Is ook zo hoor 😉 Als moeder moet je er voor je kindje kunnen zijn en of je nu rond de 20 bent of rond de 40, die basisbehoeftes voor je kindje blijven hetzelfde. Zelf zou ik 20/21 zijn (gok ik, als alles goed verloopt namelijk) als ik mijn eerste kindje zou krijgen. Nu ben ik 19. Ik woon samen op een mooi plekje, mijn vriend heeft een full time baan en ik een part time baan. Ik ben zelf nooit zo heel ambitieus geweest, best wel ouderwets volgens mij 😛
Om heel eerlijk te zijn vind ik mijn leeftijd maar raar. Het geeft namelijk niet aan hoe ik 'ben'. Ik woonde al op mezelf toen ik 16 was. Ik heb nooit gerookt of echt op zijn students gedronken. Ik heb wel kort gestudeerd, maar ik voelde me altijd een beetje anders dan de andere studenten. Ik had altijd al een vaste vriend en dat vonden mensen ook wel gek. Tijdens het studeren was ik echt ongelukkig. De keuze om echt voor het moederschap te gaan is de beste keuze die ik ooit heb gemaakt. Niet veel mensen begrijpen dat. En ik heb toch stiekem vaak het gevoel dat ik al mijn keuzen uit moet leggen. Vandaar ook wel dit lange bericht haha. Soms ben ik nog iets te veel bezig met wat anderen van me zouden vinden.