Klaar voor de 1e..wie schrijft er gezellig mee?

Hoi! Mijn naam is Laura en ben 23 jaar. Ben in september 3,5 jaar samen met de allerliefste vriendje! Vorig jaar stopte ik met de pil en toen stopte alles met werken. PCOS, in een heftige vorm. Natuurlijk zwanger worden was heel nihil. Toch is het tegendeel bewezen, ik ben bijna 10 in verwachting van ons eerste kindje! Zo spannend allemaal! 24ste de eerste afspraak bij de verloskundige. Zit op een grote roze/blauwe wolk, en kom daar voorlopig niet meer van af! :)
 
<p style="text-align: left;">helaas ben vanmorgen toch ongesteld geworden :( wel netjes op tijd maar wel jammer dat ik zon last heb van het ontpillen, niet wetende hoe lang die klachten aan zullen blijven houden. Is wel ff een teleurstelling maar ga snel maar weer met goede moed de volgende ronde in :)</p>
 
Hoi anja ohhh wat spannend hoop voor je dat het weg blijft!! En dat je nog niet genoeg hcg hebt ontwikkeld!!  In welke rond zit je ?



Hoi lauwterd gefeliciteerd!! En wat super dat het ondanks pcos toch gelukt!! Geniet ervan !!!
 
<p style="text-align: left;">Laura, gefeleciteerd geniet ervan</p>
<p style="text-align: left;">Sabine, dat is balen. Op naar de volgende ronde. Dit is de eerste keer dat ik zonder pil ongesteld moet worden, ben al een keer eerder gestopt met de pil toen duurde het niet zo lang voor ik ongesteld werd.</p>
 
Hee anja ja 3 weken is erg lang pff maar ben bang dat ik die pijn nog wel 3 weken hou :( lig nu ook weer met buikpijn op de bank en heb een beetje gegooglet naar wat mijn symptomen zijn en komen ook redelijk veel overeen met Endometriose (dit zijn verklevingen in, of eierstokken baarmoeder of darmen) dus als de huisarts weer terug is ook daar maar even over hebben en uitsluiten.

Ben benieuwd wanneer jij dan ongi word.

Sabine; wat jammer dat je gewoon ongesteld bent geworden! Balen maar op naar de volgende ronde dan! Ik wil ook al vanaf jong een kindje (18) en word morgen 23. vanaf april zijn wij gestart voor ons eerste baby'tje en zitten nu in ronde 5 alweer.

Hoi Laura, Van harte gefeliciteerd     wat mooi dat jij ondanks jou PCOS toch in verwachting bent van een mooi wondertje! Ik wens jou veel geluk en geniet van het kleintje in je buik.

 
Aah anja wat balen zeg!! Maar met volle moed naar de volgende ronde.!

Laura wat lief! dankjewel het komt vast en zeker goed.! We geven nooit op!!

Wat ik wel heb ontdekt is dat mijn vagina helemaal opgezet is van binnen en dat mijn baarmoedermond pot dicht zit terwijl ik bijna mijn ei zou moeten krijgen haha mijn vriend voelt het ook wel dat het allemaal een beetje strakker zit en allemaal kleine steekjes in mijn buik.

Maaar we wachten maar gewoon af..!!
 
Terug
Bovenaan