Klaar voor de 1e..wie schrijft er gezellig mee?

Spannend G-G! Hopelijk test je positief!
Hier zou zondag mijn NOD zijn, na de 1e ronde, maar ik heb erg veel krampen in mijn onderbuik, slaap slechter en droom levendig, heb veel hoofdpijn en soms vlagen van misselijkheid. Ik probeer er niet vanuit te gaan dat ronde 1 meteen raak is, maar toch maken deze symptomen me aan het twijfelen...
 
@ Rachelle  Ooeeee wat lastig!! En spannend.... Nog heel even geduld dus.

@ G-G  En inmiddels test gedaan? Ik duim voor je.

@ Jesseke    Ik ben benieuwd. Maar je hebt nog geen test gedaan?

Ik heb vrijdag de NOD dag.... denk ik ;)
 
@ G-G wat spannend en hopen op een posi test!!

@ Jesseke2512 oooh wat lastig dat je aan je symptomen gaat twijfelen!

@ Zonnebloem90 ja vandaag zou ik mijn ei hebben maar merk niks wat ik normaal wel heb.. wel een buik opgeblazen als een ballon en een harde buik en mijn vagijntje is nog helemaal opgezet en potdicht, ook geen elastische afscheiding maar wit en voel me gewoon zwanger! Pff zo lastig dit...
 
Hoi Meiden,

Vanmiddag de test gedaan.. En hij is positief. Mijn intuïtie zei het eigenlijk al. Maar aangezien mijn onderbuik heel zwaar aanvoelt ben ik toch bang dat hij m toch uitgooit.

@Jenneke2515 Spannend hoor. Ik herken het wel een beetje. Je lichaam doet dan ineens zo anders. Maar ik duim voor je hoor!
 
Dankjewel! Ik hoop het voor jullie ook allemaal natuurlijk. Ik ben na 55 dagen (eindelijk) ongesteld geworden.  Precies 2 x 28 dus, hoop dat ie 'm de eerste keer perongelijk heeft overgeslagen en dat ik nu regelmatig wordt:)... Geen idee of dat kan, maar beetje positieve moed hè...  Ben aan het denken om ovulatietesten te doen, maar vraag me af of daar wel een beginnen aan is ivm de eerste lange cyclus..



G G, zwanger? Gefeliciteerd!



 
Hoi meiden, ik heb al even niets meer van me laten horen.. maar ben nog bezig met wachten. Over 2 dagen heb ik mijn NOD. Laatst had ik een raar gevoel bij mijn navel een soort van zuigend gevoel en vond het zeer vreemd.. Natuurlijk hoeft het niets te zeggen maar ik heb dat nog nooit eerder gevoeld. Nu maar hopen dat de ongesteldheid uitblijft..
 
Terug
Bovenaan