Klaar voor de 1e..wie schrijft er gezellig mee?

Nou ik heb de HA gebeld en die zijn tot 28/8 gesloten!! :( wegens vakantie nu kan ik wel naar een waarnemende arts maar.. wil gewoon bij mijn eigen dokter omdat die van mijn probleem weet. dusss moet ik nog 3 weken wachten pffff !! nja dan maar verheugen op dat mijn ei komt en dan flink gaan klussen met mijn mannetje en hopen dat het ronde 5 wel raak is :)
 
gebruiker 680257 wat leuk dat je komt mee kletsen en wat spannend hé wanneer is je NOD?? alleen die tijd in onzekerheid zitten op t wachtbankje...is zo zenuwslopend en vooral omdat je iets graag wilt! hopelijk komen jou klachten van het zwanger zijn en niet dat je aan het ontpillen bent..!

En hou ons op de hoogte :)
 
Hoi Rachelle

dankje voor je reactie, ben even een paar van je berichten gaan lezen:), zie dat je al een tijd rond loopt met buikpijn wat vervelend!! Is t ook te vergelijken met menstruatiepijn of meer je darmen?

Zie net dat ik een behoorlijk onpersoonlijk gebruikersnaam heb ;) weet alleen niet hoe ik dit aanpas heb me vandaag voor het eerst aangemeld. Maar ik heet Sabine :). als mijn cyclus zoals voor de pil zou zijn zou ik a.s donderdag ongi moeten worden,had altijd netje een cyclus van 28 dagen.

Ja onwijs spannend!! Voel vanalles maar wil er ook weer niet te veel mee bezig zijn ookal is dat erg lastig. Vind het fijn om op deze manier te kunnen delen en misschien herkenning te vinden.
 
Hoi sabine..

Mijn pijn is idd een beetje te vergelijken met menstruatie pijn van die irritante steekjes en dat dan de hele dag door. als ik bij mezelf aan mijn baarmoedermond voel en een beetje pers doet dat ook wel pijn dus weet ik niet zo goed wat ik er van moet denken..



hopelijk is jou berekening goed en is jou NOD as donderdag oeeeh spannend..



Zelf vind ik het ook erg lastig om niet te veel bezig te zijn met het zwanger worden maar die wil is zo groot!! Het is idd heel fijn om zo ervaringen te kunnen delen met andere aanstaande mama's en lekker je hart te kunnen luchten. ;)



 
3 weken is erg lang Rachelle , hoop dat de klachten niet die 3 weken nog aanhouden.

Gezellig Sabina dat je ook mij schrijft. Zit zelf nog vol spanning te wachten op mijn menstruatie wordt er wanhopig van.
 
hoi Rachelle

he wat vervelend zeg dat je geen antwoord hebt op wat het kan zijn heel frustrerend!! heb net voor de zekerheid ook maar even geprobeerd wat jij zei omdat ik nu ook al een week last heb van krampjes en steken maar voelde geen pijn. Voor mij is t ook voor t eerst dat ik hier last van heb. Heb wel sinds vandaag t idee dat mijn borsten wat opgezet zijn alsof er vocht in zit hihi maar verder niet gevoelig of pijnlijk. Ja heel lastig, ben natuurlijk pas net begonne maar droom er al van sinds mijn 21ste ben inmiddels 28;) in welke ronde zit jij?

Hoi anja

Ohh wat spannend wanneer is of was je nod sorry lees beetje te veel berichtjes de laatste dagen ;). Ja morgen word een spannende dag, droom af en toe al beetje te ver weg in mijn gedachtes. :) dan denk ik nee Sabine niet doen daalijk word t een onwijze teleurstelling. En soms ben ik er ook weer heilig van overtuigt dat ik elk moment ongi ga worden, lekker verwarrend!!
 
<p style="text-align: left;">Hoi Sabine, mijn nod was zaterdag nu dus 4 dagen overtijd. vanochtend nog een test gedaan weer negatief en aan mijn lichaam te voelen zal mijn menstruatie snel komen, al heb ik al 4 dagen last van mijn rug en buik. is echt frusterend dat wachten</p>
 
Terug
Bovenaan