Klaar voor de 1e..wie schrijft er gezellig mee?

WoW dat is een keileuk idee van die ballon van greetz!!! As je t niet erg vindt pik ik dat idee van je !!! Superleuk!!!



heb wel al slofjes gekocht maar toch...

ik ben een beetje bang dat ik toch niet zwanger ben... Weet niet waar dat vandaan komt want ik voel me echt wel zwanger maar Martin heeft me aan t twijfelen gemaakt van de week...



Heb 2 testen van Clearblue gedaan en die gaven t allebei aan, maar misschien had ik ze niet gelijk achter elkaar moeten doen maar een paar dagen ertussen ?



ik wil t dus supergraag aan m'n mams vertellen maar wat nou als ik bij de VK kom en die zegt gewoon... Euh mevrouw ... U bent helemaal niet in verwachting ...



Daar ben ik ineens echt superbang voor!!

wat moet ik nou doen....
 
Rosita: snap dat je het moeilijk kunt geloven, je bent natuurlijk zo blij en dat maakt je bang dat je toch opeens wordt teleurgesteld. Wanneer moest je naar de VK? En anders gewoon nog een testje (3x is scheepsrecht!).
 
R1988 oh wat een leuk en zwaar werk in de kraamhulp. Dan zie je ook veel namen voorbij komen idd hihi. Dan toch maar nog een keer testen van het weekend wie weet. Ik heb de testen van de action, maar dat zal niet veel uit maken denk ik. Een test is een test.

San89 wat een leuk idee met die ballon. Wat speciaal zeg. Ja zo'n foto super grappig, maar dan moet je met iedereen op de foto. Vaak gaat het spontaan een foto maar dan moet het gepland zijn. Wel erg leuk maar ik denk dat ik het niet voor mij kan houden. Dat ik ga lachen waardoor ze denken waarom doe je zo gek hihi. Wat erg voor je zus. Meestal begrijpen ze het wel, maar voelt het voor hun misschien wel even vervelend, maar zullen ze dat niet laten merken. Nooit leuk als je zoiets te horen krijgt.

Rosita24 je kunt het altijd aan je mama vertellen. Ik zou het namelijk ook zeggen als ik een miskraam heb, maar dit is helemaal aan jou. Ik zou het wel fijn vinden als ze het dan ook weet en mij kan steunen. Maar dan wel echt alleen mijn ouders en mijn vriend zijn ouders. Ik denk dat je die onzekerheid hebt omdat je nog niks hebt gezien. Probeer jezelf niet te druk te maken. Je kunt altijd nog testen hihi.

 
Hoi allemaal,

@ Rosita, je mag echt wel aannemen na 3 positieve testen dat het je zwanger bent, maar als je echt niet gerust erop bent gewoon de VK bellen en de situatie uitleggen wellicht kunnen zij je hierin gerust stellen.

@R1988 Wat super fijn dat jullie al wat namen hebben, dat vind ik dus echt zo lastig, het is voor het hele leven van je kindje he.

Wat ik graag even met jullie wil delen: Ik ben dus toch ook zwanger, gisteren dacht ik dat ik blaasontsteking kreeg, vandaag bleven de klachten aanhouden en ik dacht daar ga ik niet het weekend mee in, dus toch maar naar de huisarts die hebben voor de zekerheid ook maar een zwangerschap test erbij gedaan (gezien mijn vorige ervaringen) en ja hoor hoewel het 1 dag voor NOD was ... een positieve test! We zijn er zoooo blij mee, hopelijk blijft het nu wel goed gaan, maar daar ga ik gewoon wel van uit. Ik weet uiteraard dat het ook anders kan gaan, maar daar probeer ik me niet te veel mee bezig te houden.

Volgens eigen berekening ben ik dan rond 3 maart uitgeteld.

Groetjes en hopelijk heel snel nog meer zwangere!

 
Wat een stilte hier ineens ;)

Ik wil Rosita24 en MichelleN nog even bedanken voor de lieve reacties ruim een week geleden. Dat deed me heel erg goed!

Alle zwangere dames gefeliciteerd!! Echt super goed nieuws! San89 jij geeft me ook weer een beetje hoop dat het ook met een lange cyclus toch mogelijk is!

Hier dag 75 en nog steeds niks... :( Kan soms wel janken. Ik ben nu 3 weken aan het temperaturen maar kan er nog niet veel regelmaat uithalen. De eerste week ging m'n temp alle kanten op, toen ineens een dip van 36,20. Daarna bleef het redelijk stabiel, zo rond de 36,4/36,5. Maar vandaag weer een dip van 36,20. Zo'n dip kan blijkbaar van alles betekenen (eisprong, innesteling, naderende menstruatie) maar kan het bij mijn cyclus geen plaats geven.

M'n borsten zijn sinds een tijdje wel echt duidelijk wat voller. Ik voel ook regelmatig lichte steken. Kan dat ook van het ontpillen zijn? (verder voel ik continu ook nog allerlei andere dingen, maar dit is wel echt duidelijk)

Me aansluiten bij de whatsapp groep lijkt me echt heel fijn, maar ik denk dat ik het niet moet doen omdat ik er dan nóg meer mee bezig ben. Heel jammer, maar ik moet mezelf hiertegen 'beschermen' :) Hopelijk kijken jullie hier ook nog wel eens hihi
 
<p style="text-align: left;">@anna311 ik kijk nog regelmatig op het  forum alleen reageer ik niet snel meer. Mijn eerste menstruatie na stoppen met de pil duurde bijna 100 dagen dus het is vrij normaal. Ik heb nog steeds geen regelmatige cyclus maar ze zijn wel een stuk korter geworden(35-42 dagen) ik snap je frustratie. Ik voelde ook vanalles maar hoort allemaal bij het ontpillen waarschijnlijk. Als je het toch niet vertrouwt kun je altijd een test doen. Ik heb besloten het nu meer los te laten en gewoon geregeld te vrijen mits we zin hebben en we zien wel....binnenkort vakantie ff lekker genieten. Een goede vriendin van me bevalt elk moment dus kan binnenkort maar haar mupke gaan knuffelen en ik verheug me daar ook op. Is ook stuk afleiding.</p>
 
Vreemd..nu alweer ongesteld geworden na net geen 3 weken na de vorige 'ongesteldheid' . Wel behoorlijk wat puistjes geen gevoelige borsten of tepels zoals de vorige  keren. Heb er nu wel veel last van. Hevige buikkramp en vloei veel. Heb idee dat ik nu pas weer mn echte ongesteldheid  terug heb en het ontpillen is afgelopen...
 
Hai meiden,

Kom weer even kijken hoe het hier gaat. Heb de laatste weken wat afstand genomen omdat ik een beetje in de knoop zat waarom het toch niet lukte. Inmiddels zijn we dus al sinds september bezig.

Afgelopen maandag was mijn NOD en was al wat dagen misselijk. Maandagochtend een test gedaan, negatief. Gisteren nog geen menstruatie en dus s'avonds weer een test gedaan, weer negatief. Tot nu toe nog steeds geen menstruatie, wel lichte steken in mijn onderbuik (rechts), moe en misselijk bij vlagen.

Durf en wil niet hopen maar doe dat ongemerkt toch. Wordt er best wel onzeker van :(
 
Terug
Bovenaan