Klaar voor de 1e..wie schrijft er gezellig mee?

DeesjeP dat is balen zeg volgende ronde beter ik heb er ook al aan gedacht om ovulatie testen te gebruiken maar als het deze maand nog niet raak is haal ik ze ook maar in huis ik loop al iets van 2 maand met buikkramp onder in mijn buik ben er vorige maand voor in het ziekenhuis geweest hebben ze een vaginale echo gemaakt en daar was niks op te zien en ze kon de pijn ook niet verklaren wel zag ze dat ik net mijn ei had gehad dus dat werkt allemaal. Zijn er nog andere meiden die bijna elke dag met buikpijn kramp gevoel lopen?



Ik probeer ook niet te veel bezig te zijn met zwanger worden maar vind het zo lastig



Hihi
 
Heb nog steeds buikpijn een opgeblazen gevoel, Hoofdpijn en last onder in mijn rug ondanks dat ik wel ongi ben geweest heb 3 dagen veel helder bloed gehad en 2 dagen klein beetje bruinig (sorry voor mijn vieze praat) :) en toen was het weg. Maar omdat ik zoveel klachten heb voor mijn gevoel toch een test gedaan van de action en die gaf negatief aan.nu kan ik het wel los laten en door met ronde 5 ben nu op dag 9 van mn cyclus dus moet nog ff 2 weken wachten tot ik 16/08 mijn ei ongeveer kan verwachten.
 
Hoi allemaal!

Mijn vriend en ik zijn sinds 30 juli gestopt met de pil. Na mijn stopweek niet meer gestart met een nieuwe strip. Heb sindsdien veel klachten als misselijkheid, hoofdpijn, krampen in onderbuik en ontzettend moe. Afkicken van de pil misschien?

Ik lees graag mee hier
 
Welkom nieuwe meiden!

@ Anja spannend..! hopelijk krijg je gauw een positieve zwangerschaps test in handen.

@ Jesseke 2512 ik denk dat je inderdaad aan het ontpillen bent, hopelijk krijg je gauw je eigen menstruatie terug en dat je kunt gaan kijken wanneer je vruchtbare dag is, iig succes en hopelijk is het gauw raak.

Ik ga morgen ochtend de HA maar weer bellen en uitleggen dat de buikpijn nog steeds niet weg is maar dat ik wel gewoon iedere maand mijn ei krijg en ook gewoon elke maand mijn regels krijg, maar dat ik toch verder onderzocht wil worden.

Wordt er toch wel een beetje bang van brr :s

 


Rachell, hoop dat de dokter je wat meer duidelijkheid kan geven.

Heb net een test gedaan die was negatief, dus nu maar afwachten wanneer mijn menstruatie komt
 
<div class="reply-wrapper" style="box-sizing: border-box; margin: 0px; padding: 0px; color: #000000; font-family: ProximaNovaA-Regular, Helvetica, sans-serif; font-size: 12px; -webkit-tap-highlight-color: rgba(0, 0, 0, 0); -webkit-text-size-adjust: 100%; background-color: #f6f6f4 !important;">
<div class="odd bbp-parent-forum-1000000 bbp-parent-topic-5695269 bbp-reply-position-13 user-id-626821 post-5696048 reply type-reply status-publish hentry" style="box-sizing: border-box; margin: 0px; padding: 10px 15px; overflow: visible; height: auto; width: 353px; position: relative;">
<div class="bbp-reply-content" style="box-sizing: border-box; margin: 0px; padding: 10px 0px 20px; clear: both;">
<p style="box-sizing: border-box; margin: 0px 0px 1em; padding: 0px 0px 12px; font-size: 15px;">Hoi meiden!</p>
<p style="box-sizing: border-box; margin: 0px 0px 1em; padding: 0px 0px 12px; font-size: 15px;">wat spannend allemaal en leuk om het met elkaar te kunnen delen:)</p>
<p style="box-sizing: border-box; margin: 0px 0px 1em; padding: 0px 0px 12px; font-size: 15px;">Ik zit ook in mijn eerste ronde ben 11 juli gestopt met de pil( heb hem 1 jaar geslikt). 28 juli heb ik mijn eisprong gehad (ovulatie test) was wel benieuwd of mijn eisprong terug was, gelukkig wel en hebben die dag ook ons best gedaan ;)</p>
<p style="box-sizing: border-box; margin: 0px 0px 1em; padding: 0px 0px 12px; font-size: 15px;">Nu heb ik sinds 2 juli (5 dagje na mijn ei) tot op heden last van menstruatieachtige krampen en steekjes die door de dag heen komen en gaan, heel vreemd want als ik mijn oude cyclus weer zou oppakken zou ik pas 11 a 12 juli ongi moeten worden. Daarnaast kreeg ik van de week ook aanvallen dat ik het heeel heet krijg en soms juist weer koud, slaap onrustig veel wakker heftig dromen, 2 dagen flinke hoofdpijn, weinig eetlust ect.</p>
<p style="box-sizing: border-box; margin: 0px 0px 1em; padding: 0px 0px 12px; font-size: 15px;">Ben bang dat ik toch ondanks maar 1 jaar de pil geslikt te hebben goed last heb van het ontpillen  ook al hoop ik natuurlijk stiekem dat het de eerst ronde al raak is </p>
<p style="box-sizing: border-box; margin: 0px 0px 1em; padding: 0px 0px 12px; font-size: 15px;">zijn er meiden die hier ook ervaring mee hebben dat ze toch wel of niet zwanger waren met deze symptomen?</p>

</div>
</div>
</div>
<div class="reply-wrapper" style="box-sizing: border-box; margin: 0px; padding: 0px; color: #000000; font-family: ProximaNovaA-Regular, Helvetica, sans-serif; font-size: 12px; -webkit-tap-highlight-color: rgba(0, 0, 0, 0); -webkit-text-size-adjust: 100%;"></div>
 
Hoi meiden

Sorry ging duidelijk iets mis bij t verzenden van mijn bericht :) hopelijk is het nu wel te lezen.

En wat leuk om in deze spannende tijd dit met jullie te kunnen delen!!

Ik ben 11 juli gestopt met de pil en zit nu in mijn eerste ronde. Ik was nieuwschierig of ik na 1 jaar de pil de slikken weer een eisprong zou krijgen en ja hoor :) heb met een ovu test gemeten dat ik 28/29 juli met eisprong heb gehad:) en hebben ons best gedaan ;)

Nu zit ik alleen met het volgende, 5 dagen na mijn eisprong tot op heden heb ik last van menstruatieachtige steekjes en krampjes rond mijn onderbuik en liezen die komen en gaan door de dag en heb ik sinds een week last van veel wakker worden, hitte aanvallen uit t niets, hoofpijn en Ohja behoorlijk prikkelbaar ;) als ik mijn oude cyclus voor de pil weer zou hebben zou ik 11/12 juli weer ongi moeten worden. met namen de menstruatieachtige steken 5 dagen na mijn ei zijn voor mij heel nieuw. Ben 4 jaar geleden ook gestopt met de pil tot een jaar terug. Ik kreeg voorheen altijd hooguit 6 uur voor mijn menstruatie last.

Ben bang dat ik behoorlijk last heb van ontpillen ondanks een jaar de pil geslikt te hebben maar hoop stiekem natuurlijk dat het gelijk raak zou kunnen zijn :)

ik vind het fijn om dit te kunnen delen en ben heel benieuwd of er mensen zijn die deze symptomen herkennen.
 
Terug
Bovenaan