Klaar voor de 1e..wie schrijft er gezellig mee?

@zijdebloem of we maken een nieuw groepje?

Moeten we alleen even nummers uitwisselen. Misschien via de e-mail of jullie moeten het niet erg vinden of je nummer hier in te zetten?

Ik hoor het wel.



Groetjes
 
@Mereldegroot

Goed idee! Misschien is het inderdaad een beter idee om een nieuwe whatsapp-groep te starten. Zijn er nog meer dames die dit leuk vinden? Het is helaas veel gedoe om steeds in te loggen op deze site...

Ik ga even uitzoeken of het ook mogelijk is om een privébericht te sturen via dit forum. En anders kunnen we de nummers mailen naar één emailadres zodat diegene een groep kan aanmaken.

Groetjes!
 
@ zijdebloem

Volgens mij kan dat niet iemand een privé bericht sturen.

Maar anders sturen de meiden die mee willen doen hun mobiele nummer naar mijn e-mail.

Dat is: merel_de_groot@hotmail.com



groetjes
 
@mereldegroot

Leuk! Ik stuur je zo een bericht :)

<span style="color: #000000; font-family: ProximaNovaA-Regular, Helvetica, sans-serif; font-size: 15px; line-height: 1.5; background-color: #f6f6f4;">@Sa1807  Wij spraken elkaar een tijdje terug via dit forum. Jij ging ook rond de maand juli beginnen met 'klussen'. Vind je het ook l</span><span style="color: #000000; font-family: ProximaNovaA-Regular, Helvetica, sans-serif; font-size: 15px; line-height: 1.5; background-color: #f6f6f4;">euk om een whatsapp-groep te hebben met andere aanstaande moeders? Dan kun je mereldegroot een mailtje sturen! </span>

Ik hoop dat veel dames zich aanmelden, zodat we veel ervaringen kunnen uitwisselen!

Liefs
 
Pff rare tekens in mijn bericht zie ik... Probeer het even opniew:

@mereldegroot

Leuk! Ik stuur je zo een bericht

@Sa1807  Wij spraken elkaar een tijdje terug via dit forum. Jij ging ook rond de maand juli beginnen met ‘klussen’. Vind je het ook leuk om een whatsapp-groep te hebben met andere aanstaande moeders? Dan kun je mereldegroot een mailtje sturen!

Ik hoop dat veel dames zich aanmelden, zodat we veel ervaringen kunnen uitwisselen!

Liefs
 
Even een update vanuit mijn kant.

Vandaag is dag 89 van m'n 2e cyclus. Ik weet niet precies wat, maar er gebeurt in ieder geval iets! Gisteravond een beetje lichtroze afscheiding. Ook vandaag weer een klein beetje (licht)roze en bruinverlies. Het is echt minimaal, maar het is er wel degelijk. Vanmorgen ook ineens jeukende tepels. Verder ook nog steeds krampjes/steekjes, maar dat heb ik al wékenlang (net zoals nog veel meer andere kwaaltjes).

Ben ik ongesteld (aan het worden)? Of kan ik ook denken aan een zwangerschap? Ik vind het heel spannend!!
 
Hoi allemaal!

Ik zou ook erg graag mee willen schrijven. Ik heet Stefanie, 25 jaar en ik ben getrouwd sinds ruim een half jaar, waarvan 7 jaar samen.

Mijn man en ik willen graag kinderen en zijn ook net begonnen. Ik ben gestopt met de pil begin juni.  Ik dacht per 5 juni, dus nu de eerste ronde. Ik vind het erg spannend en stiekem hoop ik dat het niet lang zal duren. Ik heb clearblue ovulatietesten gebruikt en ik kreeg daarbij op dag 19 (23 juni) een lachebekkie. Toen was ik dus maximaal vruchtbaar en hebben we gemeenschap gehad.

Ik ben nu echter nog steeds niet ongesteld maar ik wel last van vermoedheid en regelmatig kramp/pijn in mijn buik.

Vorige week heb ik bruine afscheiding gehad, wat voor mijn gevoel soms net wat rozig leek en twee dagen tijdens plassen heel donker wat bloedverlies gehad. Nu gebeurd er niks meer maar wel witte afscheiding hier en daar.

Ik heb inmiddels getest met clearblue maar gaf negatief aan. Ook al gebeld met huisarts maar die gaf aan dat ik nog geen bloedtest mag doen maar dat ik moet afwachten. Enne.... dat vind ik echt lastig. Aan de ene kant wil ik ongesteld worden maar aan andere kant weer niet. Kortom, ik wil zo graag zekerheid.

Ik hoop dat jullie me op willen nemen in de praatgroep en wie weet reageert hier iemand op mijn berichtje.

Liefs Stefanie



 
Hoi iedereen!

Poosje afwezig geweest hier omdat ik het te druk had met werk en ook niet teveel wilde focussen op het hele zwanger worden. Het was ons doel om alles zo natuurlijk mogelijk, zonder druk te laten verlopen.

... Dat is gelukt! Gisteren was mijn NOD en normaal merk ik twee dagen van tevoren echt wel dat ik ongesteld word (oud bloedverlies) maar nu nergens last van gehad. Ook gister de hele dag niets. Ik zocht er nog niet heel veel achter want ik had niet de 'typische' zwangerschapssymptomen, sterker nog - ik had helemaal nergens last van, maar ik vertrouwde het toch niet helemaal.

Gisteren in de avond en vanochtend maar getest (in totaal drie tests) en ja hoor, alle drie de tests positief! De eerste afspraak met de verloskundige staat inmiddels. 16 augustus voor de eerste echo. Man wat spannend.
 
Terug
Bovenaan