Klaar voor de 1e..wie schrijft er gezellig mee?

Hoi meiden,

ik wil wel graag mee schrijven. Ik ben Sunny, 26 jaar en ben vorig jaar getrouwd. We willen ook graag een gezin stichten en zitten nu in de tweede ronde voor ons eerste kindje dus. Ik verwacht as zaterdag 2 juli ongesteld te worden, tot nu toe nog geen voortekenen maarja, dat kan nog komen. Ik heb wel een wat zwaar apart gevoel in mijn onderbuik, droom heel levendig en scherper reukvermogen.

ik heb niet alles terug gelezen want dat is nogal wat pagina's maar voor iedereen veel succes toegewenst!

liefs
 
O ja, voor de zwangeren onder ons.. Gefeliciteerd! Ik hoop dat jullie het gaan geloven en er van kunnen genieten.

ik heb trouwens een 'klacht' ingediend via de mail. Dat eeuwige inloggen moet toch niet kunnen, ik word er nu al knetter van;)

fijne avond nog!

 
<p style="text-align: left;">Hoi lieve dames,</p>
<p style="text-align: left;"></p>
<p style="text-align: left;">ik schaam me dood dat ik zo lang niet geweest ben !! Ik moet eerlijk zeggen dat ik helemaal Koekkoek werd van dat inloggen en omdat we met een paar meiden van hier inmiddels een whatsapp groepje hebben is dat al heel druk zegmaar.</p>
<p style="text-align: left;"></p>
<p style="text-align: left;">toch ben ik jullie niet vergeten en wilde oke eer even wat laten horen :</p>
<p style="text-align: left;"></p>
<p style="text-align: left;">@sunny welkom hier meis! Leuk dat je meeschrijft , je zegt dat jullie in de 2e ronde zitten dus dat is spannend! Ben je hiervoor aan de pil geweest oid? Ivm ontpillen....</p>
<p style="text-align: left;">heel veel succes in ieder geval, maak je niet te druk en geniet er lekker van!</p>
<p style="text-align: left;"></p>
<p style="text-align: left;">@Lilyp hoi meis , wat naar voor je dat het maar niet wil lukken zeg. En ik kan me eig best goed voorstellen dat je dan even afstand neemt ... Al die 'jippie ik ben zwanger' berichten de laatste tijd ... Ook al gun je het ons van harte is dat voor jou gewoon om gek van te worden... Je gaat aan jezelf en aan de toekomst twijfel en dat snap ik wel!</p>
<p style="text-align: left;"></p>
<p style="text-align: left;">je bent nu vanaf sept bezig toch?  En je NOD was afgelopen maandag? Als je dan in verwachting bent zou je nu wel positief moeten testen ... Tenzij je cyclus heel onregelmatig is ... Welke test gebruik je ? Ik had die van Clearblue met wekenindicator en die teste 3 dagen na NOD positief ...</p>
<p style="text-align: left;"></p>
<p style="text-align: left;">Ik hoop zo voor je...</p>
<p style="text-align: left;">@anna311 he verdorie meis ... Ik blijf het zo oneerlijk vinden dat de 1 binnen no-time zwanger is terwijl de ander er veel moeite voor moet doen...</p>
<p style="text-align: left;"></p>
<p style="text-align: left;">Die lange cyclussen zijn ook verschrikkelijk zeg.. Als je nou tenminste iets zou weten .... Ik kan niet echt iets doen maar ik wil dat je weet dat ik aan je denk!</p>
<p style="text-align: left;">xxx Rosita</p>
<p style="text-align: left;"></p>
<p style="text-align: left;">p.s. Ik twijfel niet meer aan m'n zwangerschap inmiddels ... We hebben het afgelopen week aan de ouders verteld ... T was zo mooi ...
 
Hoi Rosita,

haha dat jullie whatsapp groepje aardig druk is, dat geloof ik meteen. Wel leuk dat jullie steun aan elkaar hebben en soms even jullie hart kunnen luchten. Ik merk nu al dat mijn man er ... Anders mee bezig is dan ik. Zeg maar gerust minder intensief. Ik ben afgelopen jaren wel aan de pil geweest (verschillende soorten), implanon gehad, spiraal gehad maar de hormonen en ik is geen goede combinatie. Dus sinds iets van anderhalf jaar alleen rubbertje en nu dus voor de 2e maand zo.

Het is zo rot voor alle meiden die lang bezig zijn dat andere meiden zomaar pats boem zwanger lijken te zijn. Zo oneerlijk al ben je heus wel blij voor de ander. Ik ken ook meerdere meiden die al heel lang bezig zijn maar dat gaat je niet in de koude kleren zitten. Sterkte
 
Rosita, mijn cyclus is altijd heel regelmatig 27/28 dagen. Heb nu nog steeds geen menstruatie en maandag was inderdaad mijn NOD. Lees op internet ook wel vrouwen die pas na 1 week positief testen dus mijn hoop ik nog niet volledig verdwenen.

Zondag maar weer testen als ik nog geen menstruatie heb..

Hoe heb je het verteld?
 
Hoi meiden.

Ik ben merel 23 jaar oud. Mijn vriend en ik zijn nu bezig voor de eerste ronde. Dus heel spannend allemaal. En leuk dat we het er hier over kunnen hebben. Ik zit nu op dag 22. Dus nog een paar dagen wachten om te kunnen testen. Wie lijkt het leuk om ook een Groeps whats app te hebben om te kunnen kletsen?



groetjes
 
Hallo meiden,

Mijn vriend en ik zijn deze maand begonnen met klussen. Ik ben al vanaf december gestopt met de pil, wilde eerst een half jaartje ontpillen voordat we echt zouden beginnen. En nu is het dan eindelijk zo ver! Ik lees net dat er een whatsapp-groep is, daar zou ik ook graag mee willen kletsen. Hoe kan ik mij hiervoor aanmelden?

Groetjes
 
Terug
Bovenaan