Klaar voor de 1e..wie schrijft er gezellig mee?

Ik zit nu bijna op een cyclus van 49 dagen. Mijn eerste pilloze cyclus en ik vind het zo spannend. Al twee testen gedaan, maar waren beide negatief. Al een week gevoelige borsten wat normaal voor mij een teken is dat ik ongesteld zou moeten worden, maar nog steeds niks. Ik vind het maar niks zo dat wachten. Ik ben niet zo geduldig als dat ik eerst dacht hahaha
 
<p style="text-align: left;">Eva97 wat spannend zeg!! hopelijk is het gelijk de 1e ronde raak en anders ben je aan het ontpillen en dat jou menstruatie niet lang op zich laat wachten.</p>
<p style="text-align: left;">En leuk dat je gezellig komt mee kletsen met ons!</p>
<p style="text-align: left;"></p>
 
Er ging iets niet goed met plaatsen dus even opnieuw.

Eva97 wat spannend zeg!! hopelijk is het gelijk de 1e ronde raak en anders ben je aan het ontpillen en kan het zo zijn dat jou menstruatie niet lang op zich laat wachten

Wachten is idd heel lastig en vooral als je iets heel erg graag wilt!

wachten is ook niet mijn sterkste kant! hahaha ;)
 
Hoi allemaal,

Ik ben nieuw op het forum en sinds half juni gestopt met de pil (na +- 10 jaar pilgebruik)... Gaan ook voor ons eerste kindje, heeeel spannend! Alleen momenteel is het nog wachten tot ik de eerste keer ongesteld wordt haha, 'klachten' gerelateerd aan menstruatie aanwezig.. Nu nog de bevestiging en dan ronde 2 in! Nooit geweten dat 55 dagen zo lang kunnen duren haha! Succes allemaal! ♡
 
Hoi Samsam! Ik ben ook nieuw en mijn verhaal is hetzelfde als jou verhaal :)
Bij mij staat vrijdag de menstruatie gepland de eerste weer na de onttrekkingsbloeding. Tenminste dat denk ik haha. Maar ik hou wel rekening mee dat eerste ronde wel heeeeeeeeel veeel geluk moet hebben.
Ik vind wachten echt verschrikkelijk. Je kijkt er nooit naar uit maar nu.... Ik heb alleen super gevoelige borsten wat ik nooit heb. Na een week gaat het redelijk weer. Maar ik lees ook dat, dat allemaal bij het ontpillen hoort. Wat een troep dat ding als je er zo over nadenkt.
 
Aller eerst welkom samsam09 en zonnebloem90.. spannendd......hopelijk is het gauw raak!

Nu even een update van mij...

Na de bloeding 31 juli (wat ik denk dat een menstruatie is) en dag 9 van mijn cyclus zit ik nu op dag 17 van mijn cyclus en zou ik volgens de app morgen mijn ei krijgen maar ik denk dat die niet komt. nog steeds is mijn bmm hard en gesloten en ben ik elke dag de hele dag weeig (misselijk) heb ik hoofdpijn, duizelig, last van mijn ogen, lage rugpijn heb ik kramp in mijn kuiten en heb ik sinds 3 dagen spierpijn in mijn onderbuik dat door trekt naar mijn zij.

Gister ochtend 2 testen gedaan een van de action en 1 van kv 2 voor 5€ maar waren allebij negatief!! En weet nu echt niet meer wat ik ermee aan moet pffff. Direct al de HA 29/8 weer terug is bellen en zou trouwens ook volgens de app 29/8 weer ongi moeten worden duss toch nog maar op t wachtbankje...

Hou jullie iig op de hoogte ;)
 
Ik heb al een tijdje niks meer van me laten horen, vooral omdat ik er niet veel mee bezig wilde zijn. En ik stelde mezelf alleen maar teleur.

Wij zijn eigenlijk vanaf December al bezig met proberen zwanger te worden, en het valt me best wel zwaar. Ik heb sinds December erg veel last van krampen, voornamelijk tussen de ovulatie en menstruatie. Soms een week te vroeg ongesteld of dat ik week eerder dan de NOD het gevoel had ongesteld te moeten worden waar de bloeding uitbleef. Die bloeding kwam dan een week later, precies op m'n NOD dag. Maar 7 maanden was ik het een beetje 'zat' en heb het ik er eigenlijk een beetje op z'n beloop gelaten en wist dat ik die maand geen bevruchting kon hebben, en was mijn cyclus heel erg rustig, geen enkel krampje, een behoorlijke opluchting, want die opgeblazen buik vind ik zeer vervelend. Deze maand weer die vervelende krampen een week voor ik ongesteld moest worden, maar heel stom, ik had mezelf er misschien bij neergelegd dat het mogelijk weer niks zou worden. Al was mijn gevoel wel anders, was het positiever over. Terwijl ik daarvoor er verdrietig van werd. Nou had ik afgelopen vrijdag of zaterdag ongesteld moeten worden, maar dat is tot mijn verbazing uitgebleven. Ik heb wel een buik als een ballon, mijn baarmoeder is duidelijk opgezet, en dat voelt best vervelend. Maar ik weet niet of het een slecht teken is of niet. Ik denk dat ik morgen maar eens ga testen. (We waren van het weekend uit logeren bij vrienden en ik kon dan ook niet ff ongemerkt naar de drogisterij) Ik heb het bewust vandaag nog niet gedaan, meer omdat ik bang ben voor een negatieve test denk ik. Dus het is afwachten maar.
 
Terug
Bovenaan