Klaar voor de 1e..wie schrijft er gezellig mee?

G-G gefeliciteerd! Geniet van deze bijzondere tijd!

Ik heb nog geen test gedaan nee. Durf het nog niet aangezien ik nog niet overtijd ben en ik ook bang ben dat hij negatief is en de klachten van het ontpillen zijn...
 
Waah G-G wat mooi gefeliciteerd!

Ga me ook maar een beetje terug trekken van het forum ben dr ook veeeeel teveel mee bezig.. pff wordt een beetje gek van mezelf maar zodra ik wat meer weet laat ik wel weer wat van me horen.
 
Ik heb afgelopen maandag en dinsdag bloedverlies gehad, maandagmorgen wat vegen, daarna ongesteld en dinsdagavond was het alweer weg. Heb geen tampon hoeven dragen dus maandverband en daar zat telkens een beetje in. Blijf nu steekjes houden in mijn buik. Wil eigenlijk niet testen omdat het mijn eerste menstruatie was sinds stoppen pil en er dus vanuit ga dat het ongesteld zijn was.. Of raden jullie aan om het wel te doen? Of zijn de krampjes normaal na een 'normale' menstruatie? Twijfel twijfel haha..... Anders misschien vrijdag maar testen voor zekerheid ivm feestjes dit weekend (alcohol)...?

Thanks again!
 
Samsam... ik ben te nieuwsgierig aangelegd. Ik had getest.
Ik ben vrijdag aan de beurt maar wachten duurt nu echt lang... Denk wel dat ik ongesteld ga worden, zo voelt wel een beetje.
 
Bedankt allemaal,

@Zonnebloem90 Ik gok een week of 3. Ik weet nog goed dat ik erg slijmerig was dat weekend zeg maar, waarvan ze zeggen dat je dan vruchtbaar ben.

@SamSam01  Krampjes na de ongesteldheid lijkt me niet echt goed, ik heb nu ook aardig last van een gezwollen onderbuik (Krampjes) en die had niet toen ik in de afgelopen maanden wel ongesteld werd. Maar ik ben geen expert hoor. Ik heb afgelopen maanden ook flink getwijfeld, want je lichaam houdt je gigantisch voor de gek. Ik zou dus zeker wel even gaan testen. Succes!

Wij hebben morgen een BBQ bij vrienden, wordt lastig want normaal hou ik wel van een biertje of wijntje. Ik moet nog even een excuus vinden, zodat het niet opvalt. Lastig hoor. Ik hou bijvoorbeeld ook erg van Sushi eten, mag ook niet meer. Maar goed, alles voor het goede doel zeg ik dan maar. ;-)
 
Ik was natuurlijk ook te nieuwsgierig, negatief, wat ik overigens ook wel verwacht had ivm de ongesteldheid... Het zijn ook meer krampen in mn rechterzij/rug en af en toe wat buikpijn. Zal misschien een nasleep van de menstruatie zijn. Afgelopen Vrijdag erg beroerd en flinke buikpijn dus dacht mss innesteling, maar zal dan niet...

Ronde 2 :) X
 
Terug
Bovenaan