devenbeeld gestopt met de pil. Nu weer beginnen.  Heb wel regelmatig cyclus.spannend! !

Ik heb ook gemaild.
 
iedereen bedankt voor de leuke reacties! is toch leuk dat ik het al aan jullie heb kunnen vertellen. wij willen wachten tot de eerste echo rond de 8 weken maar is wel moeilijk hoor.

jammer is dat ik mij niet zo top voel maar ik ga er niet over klagen want ik ben allang blij dat ik zwanger ben!

de eerste keer was ik ongesteld na 35 dagen daarna 89 en nu positief na 51 dagen. ik teste iedere donderdag voor de zekerheid. nu moet ik wel zeggen dat ik eerste 2 keer met action had getest en toen gisteren toch bij mij eigen dacht ik doe het testen met de kruidvat omdat ik daar zo goede verhalen over had gelezen. enige nadeel was dat ik eerst in een potje moet plassen geeft toch een hoop zooi hahaha. de clearblue was wel zenuwslopend met dat geknipper van het zandlopertje maar wel de perfecte bevestiging en rete duur hahah.

ik moet ook steeds opnieuw inloggen zit gewoon achter een pc.

ik heb ook al een idee hoe ik het ga vertellen aan mijn schoonouders: we laten bij ons een ballon van greetz bezorgen en dan hangen we onder aan de ballon de echofoto. dus wanneer ze de grote doos openmaken zien ze een blije ballon die omhoog vliegt naar het plaffon en dan hangt de echo voor hun neus. hahaha.

mijn eigen moeder is er nog niet zo mee bezig en heeft een vriend die nooit kinderen heeft gewild dus die ga ik het gewoon rustig vertellen. nou zal mijn moeder ook super blij zijn hoor maar ik wil haar niet shokkeren hahaha. en haar vriend weet ik niet hoe die reageert denk wel blij voor ons maar dat maakt mij ook helemaal niet uit en hebben ook al besproken dat wij kiezen voor kinderen en dat niet betekent dat wij de kinderen regelmatig laten logeren of hun laten oppassen want daar hebben hun niet voor gekozen vind ik.

Mijn zus is al 1,5 jaar bezig en heeft eergisteren gebeld dat ze te horen heeft gekregen dat ze pcos heeft dus wel een beetje lullig maar weet dat ze super blij is voor mij als ik het vertel alleen wonen wij 2 uur uit elkaar dus dat moeten we plannen. op haar verjaardag en die van mijn moeder ben ik als het goed is 12 weken.

heel verhaal maar moest het kwijt.
 
ow en ik vindt het ook altijd leuk om het te vertellen op de manier van een groepsfoto te maken en dan je partner de foto laten maken maar dan moet die stiekem filmen en dan zeg je met de groep dat je op tel 3 de foto maakt en dan zeg je 1, 2, 3, truusje is zwanger! en dan kan je alle reacties filmen! al vaak gezien maar blijft leuk
 
Terug
Bovenaan