Klaar voor de 1e..wie schrijft er gezellig mee?

Hoi.

Mag ik mij hier ook melden?

ik las dat er een app groep was. Is dexe nog steeds aanwezig? Mij lijkt mij dat leuker. Maar in ieder geval.

Nooit gedacht hier te zijn omdat een kindereens van mijn kant nooit vanzelfsprekend was. Maar affijn hier ben ik :)

deze maand de tweede ronde. Afgelopen vrijdag zou mijn NOD zijn. Maar kon niet wachten dus ik heb getest. Negatief.

Maar nu dus vandaag de 4e dag en nog steeds niks. Voel mij niet raar ofzo. Dus ik denk dat moeder natuur mij even terug pest voor de jaren dat ik heb lopen schreeuwen dat ik er geen 1 wilde.

Maar toch stiekem een beetje hoop.

Als ik het morgen niet wordt wil ik woensdagochtend weer testen.
 
@ Kenikela:
Dankje.
Mijn tip is: Voel zelf aan je baarmoedermond!Deze is zeer toegankelijk wanneer je vruchtbaar bent en is zeer 'strak' indien niet. Ook heb je dan zeer elastisch slijm(vergelijkbaar met eiwit).

Ik heb/had een heel onregelmatige cyclus van tussen 27 tot 35 dagen, dus ik dacht dat het heel moeilijk ging zijn om te weten wnr mijn eisprong is. Maar ik heb gewoon zelf gevoeld.

Mijn vriend kwam zondag terug van Amerika en wij hebben die dag gemeenschap gehad. Mijn baarmoedermond was open en ik had dat eiwit achtige slijm!

@ Steef Peet
Ik zou gewoon gemeenschap hebben wanneer jullie zin hebben op regelmatige basis. Ik denk persoonlijk dat het meer stress met zich meebrengt als je enkel rond de ovulatie gemeenschap hebt. Het moet plezant blijven, en zoals je zegt het op een leuke manier proberen. :)

Ik heb dat ook gelezen dat het niet nuttig is om elke dag te proberen maar beter om de 2 dagen omdat het zaad dan kwaliteitsvoller is.

Wij hebben ook niet echt het meest vruchtbare standje gekozen, maar gewoon onze gevoelens en inspiratie op dat moment laten spelen. Wel heb ik na de zaadlozing op mijn rug gaan liggen met een kussen er onder.  En ik ben zwanger geraakt :)

@ Anne dee
Spannend!! :)

succes iedereenn!!!!
 
Vandaag de 5e dag over NOD

ik heb niet het gevoel dat ik zwanger ben.

Heb wel wat grotere borsten en al sinds het weekend het gevoel dat ik ieder moment ongi moet worden.

Maar waarom blijft die ongi dan uit.

Vind het heel spannend allemaal. :( wat is dat wachten verrot zeg.
 
Ik heb een onregelmatige cyclus. Afgelopen december met de pil gestopt. Zit nu op dag 33. Heb sinds afgelopen donderdag pijnlijke/gevoelige en gespannen borsten en tepels, last van puistjes en een ongi gevoel. Vandaag test gedaan maar helaas negatief. Wachten is idd niet leuk en ik vind het frustrerend dat je lichaam zo'n signalen aangeeft, maar er gebeurt niks. Dacht na de laatste keer dat het nu wel klaar was en de hormoonhuishouding weer beetje op orde was gekomen maarja...we wachten maar weer af.
 
Hier geen goed nieuws. Ongesteld geworden... We gaan nu de derde ronde in.

Hier maar meteen ovulatietesten besteld... Omdat we weer een ronde verder gaan even iets meer hulp.. :)

 


Hoi ik ben Rachelle en ben nieuw op de forum ik word volgende week 23 jaar en mijn vriend is 26 ik heb vorig jaar augustus mijn mirena laten verwijderen na een jaar met buikpijn te hebben gelopen en heb sinsdien niks meer kwa anticonceptie gebruikt nu zijn wij sinds 5 maanden bezig voor ons 1e kindje en mijn cyclus varieerd tussen de 30 en 32 dagen ik ben net 30 juli ongi geworden en is nu al weer over nu heb ik op mijn app staan dat ik ongeveer 16 augustus mijn ei zal moeten krijgen dus dat word klussen en hopelijk een mooi verlaat verjaardags cadeautje voor mij en mijn vriend



Ik blijf jullie volgen de dames die zwanger zijn gefeliciteerd en die nog niet zwanger zijn succes
 
Welkom Rachelle! Spannend zeg! Succes en hopelijk is het raak!

Ik ben vandaag ongesteld geworden. Gisteravond al kleine bloeding en bruine afscheiding en buikkrampen. Uiteindelijk cyclus van 36 dagen gehad. Hopelijk blijft mijn cyclus zo om en nabij de 35 dagen maar daar komen we de volgende maand wel achter. Ik heb ovulatietesten liggen, maar ik twijfel of ik deze ga gebruiken. Ik wil er eigenlijk niet teveel mee bezig zijn en rond de mogelijke eisprong wel bewuster seksueel actiever te zijn (om de dag vrijen).
 
Terug
Bovenaan