Klaar voor de 1e..wie schrijft er gezellig mee?

Oja GG, zelf wijn mee nemen? 0 % natuurlijk.... Effe overschudden in een gewone fles (na 10 keer uitgespoeld te hebben), of zou dit kwaad kunnen?
 
GG -->> Geen BOB kan je zijn? bij mij houden ze gelukkig niet zo goed in de gaten.



Samsam! Heeee verdorie maar je had al beetje rekening mee gehouden. Ik ga denk met je mee. Nog niet ongi geworden maar weet bijna zeker dat het wel zo ver is. Voel mij ook niet bepaald zwanger
 
Na een cyclus van 49 dagen toch ongesteld geworden deze week. En flink ook. Enorme buikpijn, goed misselijk, etc. Ik heb altijd met de pil wel last van mijn ongesteldheid gehad, maar nu was het wel heel extreem!

Nu op naar ronde 2. Ik ben toch aan het overwegen om ovulatietesten te halen, maar het heeft bij mij niet zo'n haast, dus ik ben er het liefst niet zo veel mee bezig. Maar ben stiekem toch ook weer zo nieuwsgierig!
 
Ik had al een vermoeden en dat is vandaag bevestigd; the day is here! Helaas pindakaas. Omdat ik mij meer richting de ongesteldheid periode voelde dan zwanger had ik er al rekening mee gehouden.
Heel stiekem ben ik in ieder geval blij dat ik het nog doe!! En dan gewoon even op de 'normale' manier zich zelf weer schone ronde houdt.

Zo lang aan de pil gezeten en in begin nog aan de prikpril. Dus lichaam pakt de draad gelukkig zelf weer op. En hopelijk houdt die het ook vast.

Komende dagen maar is kijken hoe lang mijn 'nieuwe' menstruatie het doet (met pil was ik binnen 3/4dagen klaar). En dan gaan we er gewoon weer vol, al vind ik ronde 2 echt raar klinken.

Eva ik heb ze wel in huis gehaald. Weet niet waarom. Meer omdat ik ongeduldig ben. We gaan er nu voor dus mag het van mij ook wel meteen zo zijn haha. Ik heb alleen goedkopere merk gehaald maar hoor ook goede verhalen van etos en kruitvat eigen merk dus die ga ik denk maar voor de zekerheid kopen..

Hebben jullie het al verteld aan mensen dichtbij? Ik was er te vol van en te spannend dus ik heb twee goede vriendinnen verteld. Ging eigenlijk heel spontaan. En ben er best blij om. De ene is al moeder en zat precies jaar geleden in hetzelfde schuitje dus toch fijn om iemand te hebben die het allemaal begrijpt.

Mijn moeder vertel ik het nog niet anders staat er al meteen een box in haar eigen woonkamer.. :)
 
Ik hou het nog voor me. Ook vanwege mijn leeftijd. Veel mensen in mijn omgeving vinden de ideale leeftijd om moeder te worden rond de dertig en dat ben ik voorlopig nog niet ;)
Ik weet wel als het bij mij dan zo ver is, dat ze heel enthousiast zullen zijn, maar tot die tijd misschien wat minder.
Mijn moeder weet wel dat het niet lang bij mij gaat duren voordat ik moeder zal worden en ook mijn vader heeft zo'n vermoeden. Dat scheelt al heel veel.
 
Terug
Bovenaan